معرفی بهترین برندهای شامپو بدن‌ برای پوست چرب

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۸ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

مجله اکالا نوشت: انتخاب بهترین شامپو بدن برای پوست چرب می‌تواند به تعادل چربی پوست و تمیز کردن عمیق پوست کمک کند و مانع چرب شدن پوست شما شود. اما کدام برندها بهترین شامپو بدن برای پوست‌های چرب را تولید می‌کنند و این محصولات چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین مارک شامپو بدن برای پوست چرب

امروزه تنوع برندهای شامپو بدن برای پوست چرب آنقدر زیاد است که اگر شناختی از برندها و ویژگی‌های آن‌ها نداشته باشید، به سادگی نمی‌توانید محصول مناسبی را انتخاب کنید.

۱- شامپو بدن اکتیو، بهترین شامپو بدن برای پوست‌های چرب

اگر به دنبال یک شامپو بدن باکیفیت ایرانی برای تنظیم چربی پوست بدن خود هستید، بهتر است شامپو بدن مخصوص پوست چرب اکتیو را امتحان کنید. در ترکیبات این شامپو از عصاره‌های طبیعی استفاده شده است که می‌تواند پوست را به صورت عمیق پاکسازی کند.

یکی از ویژگی‌های متمایز این شامپو بدن استفاده از ذرات اسکراب در آن است که موجب می‌شود پوست شما در هر شستشو به صورت ملایم لایه‌برداری و تمیز می‌شود. این شامپو بدن قیمت مناسبی دارد و برای افرادی که به دنبال شامپو بدن باکیفیت و مقرون به صرفه هستند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

۲- شامپو بدن فولیکا مخصوص پوست‌های چرب

یکی دیگر از برندهای تخصصی تولید شامپو بدن برای پوست‌های چرب، برند ایرانی فولیکا است. شامپو بدن فولیکا دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی است و از همین رو به از بین بردن جوش‌های پوستی و رفع التهابات پوست کمک می‌کند.

این شامپو بدن بوی مطبوعی دارد و به از بین بردن بوی بدن کمک می‌کند و فرمولاسیون ملایم آن برای پوست‌های حساس و چرب مناسب است.

1

۳- شامپو بدن اسکراب کامان برای پوست‌های چرب

شامپو بدن کامان یک محصول ایرانی باکیفیت است که در ترکیبات آن از عصاره‌های طبیعی استفاده می‌شود. استفاده از نمک دریا و اسید سالیسیلیک در این شامپو بدن موجب لایه‌برداری پوست، درمان لک و همچنین بسته شدن منافذ پوستی می‌شود.

این شامپو بدن پوست را به طور عمیق از چربی و آلودگی پاکسازی می‌کند و ضمن از بین بردن جوش و آکنه، به آبرسانی پوست شما نیز کمک می‌کند.

۴- شامپو بدن اوه؛ بهترین مارک شامپو بدن مخصوص پوست چرب

شامپو بدن اوه یکی دیگر از بهترین محصولات برای پوست‌های چرب و جوش دار است که به از بین بردن سبوم اضافه پوست و متعادل کردن چربی پوست بدن کمک می‌کند. این شامپو بدن از پوست شما در برابر چرب شدن محافظت می‌کند و به دلیل عصاره‌های که در آن وجود دارد، پوست را آبرسانی می‌کند.

۵- شامپو بدن صحت؛ بهترین شامپو بدن برای پوست چرب

اگر به دنبال یک شامپو بدن مردانه مخصوص پوست چرب هستید، می‌توانید شامپو بدن صحت مخصوص پوست‌های چرب را امتحان کنید. این شامپو بدن رایحه دلپذیر و قدرت بالایی در پاکسازی پوست دارد. استفاده از این شامپو بدن به از بین بردن چربی پوست بدن کمک می‌کند و مانع بسته شدن منافذ پوستی می‌شود.

۶- گلرنگ؛ بهترین شامپو بدن برای پوست چرب و جوش دار

گلرنگ یکی از شناخته شده‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی است که محصولات تخصصی برای پوست چرب تولید می‌کند. شامپو بدن اسکراب گلرنگ نه تنها چربی پوست شما را به صورت عمیق پاکسازی می‌کند، بلکه به لایه‌برداری پوست و از بین بردن لکه‌های پوستی نیز کمک می‌کند.

این شامپو بدن حاوی دانه‌های اسکراب است و می‌توانید از آن هم برای پوست حساس صورت و هم پوست بدن استفاده کنید. برای استفاده از شامپو بدن اسکراب گلرنگ باید مقداری از آن را روی لیف بریزید و سپس آن را به صورت حرکات دورانی روی پوست بکشید تا پوست شما به خوبی تمیز و لایه‌برداری شود.

1

۷- شامپو بدن پوست چرب هیدرودرم

شامپو بدن‌های کرمی هیدرودرم از بهترین انواع شامپو بدن برای پوست چرب هستند که در ترکیبات آن‌ها از روغن‌های گیاهی و عصاره‌های طبیعی استفاده شده است.

تنوع محصولات انواع شامپو بدن‌های هیدرودرم بسیار زیاد است و کلیه محصولات آن در کنار پاکسازی پوست، به هیدراته کردن پوست شما نیز کمک می‌کنند.

شامپو بدن‌های این برند فاقد مواد صابونی هستند و در ترکیبات آن‌ها از حلال چربی غیرصابونی استفاده می‌شود و به همین دلیل از خشکی و کشیدگی پوست نیز جلوگیری می‌کنند.

۸- شامپو بدن حیات، بهترین شامپو برای پوست چرب و جوش دار

اگر به دنبال یک شامپو بدن ضد جوش و باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما شامپو بدن حیات است. شامپو بدن مدل آرگان و گیاه گوار از برند حیات یکی از بهترین انواع شامپو بدن برای پوست‌های چرب و جوش دار است.

این شامپو به تنظیم چربی پوست و از بین بردن جوش‌هایی که در اثر چرب شدن و بسته شدن منافذ پوستی ایجاد می‌شوند، بسیار موثر است. درصد رضایت خریداران از این محصول بسیار زیاد است و بیشتر افراد خرید این محصول را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها