برای شهریور ماهی ها چه هدیه ای بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- اغلب ما با نزدیک شدن به ماه تولد عزیزانمان، در انتخاب و خرید هدیه مناسب برای آنها دچار چالش می شویم. به خاطر داشتن تاریخ تولد یک فرد و تدارک دیدن هدیه ای مناسب برای او نشان می دهد که چقدر فرد موردنظر برای ما اهمیت دارد.  بسیاری از افراد بر این باورند که شخصیت افراد بسته به ماهی که در آن به دنیا آمده باشند متفاوت است و با توجه به ماه تولد و ویژگی‌های مشترکی که افراد به همین واسطه با یکدیگر دارند، می‌توان شناخت نسبتا خوبی از شخص موردنظر بدست آورد.

به گزارش راهنماتو، با توجه به علایق فرد مورد نظر در هنگام خرید هدیه می توانید هدیه مناسب تری برای او خریداری کنید. تا شروع سومین ماه تابستان چیز زیادی باقی نمانده است. اگر شما هم عزیزی دارید که در این ماه زیبا پابه جهان گذشته است و قصد خرید یک هدیه تولد غافلگیر کننده برای او را دارید، ما بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم داد:

بهترین هدیه برای خانم های متولد شهریور:

1- لوازم هنری

زنان شهریور ماهی به هنرهایی مانند رسم، نقاشی و مجسمه سازی علاقمند هستند و اغلب به عنوان یک هنرمند خلاق و با استعداد شناخته می شوند. بنابراین با خرید یک هدیه هنری مانند تابلو نقاشی، لوازم نقاشی، مجسمه سازی یا سایر لوازم هنری می توانید او را خوشحال کنید.

لوازم هنری

2- گردنبند یا دستبند با نماد ماه شهریور

سمبل ماه مرداد دوشیزه و عنصر وجودشان خاک است. یک گردنبند طلای سفارشی با نماد ستاره فلکی شهریور، گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به یک خانم متولد شهریور است.

گردنبند

3- اکسسوری با سنگ متولدین شهریور

یاقوت کبود سنگ مخصوص متولدین شهریور است. خرید یک اکسسوری با سنگ ماه تولد شهریور مانند انگشتر، آویز گردنبند، گوشواره، سینه ریز و ... گزینه مناسبی برای هدیه دادن به یک خانم شهریور ماهی است.

 اکسسوری با سنگ متولدین شهریور

بهترین هدیه برای مردان متولد شهریور:

1- لوازم ورزشی

اغلب آقایان شهریور ماهی به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند و ورزشکار هستند. بسته به ورزشی که انجام می دهند، می توانید با خرید یک هدیه مرتبط با آن او را خوشحال کنید. از جمله لوازم ورزشی محبوب برای هدیه دادن می توان به توپ و حلقه پیلاتس، تخته استپ و استپر، تردمیل، دوچرخه ثابت، دمبل و هالتر، کش trx و ... اشاره کرد.

لوازم ورزشی

2- لوازم موسیقی

مردان شهریور ماهی علاقه زیادی به موسیقی دارند. آنها گوش دادن به موسیقی، خواندن و نواختن ساز را دوست دارند و اغلب به عنوان یک خواننده یا نوازنده با استعداد شناخته می شوند. می توانید با خرید یک هدیه مرتبط با موسیقی مانند ساز دهنی، کالیمبا و چنگ رومی موجب خوشحالی او شوید.

لوازم موسیقی

3- لوازم سفر

شهریوری ها عاشق سفرهای از پیش برنامه ریزی شده هستند.  لوازم سفری زیادی وجود دارند که می توانید با هدیه دادن آنها به یک مرد شهریور ماهی را در روز تولدش خوشحال کنید. از جمله این موارد می توان به چادر مسافرتی، اتو مسافرتی، سشوار تاشو، چمدان هوشمند، بالش سفری، صندلی سفری، کیف دستی، فلاسک، ماگ مسافرتی و سبد پیک نیک اشاره کرد.

لوازم سفر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها