رونمایی شیائومی از پرینتر سه‌بعدی Mijia 3D با قیمت 280 دلار

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ شیائومی از یک پرینتر سه‌بعدی جدید به نام Mijia 3D رونمایی کرد که با قیمت 279 دلار به فروش می‌رسد. این پرینتر به‌صورت یک پکیج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نیازی به سرهم‌کردن ندارد؛ بنابراین هم افراد حرفه‌ای و هم افراد مبتدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش گیزموچاینا، چاپگر شیائومی Mijia 3D با هدف ارتقای دسترسی‌پذیری کاربران به این دسته از محصولات ساخته شده است و از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور خودکار پارامترهای خود را تنظیم نماید. درنتیجه در زمان استفاده از این چاپگر نیازی به دستکاری دستی نخواهید داشت.

این دستگاه پیشرفته از یک سیستم جامدسازی بهره می‌برد که طراحی شده است تا به‌طور خاص سازه‌های ظریف را بسازد. دستگاه شیائومی از مواد مصرفی سازگار با محیط‌زیست پشتیبانی می‌کند. ترکیب این فناوری‌های نوآورانه موجب می‌شود تا شکی درباره عملکرد این چاپگر وجود نداشته باشد.

پرینتر سه بعدی

مشخصات و ویژگی‌های پرینتر سه‌بعدی شیائومی

پرینتر شیائومی میجیا سه‌بعدی دارای قطعه‌ای مستقل برای کارتریج است که فرایند چاپ را درست مثل یک چاپگر معمولی، خودکار می‌کند. این قابلیت نه‌تنها باعث می‌شود فرایند تعویض مواد کارتریج آسان‌تر گردد، بلکه امکان توقف و ازسرگیری فرایند چاپ را نیز فراهم می‌کند. درنتیجه اگر در میانه چاپ با مشکل کمبود مواد روبه‌رو شدید، می‌توانید کار را متوقف کنید و بعداً آن را ادامه دهید.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توانیم به وجود ریل هدایت تک‌خطی با محور Z، موتور پرقدرت سفارشی و نمایشگری با روشنایی 100-110 mw/cm2 اشاره کنیم. این دستگاه با کتابخانه مدل‌های اختصاصی خود عرضه می‌شود و امکان آپلود مدل‌های کاربران را هم فراهم می‌کند.

با شیائومی Mijia 3D می‌توانید برای مدل‌سازی، اسکن چهره داشته باشید. به‌علاوه، این چاپگر شامل ابزارهای طراحی سه‌بعدی جذابی است که به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت شخصیت‌های مدنظر خود را طراحی کنید و به آن‌ها شکل دهید.

پرینتر سه بعدی

چاپگر سه‌بعدی شیائومی از نظر طراحی بسیار ساده و درعین‌حال بسیار کاربردی است. این دستگاه طوری ساخته شده که به‌راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. قابلیت‌های پیشرفته موجود در دستگاه نیز آن را به محصولی مناسب برای گستره وسیعی از کاربران تبدیل می‌کند.

عرضه شیائومی Mijia 3D از فردا در پلتفرم Xiaomi Youpin شروع خواهد شد. قیمت این محصول برای تأمین‌کنندگان سرمایه اولیه پروژه 237 دلار است. 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها