خوندن این کتاب‌های عاشقانه کلاسیک رو از دست نده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۹ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «رمان باید عاشقانه باشه! جوری در اون حل بشی که نفهمی شبه یا روز!»

بسیاری از افراد علاقمند به کتاب‌های عاشقانه هستند. احساساتی که در این کتاب‌ها روان است حال خوبی به آنها می‌دهد. حتی اگر پایان تلخی داشته باشند باز هم این جریان سیال عشق روح آنها را صیقل می‌دهد. عاشقانه خواندن هم جذابیت‌های خودش را دارد و برای ساعاتی شما را از دغدغه‌های دنیای واقعی رها کرده و به مهمانی احساس می‌برد!

به گزارش راهنماتو، اگر دوست دارید کتاب عاشقانه و جذابی را بخوانید که هرکسی آن را خوانده پشیمان که نشده هیچ، دوست داشته دوباره آن را بخواند پس این پیشنهادات را از دست ندهید! کلاسیک‌های عاشقانه‌ای که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و همیشه تازه می‌مانند.

بلندی‌های بادگیر

0

اینکه توقع شما از یک کتاب عاشقانه چیست در هر فردی متفاوت است. اما به گواه خیلی از منتقدان کتاب در طول تاریخ، این کتاب «امیلی برونته» عاشقانه‌ترین کتاب تاریخ است و در مقابل عده‌ای هم اعتقاد دارند این کتاب صرفا احساسات اجتماعی و نابرابری‌های جنسیتی را مطرح می‌کند و عاشقانه به حساب نمی‌آید! شما آن را بخوانید تا به نتیجه خاص خودتان برسید!

داستان در مورد دختر و پسری است که بی نهایت به هم علاقه دارند ولی سرنوشت خواب دیگری برای آنها دیده است! جدایی؟ انتقام؟! شک نکنید وقتی یک کتاب از سال 1847 تا امروز هنوز در صحنه‌ی چاپ و نشر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ارزش خواندن آن زیاد است!

نام کتاب: بلندی‌های بادگیر

نویسنده: امیلی برونته

مترجم: نوشین ابراهیمی

نشر: افق

تعداد صفحات: 600 صفحه

زنان کوچک

0

حتما انیمیشن آن را دیده‌اید؟! مینی سریال آن هم بسیار جذاب و پرسروصدا بود. اگر هنوز آنها را ندیده‌اید کتابش را بخوانید! اگر هم آنها را تماشا کرده‌اید باز هم کتابش را بخوانید! کتاب‌ها حرف‌های بیشتری دارند!

شاید به نظر نرسد، ولی این رمان کاملا هم عاشقانه است! زندگی چند خواهر که با اتفاقاتی روبه رو می‌شوند و نقش عشق هم این میان کمرنگ نیست!

نام کتاب: زنان کوچک

نویسنده: لوییزا می آلکوت

مترجم: کیوان عبیدی آشتیانی

نشر: افق

تعداد صفحات: 492 صفحه

آنا کارنینا

0

چه کسی می‌تواند آنا کارنینای تولستوی را بخواند و بوی عشق را نفهمند؟! این کتاب دو جلدی شما را با تمام معایب و مزایای عشق آشنا می‌کند! مفاهیمی که شاید دوستش داشته باشید و شاید آنها را زشت بدانید! بهتر است این کتاب را با جان و دل بخوانید و ببینید در پایان حق را به چه کسی می‌دهید؟! بعد از خواندن کتاب، حتما فیلم آن را هم ببینید!

نام کتاب: آنا کارنینا

نویسنده: لئو تولستوی

مترجم: سروش حبیبی

نشر: نیلوفر

تعداد صفحات: 1032 صفحه

جین ایر

0

اگر به دنبال یک رمان عاشقانه تاثیرگذار و در عین حال پرکشش هستید «جین ایر» را از دست ندهید. دختری را در این کتاب دنبال خواهید کرد که در یتیم خانه بزرگ می‌شود و در بزرگسالی در حالی که معلم شده است عاشق مردی می‌شود و...! بهتر است بقیه داستان را بخوانید و لذت ببرید تا متوجه بشوید چرا این کتاب بعد از 177 سال هنوز هم می‌درخشد!

نام کتاب: جین ایر

نویسنده: شارلوت برونته

مترجم: رضا رضایی

نشر: نی

تعداد صفحات: 663 صفحه

غرور و تعصب

0

«جین آستین» طوری این داستان را نوشته است که با روح و روان شما بازی می‌کند و عاشق «عشق» خواهید شد! فراز و نشیب‌هایش را تجربه می‌کنید و تمام داستان مانند یک فیلم مقابل چشمانتان حرکت می‌کند. گاهی عاشق آقای دارسی می‌شوید و گاهی نفرت جای آن را می‌گیرد اما آنچه در پایان پیروز می‌شود چیست؟! بخوانید و بعد از آن فیلمش را هم ببینید.

یک خانواده با سطح مالی معمولی که 5 دختر دارند و مادر خانواده علاقه زیادی دارد که دخترانش خیلی زود ازدواج کنند! غافل از اینکه عشق در نزدیکی آنها در حال جست و خیز است!

نام کتاب: غرور و تعصب

نویسنده: جین آستین

مترجم: کیوان عبیدی آشتیانی

نشر: افق

تعداد صفحات: 576 صفحه

 

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

(ویدئو) اعلام خبر شهادت رئیس جمهور در حرم مطهر امام رضا(ع)
اخبار

(ویدئو) اعلام خبر شهادت رئیس جمهور در حرم مطهر امام رضا(ع)

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه
 فال ابجد امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.8 دقیقه
 فال حافظ امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال حافظ امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.7 دقیقه
هدیه تهرانی با «هزار و یک شب» بازمی‌گردد
چهره ها

هدیه تهرانی با «هزار و یک شب» بازمی‌گردد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
امتحانات امروز مدارس لغو می شود؟
اخبار

امتحانات امروز مدارس لغو می شود؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه
سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید + اسامی شهدا
اخبار

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید + اسامی شهدا

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .6 دقیقه