برای مرداد ماهی ها چه هدیه ای بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- ماه های هر سال یادآور رویدادهای مهمی مانند تاریخ تولد، ازدواج و آشنایی هستند. یکی از رویدادهایی که همیشه باید به خاطر داشته باشیم، تاریخ تولد افراد مهم زندگیمان است. به خاطر داشتن تاریخ تولد یک فرد و تدارک دیدن هدیه ای مناسب برای او نشان می دهد که چقدر فرد موردنظر برای ما اهمیت دارد.

به گزارش راهنماتو، بسیاری از افراد بر این باورند که شخصیت افراد بسته به ماهی که در آن به دنیا آمده باشند متفاوت است و با توجه به ماه تولد و ویژگی‌های مشترکی که افراد به همین واسطه با یکدیگر دارند، می‌توان شناخت نسبتا خوبی از شخص موردنظر بدست آورد. با توجه به علایق فرد مورد نظر در هنگام خرید هدیه می توانید هدیه مناسب تری برای او خریداری کنید. تا شروع دومین ماه تابستان چیز زیادی باقی نمانده است. اگر شما هم عزیزی دارید که در این ماه زیبا پابه جهان گذشته است و قصد خرید یک هدیه تولد غافلگیر کننده برای او را دارید، ما بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم داد:

بهترین هدیه برای خانم های متولد مرداد:

1- هدیه ای که آنها را شیک پوش می کند

خانم های مرداد ماهی به شیک پوشی بسیار اهمیت می دهند. آنها در خرید لباس، کیف و کفش و هر چیزی که استایل آنها را تشکیل می دهد، وسواس زیادی به خرج می دهند. مردادی ها معمولا استایل مخصوص به خود را دارند و در برابر نظرات منفی دیگران در رابطه با لباس پوشیدنشان، اهمیتی قائل نمی شوند و اغلب به کار خود ادامه می دهند. از این روی می توان گفت خرید یک پیراهن، مانتو، کیف، کفش یا هر چیزی که استایل آنها را تشکیل می دهد، گزینه خوبی برای هدیه دادن به یک خانم مرداد ماهی است. البته حتما به سلیقه فرد موردنظرتان در هنگام خرید توجه داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است از هدیه تان استقبال نشود.

هدیه

2- گردنبند یا دستبند با نماد مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش. خرید یک گردنبند طلای سفارشی با نماد ستاره فلکی این ماه، گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به یک خانم مرداد ماهی خواهد بود.

هدیه

3- یک ساز یا ابزار گوش دادن به موسیقی

مرداد ماهی ها به موسیقی علاقه زیادی دارند. خرید هدایایی مانند ساز دهنی، کالیمبا و چنگ رومی قطعا موجب خوشحالی یک فرد هنرمند و علاقمند به موسیقی خواهد شد. همچنین می توانید با خرید یک هدفون مناسب برای گوش دادن به موسیقی، یک خانم مرداد ماهی را خوشحال کنید.

هدیه

بهترین هدیه برای آقایان متولد مرداد:

1- لوازم سفر

مرداد ماهی ها افرادی پرجنب و جوش و عاشق سفر کردن هستند. طوری که بودن و زدن به دل جاده شوق زندگی آنها را چند برابر می کند. لوازم سفری زیادی وجود دارند که می توانید با هدیه دادن آنها به یک مرد متولد مرداد، او را در روز تولدش خوشحال کنید. از جمله این موارد می توان به چادر مسافرتی، اتو مسافرتی، سشوار تاشو، چمدان هوشمند، بالش سفری، صندلی سفری، کیف دستی، فلاسک، ماگ مسافرتی و سبد پیک نیک اشاره کرد.

هدیه

2- هدیه ای برای صرف قهوه

اغلب مرداد ماهی ها عاشق قهوه هستند. از این رو یک وسیله مرتبط با این نوشیدنی دلچسب می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به آنها باشد. شما می توانید یک ماگ قهوه خوری، فلاسک هوشمند، فرنچ پرس، دریپ کافی، موکاپات و ایروپرس برای هدیه دادن به یک مرد مردادماهی انتخاب کنید. اگر هم هزینه کادو برایتان اهمیتی ندارد، می توانید یک قهوه ساز، اسپرساز یا نسپرسو ساز برای او خریداری کنید.

هدیه

3- هدایای مرتبط با تکنولوژی

مردان مرداد ماهی به تکنولوژی علاقه زیادی دارند. خوشبختانه هدایای زیادی وجود دارند که می توانید برای یک فرد علاقمند به تکنولوژی خریداری کنید؛ مانند پاوربانک، ساعت هوشمند، دستبند سلامتی، فلش مموری، هارد اکسترنال، اسپیکر قابل حمل، هدفون، تبلت، ماوس بی سیم، ایرفون بی سیم، تلفن همراه، دوربین عکاسی و ...

هدیه

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها