آقای عزیز! تا دیر نشده برای روز زن این هدیه‌ها رو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- «به سلامتی! سایه‌ی همسرتون مستدام آقا! روزشون مبارک!»

در تقویم جهانی یک روز زن داریم و در تقویم ایرانی یک مناسبت دیگر هم اضافه می‌شود! پس جناب آقای عزیز و بزرگوار، تا دیر نشده است نسبت به تهیه کادو اقدام کنید! اگر همسر شما مادر هم شده است دیگر هدیه‌ی شما باید دوقبضه باشد! از ما به شما نصیحت!

به گزارش راهنماتو، یکی از روزهایی که شما به عنوان یک همسر باید تمام کار و فکر و خیال و دغدغه‌هایتان را فراموش کنید روز زن است! قدردانی از همسرتان را در چنین روزی به همراه یک هدیه‌ی زیبا از یاد نبرید! اما واقعیت این است که در مناسبت‌ها بی تفاوت عمل کردن رشته‌های رابطه‌ی عاطفی را سست می‌کند. به اندازه‌ی بودجه یا توان خود به همسرتان ثابت کنید که دوستش دارید و قدردان وجودش هستید. همیشه قرار نیست هدیه‌های گرانقیمت حرف بزنند!

اگر به دنبال خرید هدیه روز زن هستید ما به شما کمک می‌کنیم!

  • زیورآلات و طلا!

4

درست است که اوضاع اقتصادی مطلوبی بر جامعه حاکم نیست، اما هدیه حتی یک گرمی طلا ارزشمند است و سرمایه محسوب می‌شود. تنوع بازار هم زیاد است و دست شما برای انتخاب باز است. اگر هم بودجه مدنظرتان از این مقدار کمتر است زیورآلات غیرطلا ولی با رنگ ثابت تهیه کنید. گاهی داشتن یک پابند استیل خیلی خوشحال کننده تر از موارد مشابه آن است.

  • فیس واش

4

شستشوی صورت و انجام روتین روزانه برای خانمها از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن فیس واش یکی از واجبات است! اگر همسر شما فیس واش دارد میتوانید از مدل پیشرفته‌تر آن استفاده کنید. دنیای لوازم بهداشتی و آرایشی خیلی گسترده است.

  • ماگ گرم نگهدارنده

4

اگر همسر شما اهل نوشیدن قهوه و دمنوش است چه چیزی بهتر از این وسیله که بتواند قهوه‌اش را گرم نگه دارد؟! توجه داشتن به علاقمندی‌ها در هدیه خریدن یکی از بخش‌های مهم و قابل توجه است.

  • ساعت ورزشی

4

همه خانم‌ها از داشتن ساعتی که به آنها نشان بدهد چقدر فعالیت کرده و چقدر کالری سوزونده‌اند خوشحال می‌شوند. با این حرکت خودتان را در دل او بیشتر جا خواهید کرد!

  • سشوار

4

داشتن سشوار جدید با امکانات و قدرت بالاتر یکی از بهترین اتفاقات است! سشوار در مدل‌های مختلفی در بازار است، شما سعی کنید با توجه به موهای همسرتان و استفاده‌هایش یک گزینه مناسب را انتخاب کنید.

  • عطر

4

یک گزینه‌ی همیشه در دسترس و کاملا جواب دهنده! عطر یک وسیله همیشه مورد نیاز است! حتی اگر چندین عطر داشته باشید باز هم روزگاری به درد شما خواهد خورد! حتما در هنگام خرید عطر سلیقه همسرتان را مدنظر قرار بدهید. اگر عطری هست که همیشه استفاده می‌کند و ریسک تغییر عطر را ندارد حتما به او احترام گذاشته و همان عطر همیشگی خودش را تهیه کنید. اگر اهل تنوع طلبی در عطر است حتما هنگام مراجعه به فروشگاه اسم یکی دو عطرش را بگویید تا فروشنده شما را برای انتخاب درست هدایت کند!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها