بهترین هدیه برای اولین ملاقات

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ تیر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- اولین دیدار اغلب با استرس و هیجان زیادی همراه است. انتخاب لباس و عطر مناسب، نحوه صحبت کردن، مکان قرار و هدیه از جمله مواردی هستند که باید با وسواس زیاد انتخاب شوند. در میان تمام این موارد، خرید هدیه مناسب کاری واقعا سخت و چالش برانگیز است. یک هدیه هوشمندانه و منطقی قطعا تاثیر زیادی در دوام رابطه شما خواهد داشت. امروز قصد داریم به بررسی چند نکته مهم در خرید هدیه برای اولین دیدار و معرفی چند هدیه مناسب بپردازیم:

نکات مهم در خرید هدیه اولین دیدار:

1- در اولین دیدار خرید هدیه ضرورتی ندارد. اما اگر دوست دارید برای طرف مقابلتان هدیه بخرید، سعی کنید یک هدیه کوچک و نه چندان گران قیمت انتخاب کنید. خرید یک هدیه گران قیمت در اولین دیدار ممکن است این تصور اشتباه را در طرف مقابلتان بوجود آورد که شما سعی دارید ثروت خود را به رخ بکشید و یا با استفاده از پول محبت او را بدست آورید. هر چقدر هم سخاوتمند هستید، اما از خرید یک هدیه گران قیمت در این مرحله صرفنظر کنید.

2- یک هدیه متفکرانه می تواند شناخت شما را نسبت به طرف مقابلتان بیشتر کند. به عنوان مثال یک بازی که شامل پرسیدن سوالات مختلف درباره یکدیگر باشد، می تواند موجب شناخت بیشتر شما نسبت به طرف مقابلتان شود. همچنین یک کتاب، اثر هنری یا یک بازی می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

3- سعی کنید پیش از دیدار، با علایق طرف مقابلتان آشنا شوید و براساس آن اقدام به خرید یک هدیه هوشمندانه کنید.

بهترین هدیه برای خانم ها

1- گل

چند شاخه گل زیبا یکی از بهترین گرینه هایی است که می توانید برای هدیه دادن در اولین دیدار، انتخاب کنید. گل ها یکی از مناسب ترین هدایا برای هر مناسبتی هستند. با انتخاب هوشمندانه گل، می توانید میزان علاقه تان را به فرد موردنظر نشان دهید. گل رز قرمز نماد عشق، از خود گذشتگی، به یاد هم بودن و شور و اشتیاق است. گل میخک، گاردنیا، یاس بنفش، لیلیوم، ارکیده، زنبق و رز سفید از دیگر گل هایی هستند که پیام رسان عشق شما به طرف مقابلتان هستند.

هدیه

2- یک قطعه جواهر کوچک

یک تکه جواهرات کوچک جسورانه، زیبا و جاودانه است و اغلب خانم ها را خوشحال می کند. از آنجایی که احتمالا سلیقه او را در خرید جواهرات نمی دانید، باید سعی کنید یک تکه جواهر ساده و متناسب با سلیقه اکثر خانم ها انتخاب کنید. یک آویز یا دستبند ظریف می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن باشد.

هدیه

3- لوازم دکوری کوچک

لوازم دکوری کوچک و شیک یکی دیگر از گزینه های مناسب برای هدیه دادن در اولین ملاقات هستند. مجسمه های کوچک، گلدان سنتی تزئینی، جعبه موزیکال، ساعت رومیزی یا دیواری لوکس، رومیزی های ترمه و سنتی و انواع مجسمه های سنگی، پلی استر، چوبی، گچی و برنجی می تواند گزینه های مناسبی برای هدیه دادن باشد.

هدیه

4- شکلات

اغلب خانم ها به شکلات علاقه زیادی دارند. از این رو یک جعبه شکلات هدیه خوش طعم با ظاهر زیبا قرار سبب شیرین شدن اولین دیدار شما خواد شد.

هدیه

5- خرس عروسکی

اغلب خانم ها به خرس های عروسکی زیبا علاقه دارند. اگر با روحیات و علایق او آشنایی دارید و می دانید که این خرس های زیبای بامزه را دوست دارد، می توانید با خرید یکی از آنها او را خوشحال کنید.

هدیه

بهترین هدیه برای آقایان

1- دفترچه یادداشت فانتزی

یک دفترچه یادداشت فانتزی، هدیه مناسبی برای اولین دیدار است. یک هدیه کاربردی و زیبا که می تواند برای یادداشت برداری های ضروری از آن استفاده کند.

هدیه

2- بازی سرگرم کننده

اگر طرف مقابلتان به کارهای فکر علاقه دارد، یک بازی فکری سرگرم کننده مانند تخته نرد یا شطرنج می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به او باشد.

هدیه

3- کتاب

یک کتاب خوب، همیشه هدیه ای غافلگیر کننده و تاثیرگذار است. اگر فرد موردنظرتان اهل مطالعه باشد، خرید یک کتاب خوب متناسب با سلیقه و ذائقه ادبی او می تواند هدیه ای مناسب در اولین دیدار باشد.

هدیه

4- ست چرمی مردانه

ست چرمی مردانه یک هدیه شیک و منحصر به فرد است که معمولا از یک کیف پول چرمی، یک جاکارتی چرمی، یک کمربند چرمی و یک جاکلیدی چرمی تشکیل شده است. این ست در عین کاربردی بودن، گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به آقایان است.

هدیه

5- تراول ماگ

اگر فرد مورد نظر شما اهل مسافرت، گشت و گذار، رانندگی و ورزش است، خرید یک تراول ماگ مردانه می تواند گزینه ای مناسب برای دیدار اول با او باشد.  

هدیه

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها