این هدیه‌ها رو برای یه خانم 30 ساله بخر! مطمئن باش خوبه!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- «هدیه برای یه خانم 30 ساله! سخته؟! نه!»

هدیه خریدن برای هر سن و سالی سخت است! درنظر گرفتن تمام زوایای آن فرد، علاقمندی‌هایش، مناسبتی که به خاطر آن می‌خواهید هدیه بدهید، سطح فکری و مالی‌اش، نسبت و نزدیکی که با او دارید و... همه اینها باید لحاظ شود و نمی‌توانید چشم بسته یک چیزی بخرید و قال قضیه را بکنید! البته خیلی از افراد در مواقعی که باید هدیه بخرند بدون توجه به هیچ مساله‌ای تنها به کادو خریدن بسنده می‌کنند اما خب این کار خوبی نیست! شما از آن دسته افراد نباشید! مخصوصا اگر فردی که می‌خواهید برایش هدیه بگیرید برایتان ارزش خاصی دارد!

به گزارش راهنماتو- خانم‌ 30 ساله‌ای را درنظر بگیرید که قرار است به یک مناسبتی برایش هدیه بخرید. فکرتان را مشغول کرده است و هر لحظه به اینکه چه چیزی مناسب اوست فکر می‌کنید! به این چند مورد نگاهی بیندازید. ما کار شما را آسانتر کرده‌ایم! مطمئن باشید یکی از آنها برای او مناسب است!

  • ست بلوز و شلوار بافتنی!

8

الان فصل پوشیدن این لباس‌هاست و هیچ خانمی پیدا نمی‌شود که از داشتن آن ناراحت باشد! یک انتخاب خوب و عاقلانه و کاربردی که تا سال‌ها قابلیت استفاده دارد!

  • سشوار!

8

هر خانمی از داشتن سشواری که با آن به راحتی موهایش را حالت بدهد خوشحال می‌شود! هر مدل سشواری هم داشته باشد آنقدر تنوع زیاد است که مدل‌های دیگر را قطعا ندارد! سشوار برسی انتخاب ایده‌آلی است و نشان دهنده‌ی توجه و تمرکز شما برای کادو خریدن است!

  • زیورآلات

8

حتما نباید طلا باشد! اکسسوری‌هایی هستند که با طلا مو نمی‌زنند و زیبایی آنها شاید از طلا هم بیشتر باشد! البته اگر بودجه شما اجازه طلا خریدن می‌دهد که چه بهتر! اما این را درنظر داشته باشید که خریدن یک گوشواره مدل روز یا دستبند و هرچیزی که فکر می‌کنید بیشتر از بقیه زیورآلات دوست دارد انتخاب خوبی است! فقط یادتان باشد اگر می‌خواهید گوشواره بخرید حتما به خاطر بیاورید که گوش‌های فرد موردنظر قابلیت استفاده از آن را دارد یا خیر!

  • پالت سایه

8

لوازم آرایشی هر خانمی را سر ذوق می‌آورد. یک پالت سایه از رنگ‌های جذاب هم که دیگر جای خود را دارد. در خریدن آن تردید نکنید و دست به کار شوید!

  • عطر

8

عطر همیشه انتخاب خوبی است اما شرط دارد! باید حتما از رایحه‌ی موردعلاقه فردی که برایش هدیه می‌خرید باخبر باشید. ممکن است او خواهان عطرهای گرم باشد و اگر شما عطر خنک برایش بخرید آیا استفاده می‌کند؟! خیر! پس در صورتی که از علاقمندی او خبر دارید گزینه فوق العاده‌ای است برای اینکه یک خانم 30 ساله را خوشحال کند! مخصوصا اگر در کنار آن، بادی اسپلش یا کرم بدنش را هم تهیه کنید! نورعلی نور خواهد شد!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها