بهترین پاوربانک 10000 میلی آمپری ارزان قیمت

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- اگر از آن دسته افرادی هستید که ساعات زیادی از روز را در بیرون از منزل سپری می کنید و یا اهل سفر و کمپینگ هستید و در اغلب اوقات به پریز برق برای شارژ دستگاه های خود دسترسی ندارید، خرید یک پاوربانک باکیفیت برای شما ضروری است. اما آیا می دانید با توجه به تنوع پاوربانک های موجود در بازار، چه پاوربانکی برای شما مناسب است؟ با ما همراه باشید تا به بررسی نکات خرید پاور بانک و بهترین پاوربانک های 10000 میلی آمپری ارزان قیمت بازار بپردازیم:

پیش از خرید پاور بانک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

1- ظرفیت

به گزارش راهنماتو، بدون شک ظرفیت اصلی ترین ویژگی پاوربانک است. این قابلیت اولین چیزی است که مردم در حین خرید به آن توجه می کنند. پاوربانک های موجود در بازار ظرفیت های مختلفی دارند و پاوربانک های 10000 و 20000 میلی آمپری از جمله متداول ترین آنها هستند. پاوربانک های 2000 میلی آمپری بزرگتر، سنگین‌تر و گرانتر هستند و قدرت بالاتری دارند. بنابراین تعداد دفعات بیشتری می توانند دستگاه های شما را شارژ کنند. بسته به باتری تلفن همراه، پاوربانک‌های 10000 میلی آمپری معمولا گوشی‌های مدرن را حدود 1.5 بار شارژ می‌کنند و پاوربانک‌های 20000 میلی آمپری به مقدار دو برابر این عدد(حدود سه بار) این کار را انجام می دهند.

2- توان خروجی

توان خروجی بر حسب وات اندازه گیری می شود و فاکتور مهمی در قابلیت شارژ سریع است. اکثر گوشی‌های هوشمندی که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند، برای دستیابی به حداکثر سرعت شارژ، به 18 وات برق نیاز دارند. اگر پاوربانک شما نتواند این میزان برق را فراهم کند، مدت بیشتری طول می کشد تا گوشی شما به طور کامل شارژ شود. همچنین دستگاه های قدرتمندتر مانند کنسول های بازی یا لپ تاپ نیز به انرژی بیشتری نیاز دارند. بنابراین اگر می خواهید لپ تاپ خود را نیز با استفاده از پاوربانک شارژ کنید، به یک شارژر قابل حمل با توان حدود 100 وات نیاز خواهید داشت.

3- پورت ها

جدیدترین استاندارد درگاه های USB از نوع استاندارد تایپ C است. این استاندارد به مرور جایگزین پورت های USB-A و micro USB قدیمی خواهد شد. بنابراین توصیه ما این است که به دنبال پاوربانک هایی با پشتیبانی از USB-C باشید. علاوه بر نوع پورت، تعداد پورت ها نیز مهم است. هرچه پورت های یک پاوربانک بیشتر باشد، می تواند دستگاه های بیشتری را بطور همزمان شارژ کند.

4- زمان شارژ

زمان شارژ پاور بانک یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که باید در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه کنید. هر چه یک پاوربانک سریعتر شارژ شود، قطعا بهتر است. شارژ پاوربانک های قدیمی 10000 میلی آمپری حدود 6 الی 8 ساعت زمان می برد. اما امروزه این کار حدود 2 الی 3 ساعت طول می کشد. علاوه بر شارژ سریع، استفاده از یک آداپتور و کابل برق سازگار با پاوربانک نیز از اهمیت بالایی در سرعت شارژ برخوردار است.

5- قابل حمل بودن

هر چه ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد، قطعا سنگین تر و حجیم تر خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید یک پاوربانک سبک و قابل حمل داشته باشید، باید ظرفیت را فدای اندازه کنید. پاوربانک های 10000 میلی آمپری اغلب کوچک و سبک هستند و راحت تر حمل می شوند. اما اغلب آنها به طور متوسط می توانند دو الی سه بار گوشی شما را به طور کامل شارژ کنند.

قیمت پاوربانک های 10000 میلی آمپری موجود در بازار در بهار 1402 از حدود 400 هزار تومان تا حدود 4 میلیون تومان متغیر است. امروز قصد داریم بهترین پاوربانک های 1000 میلی آمپری ارزان قیمت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: پاور بانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت (قیمت: 1,980,000 تومان)

پاوربانک سامسونگ EB-U1200 یکی از پرفروش ترین پاوربانک های 10000 میلی آمپری موجود در بازار است که با قابلیت های خود توانسته رضایت بسیاری از کاربران را بدست بیاورد. اولین ویژگی که توجه ما را به خود جلب کرد، پشیتبانی از شارژ بی سیم سریع در کنار شارژ کابلی است. با استفاده از این قابلیت می توانید دستگاه های دارای استاندراد Qi مانند گلکسی اس 10، گلکسی نوت 10 سامسونگ، گوشی های جدید آیفون و حتی ساعت های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس را به صورت بی سیم شارژ کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول پشتیبانی از شارژ سریع است. این پاوربانک با استفاده از شارژ سریع در کمتر از 4 ساعت به طور شارژ می شود و دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای شارژ شدن آن منتظر بمانید. این دستگاه نه تنها سریع شارژ می شود، بلکه می تواند با استفاده از تکنولوژی 2.0 Quick Charge به صورت سیمی و سریع (حدود دو ساعت) دستگاه های شما را شارژ کند.

پاوربانک

 این پاور بانک قادر است دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و به یک پورت USB استاندارد خروجی و یک پورت USB-C خروجی مجهز شده است. این شارژر همراه با 234 گرم وزن، ابعاد 15 در 7 سانتی‌متری و ضخامت حدودا 1.5 سانتی‌متری به راحتی حمل می شود و فضای زیادی را در کیف شما اشغال نمی کند. شدت جریان ورودی و خروجی در این محصول در ولتاژهای مختلف متفاوت است و سرعت بالای شارژ را متناسب با دستگاه متصل (با استفاده از استاندارد AFC) به شما ارائه دهد. این پاوربانک به یک نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ دستگاه نیز مجهز شده است.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

مدل پاوربانکظرفیتپورت های خروجیشارژ بی سیمشارژ سریعسایر قابلیت هاقیمت
مایپو Power Cube 10000 Plus10000 میلی آمپردو پورت USB و یک USB-Cداردشارژ سریع QIبند آویز برای حمل راحت‌تر2,300,000 تومان
باسئوس مدل PPXFF10W10000 میلی آمپریک USB و یک USB-Cداردشارژ سریع  QC و PDنشانگر LED1,250,000 تومان
شیائومی PB1022ZM10000 میلی آمپردو پورت USB و یک USB-Cنداردامکان شارژ سریع موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)نشانگر LED1,100,000 تومان
مک دودو  MC_87710000 میلی آمپریک USB و یک USB-Cشارژ بی سیم MagSafeفناوری PD نشانگر LED1,290,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها