بهترین رنگ رژ لب کوشنی با قیمت مناسب

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- این روزها بیش میک‌آپ آرتیست‌ها بیش از هر چیز به طبیعی بودن آرایش اصرار دارند. از این رو لوازم آرایش‌ها با برندهای متفاوت رو به سویی می‌روند که با ارائه بافت و شیوه استفاده متفاوت، حالتی طبیعی‌تر به چهره‌ها بدهند. از طرفی دیگر راحت بودن با لوازم آرایش حین آرایش کردن هم مهم است. از این رو رژ لب کوشنی یکی از جدیدترین و جالب‌ترین رژ لب‌ها است که شیوه استفاده از آن با رژ لب‌های معمولی متفاوت است و رژ لب با جلوه‌ای طبیعی‌تر بر لب‌های ما می‌نشیند. اگر می‌خواهید با رژ لب کوشنی آشنایی بیشتری پیدا کنید و بهترین نوع آن را بشناسید با راهنماتو همراه بمانید.

پیشنهاد ما: 1. رژ لب کوشنی مایع برند وردا بیوتی Warda beauty(قیمت: 95000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، به رژ لب‌هایی کوشنی گفته می‌شود که در محل خارج شدن رژ لب مایع، پدی کروی شکل قرار داده‌اند. این پد کروی، همچون یک رسانا عمل کرده و مایع رژ لب را به لب‌ها می‌رساند. در میان برند‌های متفاوتی که در ایران رژ لب کوشنی تولید می‌کنند، رژلب مایع پددار کوشنی برند وردا بیوتی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مایع داخلی رژ لب، غلظتی مناسب داشته و به راحتی به پد آن می‌رسد. بافت رژ لب بسیار سبک و مخملی است و جلوه‌ای خاص به لب‌ها می‌بخشد. رژلب مایع پددار کوشنی برند وردا بیوتی تنوع رنگی بالایی دارد و افراد باسلیقه‌های متفاوت می‌توانند از نودترین رنگ‌ها تا جیغ‌ترین آن را در میان رژ لب‌ کوشنی وردا بیوتی پیدا کنند.

چرا رژلب مایع پددار کوشنی برند وردا بیوتی بهترین انتخاب است؟

1

در درجه اول باید یادآور شد که رژ لب کوشنی با برند وردا بیوتی قیمتی نسبتا مناسب دارد، بعلاوه این رژ لب ماندگاری بسیار بالایی داشته و مناسب برای انواع آرایش‌ها است. از این رژ لب کوشنی، به‌عنوان رژ گونه نیز می‌توان استفاده کرد، بدون اینکه نگران ماسیدن آن بر روی پوستمان باشیم. به همین خاطر با یک تیر دو نشان می‌زنیم و می‌توانیم رنگ رژ لبمان را با رنگ رژ گونه‌مان هماهنگ کنیم.

اگر پیشنهاد ما برای رژ لب کوشنی مناسب برای شما نبود به مدل‌ها و برندهای دیگری که در ادامه بررسی می‌شوند توجه کنید:

2. رژ لب کوشنی مایع THE ONE Irresistible Touch High Shine Lipstick (قیمت: 560000 تومان)

1

برند اوریفلیم، ساخت سوئد، کاملا گیاهی، جلوه براق، حجم 4 میلی‌لیتر، ماندگاری 6 ساعته، رایحه وانیل، رژ لب کوشنی.

3. رژ لب کوشنی شیگلم لیپ گلاس Sweet dreams (قیمت: 400000 تومان)

1

برند شیگلم، ساخت چین، دارای چهار رنگ خاص، جلوه براق، آبرسان قوی، کاملا گیاهی، مرطوب‌کننده، لیپ گلاس کوشنی.

4. رژ لب کوشنی sumpen تینتی (قیمت: 100000 تومان)

1

ساخت کره جنوبی، رنگبندی متنوع، ماندگاری بالا، پخش آسان، پیگمنت بالا، نرم کننده و آبرسان، تینت لب کوشنی.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها