برای تیرماهی ها هدیه چی بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- ماه های هر سال می تواند رویدادها و تاریخ های مهمی مانند تاریخ تولد، ازدواج، آشنایی و ... را به ما یادآوری کنند. یکی از رویدادهایی که همیشه باید به خاطر داشته باشیم، تاریخ تولد افراد مهم زندگیمان است. به خاطر داشتن تاریخ تولد یک فرد و تدارک دیدن هدیه ای مناسب برای او نشان می دهد که چقدر فرد موردنظر برای ما اهمیت دارد.

به گزارش راهنماتو، تا شروع اولین ماه تابستان یعنی تیرماه چیز زیادی باقی نمانده است. اگر شما هم عزیزی دارید که در این ماه زیبا پابه جهان گذشته است و قصد خرید یک هدیه تولد غافلگیر کننده برای او را دارید، ما بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم داد:

بهترین هدیه برای خانم های متولد تیر ماه:

1- باکس گل

متولدین تیرماه علاقه زیادی به گل دارند. آنها عاشق توجه هستند و بیش از جنبه مادی هدیه، جنبه های معنوی آن را در نظر می گیرند. از بهترین گل هایی که می توانید به یک خانم تیرماهی هدیه دهید، می توان به گل دلفینیوم، گل اسپاتی فیلوم، گل ارکیده و گل بنفشه اشاره کرد. گل دلفینیوم نماد انرژی مثبت و وقار متولدین تیر، گل اسپاتی فیلوم نماد احساساتی بودن آنها، گل ارکیده نماد معصومیت و خلوص آنها و گل بنفشه نماد شور و نشاط و خلاقیت زنان تیرماهی است.

باکس گل

2- کتاب

یک کتاب خوب، همیشه هدیه ای غافلگیر کننده و تاثیرگذار است. خصوصا برای زنان تیرماهی که علاقه زیادی به مطالعه دارند. کتاب هیچ گاه مانند لباس، کفش و کلاه از مد نمی افتد، در هنگام خرید هیچ نگرانی از بابت سایزبندی آن ندارید، مانند گل خشک نمی شود و قیمت مناسبی دارد. در هنگام خرید کتاب، مهم ترین نکته توجه به سلیقه و ذائقه ادبی فرد مورد نظر است. یک رمان عاشقانه معروف و یا کتابی با موضوع آموزش هنر نقاشی یا مجسمه سازی، می تواند هدیه مناسبی برای یک زن تیرماهی باشد.

کتاب

3- لوازم دکوری

لوازم دکوری شیک و زیبا قطعا یک زن تیرماهی را خوشحال خواهد کرد. گلدان سنتی تزئینی، جعبه موزیکال، ساعت رومیزی یا دیواری لوکس، رومیزی های ترمه و سنتی و انواع مجسمه های سنگی، پلی استر، چوبی، گچی و برنجی می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به یک خانم متولد ماه تیر باشند.

لوازم دکوری

بهترین هدیه برای آقایان متولد تیر ماه:

1- هدایای مناسب سفر

مردان تیرماهی به شدت اهل هیجان و سفر کردن هستند. بنابراین خرید یک هدیه مناسب سفر مانند پاور بانک، دوربین عکاسی، هدفون بی سیم، ست چمدان، بالشت سفری، اتوی مسافرتی، سشوار تاشو، کوله پشتی و .... می تواند گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به آقایان متولد تیرماه باشد.

هدایای مناسب سفر

2- سازدهنی، کالیمبا و چنگ رومی

مرد متولد تیر علاقه بسیاری به موسیقی دارد. خرید هدایایی مانند ساز دهنی، کالیمبا و چنگ رومی قطعا موجب خوشحالی یک فرد هنرمند و علاقمند به موسیقی خواهد شد.

ساز دهنی

3- وسایل نوستالژیک

یکی دیگر از هدایای مورد علاقه مردان تیرماهی، اشیاء قدیمی و عتیقه است. یک گرامافون موزیکال، قاشق چنگال های نقره، یک رادیو یا ضبط صوت قدیمی، کنسول های بازی قدیمی میکرو و سگا و بسیاری وسایل نوستالژیک دیگر، نیز می توانند موجب خوشحالی یک مرد تیرماهی شوند.

کنسول بازی

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها