بهترین رنگ رژ لب مناسب با ریمل‌های رنگی چیه؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو- دیدی ریمل‌های رنگی چقدر قشنگن؟ اصلا چهره‌مون رو شبیه به عروسک می‌کنن. اما، هماهنگ کردن ریمل‌های رنگی با رژ لب خیلی کار سختیه. مثلا اگر ریمل رنگی آبی بزنیم، چه رنگ رژ لبی رو باید باهاش ست کنیم؟ استفاده از رژ لب رنگ آبی یکم اغراق‌آمیزه. یعنی بیشتر مناسب با یه سری مراسم خاص مثل هالووین می‌شه. اما به کمک راهنماتو می‌تونیم یه رنگ رژ لب مناسب ریمل آبی پیدا کنیم که برای استفاده روزمره هم مناسبه.

پیشنهاد ما: رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره 03 pinky nude (قیمت: 250000 تومان)

به گزارش راهنماتو، اگر از ریمل‌های رنگی آبی استفاده می‌کنیم، بهتر است که رنگ رژ لب‌هایمان نود باشد. دلیل این مساله نیز این است که وقتی ما از ریمل‌های آبی رنگ استفاده می‌کنیم یک بخش از آرایش که مربوط چشمان ما است را بسیار چشم‌گیر کرده‌ایم. از این رو بهتر است لب‌هایمان به‌صورتی اغراق‌آمیز آرایش نشوند. ما با استفاده از رژ لب نودی مثل رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره 03 pinky nude می‌توانیم جذابیت چشم‌هایمان را به صورت چندبرابر جلوه دهیم. این نوع رژ لب، با تنالیته صورتی ترکیب رنگی حیرت‌انگیز با رنگ آبی مژه‌هایمان به همراه خواهد داشت.

1

چرا رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره 03 pinky nude بهترین انتخاب است؟

استفاده از رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره 03 pinky nude تنها به این دلیل که متناسب با ریمل رنگی آبی است، معرفی نشده است. این رژ لب، رنگدانه‌هایی بسیار طبیعی و قوی دارد که می‌تواند به تثبیت سبک آرایش کمک کند. بعلاوه، رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره 03 pinky nude با بافتی مخملی، ماندگاری بسیار بالایی دارد. این رژ لب حاوی ویتامین E بوده و به لب‌ها آبرسانی می‌کند. برند گلدن رز، محصول کشور ترکیه است و کیفیت آن به متخصصین لوازم آرایش ثابت شده است.

1

اگر ریملمون آبی نباشه چی؟ در این صورت ممکن است که پیشنهاد ما برای شما مطلوب نباشد، همراه راهنماتو بمانید تا متناسب با ریمل‌های رنگی دیگر به شما رژ لبی مناسب پیشنهاد دهیم:

1. رژ لب مناسب با ریمل قرمز: رژ لب جامد این لی مدل Rebel Red شماره 310 (قیمت: 140000 تومان)

ساخت ایران، رنگ قرمز، ماندگاری بالا، فاقد سرب و مواد آلرژی زا، حاوی رنگدانه‌های طبیعی، پوشش‌دهی بالا، مناسب برای استفاده به همراه ریمل قرمز که جذابیت شما و آرایشتان را هزار برابر می‌کند.

1

2. رژ لب مناسب با ریمل زرد: رژ لب جامد نوت مدل Deep-impact شماره 05 (قیمت: 350000 تومان)

ساخت ترکیه، رنگ قهوه‌ای، فاقد سرب و پارابن، حاوی رنگدانه‌های قوی، پوشش‌دهی بالا، حاوی ویتامین E، ظاهری درخشنده، مناسب برای استفاده به همراه ریمل زرد که باعث می‌شود چهره شما درخشش و روحی دوباره بگیرد.

1

3. رژ لب مناسب با ریمل بنفش: رژ لب مایع گلدن رز مدل LONG STAY شماره 03 (قیمت: 250000 تومان)

ساخت ترکیه، رنگ یاسی کبود، ماندگاری بالا، جلوه‌ای مات، حجم 5.5 میلی‌لیتر، فاقد پارابن، حاوی روغن آووکادو، مناسب برای استفاده به همراه ریمل بنفش که هماهنگی بی‌نظیری در سبک آرایش شما به وجود می‌آورد.

1

نکته درباره رژ لب مناسب ریمل بنفش: با ریمل رنگ بنفش می‌توانیم از تمامی رژ لب‌هایی که رنگ نود و طیف رنگی بنفش و صورتی دارند استفاده کرد.

4. رژ لب مناسب با ریمل سبز: رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S87 (قیمت: 200000 تومان)

ساخت ایران، رنگ قهوه‌ای متمایل به آجری، بافت نرم و کرمی، رنگدانه‌های قوی، جلوه براق، مناسب برای استفاده به همراه ریمل سبز و آرایش‌هایی با طیف سبز رنگ.

1

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها