چرا پرایمر رنگین کمانی ترند شده؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر لکه‌ای که روی پوست وجود دارد، از کبودی گرفته تا جای جوش، رنگ خاص خودش را دارد و برای محو کردن آن لازم است از رنگ خاصی استفاده کنیم. مثلا اگر کبودی پوست صورت شما تقریبا صورتی یا قرمز باشد، بهتر است از کرم پودری سبز رنگ استفاده کنیم! اما، ما که نمی‌توانیم مثل گریمورها تمام رنگ کرم پودرها را داشته باشیم! پس می‌توانیم از یک پرایمر رنگین کمانی استفاده کنیم در حالی که می‌دانیم پوست صورت ما را چه از نظر رنگ چه از نظر بافت یکپارچه می‌کند. اگر نمی‌دانید پرایمر رنگین کمانی چه برندی و چه ویژگی‌هایی دارد با راهنماتو همراه بمانید.

1

پرایمر رنگین کمانی TUZ (قیمت: 150000 تومان)

به گزارش راهنماتو، پرایمر رنگین کمانی TUZ 40 گرم حجم دارد که اگر به صورت روزانه از آن استفاده کنید تقریبا 3 ماه دوام خواهد آورد، اما عموما 4 سال تاریخ انقضا دارند. این پرایمر حاوی سه رنگ متفاوت است که بصورت ترکیبی از مخزن پمپی آن خارج می‌شوند، رنگ‌های سبز، صورتی و بنفش که هر کدام می‌توانند عیوب پوستی با رنگ‌های متفاوت را اصلاح و برطرف کنند. این پرایمر رنگین کمانی که محصولی جدید است در فضای مجازی به دلیل کیفیت بالایش به شدت ترند شده. این محصول آرایشی ماندگاری بالایی دارد، از کیکی شدن آرایش جلوگیری می‌کند و پس از استفاده از آن روی پوست احساس سنگینی نخواهید کرد.

1

چرا پرایمر رنگین کمانی TUZ بهترین انتخاب است؟

اگرچه پرایمرهای فراوانی برای زیرسازی آرایش امروزه در بازار وجود دارند که کیفیت خود را اثبات کرده‌اند (مثل پرایمر گابرینی، مک، ژنوبایوتیک و اسمش باکس) اما، پرایمر رنگین کمانی TUZ همزمان می‌تواند سه مشکل اساسی آرایش کردن ما را برطرف کند:

اول؛ پرایمر رنگین کمانی TUZ منافذ باز پوست را بسته و پوست را برای آرایش یکپارچه می‌کند در حالی که چربی پوست کنترل شده و به مرور آرایش ما به شدت براق نمی‌شود.

دوم؛ پرایمر رنگین کمانی TUZ می‌تواند رنگ‌ها را اصلاح کند و عیوب متفاوت پوستی از کبودی‌ها تا جای جوش را برطرف کند. به عنوان مثال رنگ سبز موجود در این پرایمر قابلیت محو کردن ماه گرفتگی‌ها را دارد و رنگ بنفش موجود در آن رنگ زرد پوست شما را که باعث می‌شود نشاط در آن وجود نداشته باشد، از بین می‌برد.

سوم؛ پرایمر رنگین کمانی TUZ قابلیت آبرسانی دارد، یعنی رطوبت صورت شما را حفظ کرده و اجازه می‌دهد پوست شما نرم و لطیف به نظر برسد.

اگر پرایمر ترند شده رنگین کمانی TUZ پرایمر مورد علاقه شما نیست می‌توانید گزینه‌های زیر را امتحان کنید:

1

1. پرایمر صورت گابرینی مدل PHOTO FINISH (قیمت: 180000 تومان)

حجم 30 میلی‌لیتر، بافت سبک، بدون چربی، مات کننده، زیرساز آرایش، یکپارچه کردن پوست با پر کردن منافذ، بالا بردن ماندگاری آرایش

1

2. پرایمر بنفیت پروفشنال اصل (قیمت: 2000000 تومان)

ساخت آمریکا، حجم 22 میلی‌لیتر، پر کردن منافذ باز پوست، بالا بردن ماندگاری آرایش، مات و مخملی کردن آرایش، رنگی، بافت سبک.

1

3. پرایمر لورآل اینفالیبل مات کننده 35 میل اصل ا L'Oreal Infallible Mattifying Base Primer 35ml (قیمت: 500000 تومان)

ساخت فرانسه، حجم 35 میلی‌لیتر، زيرسازي و يکدست کردن پوست، بافت نرم و سبک، جذب چربی پوست، بالا بردن ماندگاری آرایش

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها