(ویدئو و تصویر) چیزی را که خواهید دید باور نخواهید کرد؛ سنجابی که صحنه قتلش را بازی کرد!

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

روزیاتو نوشت؛ در ویدیویی که در فضای مجازی به سرعت مورد توجه و تحسین قرار گرفت، یک سنجاب پرنده بامزه، با صحنه سازی مرگ خود، به دنبال آن است تا نظر صاحبش را به خود جلب کند. این ویدیوی وایرال شده که گفته می‌شود در تایلند فیلم‌برداری شده است، تمام مراحل درام هیجان‌انگیز این سنجاب را در تلاش برای تنظیم جزئیات مرگ خود را نشان می دهد.

او ابتدا به سمت جاروی کنار آشپزخانه رفته و با انداختن آن سعی می کند خودش را در مسیر جارو قرار دهد تا روش بیافتد. اما جارو سمت دیگری سقوط می کند. پس او تلاش می کند تا خودش را زیر دسته جارو برده و جای آن را در حالی که پخش زمین شده است، روی بدنش تنظیم می کند. او دست ها و پاهایش را باز کرده و در نهایت جارو را روی شکمش می گذارد.

هر از چندگاهی از حالت بی حرکت و جسد مانند خود خارج می شود تا ببیند آیا کسی به سمت او می آید یا متوجه او شده است یا نه.

2

کاربر @BirrelleBee از کانادا این ویدیو را در توییتر دوباره منتشر کرد که بیش از ۲۱ میلیون بازدید داشته است. این سنجاب باهوش کاربران را ذوق زده کرده است. 

یکی از آنها نوشت: «اینکه مدام چک می کند که ببیند کسی متوجه او شده است یا نه را خیلی دوست دارم.»

کاربر دیگری نوشت: «این موجود مسخره خیلی خوب است، من هم یکی می خواهم».

یکی دیگر از کاربران که از دیدن رفتار این سنجاب به وجد آمده بود نوشت: «او مرتباً بررسی می کند که آیا بقیه آنجا هستند یا نه و همچنین موقعیت آلت قتل را چندین بار تنظیم می کند.»

3

به احتمال زیاد این بازیگر با استعداد و پشمالو، یک سنجاب پرنده قرمز باشد که در سراسر جنوب شرقی آسیا یافت می شود. مانند سایر سنجاب های پرنده، این جوندگان درشت هیکل به دلیل توانایی های خود در پرواز شناخته شده اند و تا حد زیادی موجودات شب بیدار هستند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها