این کتاب‌ها را هر زنی باید بخواند! (بخش دوم)

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «هر چی کتاب بخونی آگاه‌تر می‌شی و هرچی آگاه‌تر بشی بهتر زندگی می‌کنی!»

در بخش قبلی چند کتاب را معرفی کردیم که هر خانمی باید آنها را بخواند. اینکه شما کتاب بخوانید برای دیگران اهمیتی ندارد اما در حق خودتان لطف بزرگی کرده‌اید و هیچ‌وقت از این کار پشیمان نخواهید شد. جامعه‌ی کوچک (خانواده) و جامعه‌ی بزرگ و بزرگتر همیشه درصدد قربانی گرفتن است! شما با آگاه‌تر شدن هیچ‌وقت در معرض خطر قرار نمی‌گیرید و همیشه خویشتن خویش را سلامت حفظ خواهید کرد.

به گزارش راهنماتو، این چند کتاب را در کنار معرفی‌های قبلی در نظر داشته باشید، خط به خط آنها تغییرات مثبتی در شما ایجاد خواهد کرد.

وقتی زنان بخواهند

وقتی زنان

«یا بی‌خیالش شو یا ولش نکن.»

کتاب‌هایی که به زندگی افراد تاثیرگذار می‌پردازند از جذابیت زیادی برخوردار هستند.  اینکه شما افرادی را ببینید که شاید با مشکلاتی حادتر از شما دست و پنجه نرم می‌کرده‌اند اما درجا نزده و تسلیم سرنوشت نشده‌اند و برای خواسته‌های عقلانی و منطقی خود تلاش کرده‌اند موتور حرکتی‌تان را به خوبی راه خواهد انداخت.

«وقتی زنان بخواهند» تا مدتها در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. زندگی بیش از 100 زن تاثیرگذار که توانستند بر سختی‌ها پیروز شوند و به کارآفرین‌های برتر تبدیل بشوند. حتی تصورش هم جذاب است.

نام کتاب: وقتی زنان بخواهند

نویسنده: گریس بانی

مترجم: الهه علوی

نشر: کوله پشتی

تعداد صفحات: 384 صفحه

اطلس دل

اطلس دل

با این کتاب پابه دنیای اسرارآمیز احساسات می‌گذارید. با عواطف خود بهتر آشنا خواهید شد. در هر جمعی و مکانی ما احساسات متفاوتی داریم و گاهی ممکن است نسبت به این مساله بی توجه باشیم. شاید حتی بلد نباشیم احساساتمان را در هر شرایطی به خوبی و درستی بروز بدهیم.

این کتاب در مورد 78 نوع احساس انسانی سخن می‌گوید و برای هر فردی که خواهان شناخت بهتر درون خود است مفید و تاثیرگذار خواهد بود. ما در روز خیلی اتفاقات، صحنه‌ها، حالات، حرف‌ها، حرکات را مشاهده می‌کنیم شاید بتوانیم همه آنها را به خوبی تعریف و توصیف کنیم اما احساساتمان راجع به آنها را هم به راحتی می‌توانیم بازگو کنیم؟

این کتاب را حتما بخوانید! ضرر نخواهید کرد!

نام کتاب: اطلس دل

نویسنده: برنه براون

مترجم: پگاه فرهنگ مهر

نشر: گوتنبرگ

تعداد صفحات:  346 صفحه

باج گیری عاطفی

باج گیری عاطفی

این مساله خیلی مهم است! مهم‌تر از آن که حتی فکرش را بکنید! ما در طول زندگی، حتی در طول هفته و روز ممکن است بارها مجبور به باج دادن آن هم از نوع عاطفی باشیم! نه به غریبه‌ها که به عزیزانمان، اطرافیانمان حتی! جملات و عباراتی آشنا که به صورت روزانه می‌شنویم: «اگه من برات مهمم...»، «یعنی دوستم نداری که این کارو نمی‌کنی؟»، «چقدر بی معرفتی...» و... این جملات عادی و معمول هستند اما وقتی در مقام باج گرفتن مطرح می‌شوند تاثیر مخربی خواهند گذاشت! چون معمولا موقعی عنوان می‌شوند که شما رضایت به انجام کاری ندارید، شرایطش را ندارید و یا به هر دلیل دیگری کاری را که فرد مقابلتان طلب می‌کند نمی‌توانید صورت بدهید، شنیدن این حرف‌ها دست و پای شما را شل خواهد کرد و علیرغم میل باطنی کاری را انجام خواهید داد که دوستش ندارید! اینجا شما یک باج اساسی داده‌اید!

اصلا لازم نیست بدانید که با فرد یا افراد کنترل‌گر زندگی می‌کنید یا خیر، حتما این کتاب را بخوانید تا در هر زمان و مکانی با تهدید و ترس مجبور به انجام کاری نشوید!

نام کتاب: باج گیری عاطفی

نویسنده: سوزان فوروارد

مترجم: منیژه شیخ جوادی

نشر: پیکان

تعداد صفحات: 400 صفحه

محکم در آغوشم بگیر

محکم در آغوشم بگیر

نویسنده این کتاب یک مشاور خانواده است پس با خیال راحت به گفته‌هایش اطمینان کنید!

این کتاب تجربیات یک مشاور خانواده را دربرگرفته و در قالب آموخته‌هایی برای داشتن یک رابطه بهتر بین زن و مرد نوشته شده است. آیا عشق همه چیز است؟ با عشق می‌توان همه کارها را ساده کرد؟ آیا زن و شوهرها متوجه آسیب‌هایی که به هم می‌زنند هستند؟

این کتاب ترکیبی از هفت گفت‌وگو برای یک عمر زندگی با عشق است. از آن ساده نگذرید!

نام کتاب: محکم در آغوشم بگیر

نویسنده: سو جانسن

مترجم: سمانه پرهیزکاری

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 240 صفحه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها