5 تا از بهترین فیلم‌های پربازدید نتفلیکس در این هفته

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو- اگر برای فیلم دیدن دنباله‌رو ژانر خاص یا سینمای مشخصی نباشیم، همواره بررسی کردن پربازدیدترین فیلم‌ها در نتفلیکس می‌توانند انتخاب ما را برای فیلم دیدن راحت‌تر کنند. حتی اگر به دنبال ژانر مشخصی هستیم، باز هم در این بررسی‌ها می‌توانیم فیلم‌های جدیدی را پیدا کنیم که تقریبا عالی هستند، اما حتی اسمشان را پیش‌تر نشنیده بودیم. حال اگر می‌خواهید با دیدن فیلم‌هایی جذاب هفته‌ای پرشور داشته باشید با راهنماتو همراه بمانید تا 5 تا از بهترین فیلم‌های پربازدید نتفلیکس در این هفته را بشناسید.

1. معرفی فیلم «دنیا را پشت سر بگذارد» Leave the World Behind

1

به گزارش راهنماتو، فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» Leave the World Behind یکی از پربازدیدترین فیلم‌های این هفته در نتفلیکس بوده است که از کتابی با همین نام و با نویسندگی رومان علم اقتباس شده است. این فیلم در سال 2023 توسط سم اسماعیل ساخته شده است. فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» که به «دنیا را بگذار و بگذر» نیز ترجمه شده است، فیلمی است که سینمای آخرالزمانی را با سینمای روانشناختی ترکیب می‌کند.

1

داستان این فیلم آخر هفته‌ای پر تلاطم برای دو خانواده را نشان می‌دهد که در یک خانه هستند؛ اما اخبار نشان از ویران شدن جهان دارد به همین خاطر ناسازگاری‌های ابتدایی این دو خانواده پس از مدتی تبدیل به سازگاری می‌شود. ما در فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» مدام درگیر سوال‌هایی می‌شویم که گاهی ممکن است مجبور باشیم خودمان به پاسخ برسیم همین مساله باعث می‌شود که مدام درگیر دلهره باشیم. دیدن این فیلم را به تمامی کسانی که دلهره‌های سینمایی را دوست دارند توصیه می‌کنیم.

2. معرفی فیلم «راستین» Rustin

1

«راستین» Rustin فیلمی زندگینامه‌ای است که در این هفته به‌عنوان یکی از فیلم‌های پربازدید در نتفلیکس شناخته شده است. این فیلم که با تهیه کنندگی هایر گرند روی صحنه رفته است، داستان زندگی یک فعال مدنی به نام بایارد راستین را پیگیری می‌کند. کارگردانی فیلم «راستین» را جورج سی. ولف برعهده گرفته و برای میخکوب کردن ما بر روی صندلی از هیچ کاری فروگذار نکرده است.

1

داستان فیلم «راستین» به سال 1963 بازمی‌گردد و مکان آن واشنگتون است. ما راهپیمایی‌ای را می‌بینیم که راستین در آن به‌عنوان یکی از سازماندهندگان اصلی حضور دارد. راستین به‌عنوان شخصیتی کنشگر همواره حتی اگر در جهت مخالف جریان رودخانه باشد، باز امیال و آرزوهایش را ترک نمی‌کند و برای رسیدن به آن‌چه می‌خواهد، می‌جنگد. دیدن این فیلم را به تمامی کسانی که از بیان خواست‌های خود می‌ترسند پیشنهاد می‌کنیم.

3. معرفی فیلم «کنت» El Conde

1

فیلم «کنت» El Conde یک فیلم جذاب در مجموعه‌ای است که این هفته در نتفلیکس پربازدید بوده است. این فیلم در سال 2023 ساخته شده است و سیاست‌های یک دیکتاتور خون‌خوار را زیر سوال می‌برد. فیلم «کنت» توسط پابلو لارائین ساخته شده است، کارگردانی که پیش‌تر به در فیلم «نه» No پیروزی مردم شیلی را به تصویر کشیده است. حالا در فیلم «کنت» فرصت آن رسیده که با ژنرال آگوستو پینوشه آشنا شویم.

شخصیتی که حکومت را از دست سالوادور آلنده گرفت و کشور را از یک وضعیت دموکرات به یک وضعیت خفقان‌‌آور تبدیل کرد. فیلم «کنت» با یک کمدی سیاه و ترسناک چنان تاثیر عمیقی بر ما می‌گذارد که لحظه‌ای نمی‌توانیم از آن چشم برداریم. این فیلم که به شکل استعاری دیکتاتوری پینوشه را زیر سوال می‌برد در لحظاتی غافل‌گیرکننده حتی تصویری از مارگارت تاچر را نیز نشان می‌دهد. این فیلم را به تمام کسانی که دوست دارند سیاست را زیر پوست سینما ببینند توصیه می‌کنیم.

4. معرفی فیلم «چشم آبی روشن» The Pale Blue Eye

1

فیلم «چشم آبی روشن» The Pale Blue Eye به‌عنوان یکی از پربازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس در این هفته، در سال 2022 ساخته شد، اما در سال 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم جذاب، معمایی و دلهره‌آور توسط اسکات کوپر ساخته شده است و یکی از درخشان‌ترین بازیگران انگلیسی به نام کریستین بیل در آن نقش‌آفرینی کرده است.

1

داستان فیلم «چشم آبی روشن» که از رمانی با همین نام با نویسندگی لوئیس بایارد اقتباس شده است، در یک چرخش حرفه‌ای یک موضوع آشنا را تبدیل به صحنه‌هایی حساس و دلهره‌آور می‌کند. اگرچه مثل بسیاری از فیلم‌های جنایی، ما در فیلم «چشم آبی روشن» با یک مقتول مثله شده و یک قاتل و یک کارگاه درگیریم، اما نکته جالب این فیلم درگیر شدن کارگاهان پرونده با آیین‌هایی عجیب‌وغریب است. این فیلم را به تمامی افرادی که دوست دارند به سال 1890 و فضای گوتیک سفر کنند پیشنهاد می‌کنیم.

5. معرفی فیلم «کتاب سیاه» The Black Book

1

فیلم «کتاب سیاه» The Black Book که در سال 2023 ساخته شده است با یک گره عجیب در زندگی شخصیت اصلی تبدیل به یکی از پربازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس در این هفته شده است. فیلم «کتاب سیاه» که محصول کشور نیجریه است در 124 دقیقه داستانی را ارائه می‌کند که مناسب افراد زیر 16 سال نیست. داستان فیلم «کتاب سیاه» سرنوشت مردی به نام پل ادیما (ریچارد موفه دامیجو) را نشان می‌دهد که گذشته خونین خود را ترک کرده.

1

اما با اتهام به قتل پسرش روبه‌رو می‌شود. این رویارویی، درواقع، رویارویی با فساد پلیس‌ها است که باعث می‌شود پل ادیما، قدرت‌های خود را مجددا بازیابد. او برای انتقام گرفتن از هیچ کاری نمی‌ترسد و دقیقا در همین لحظات است که صحنه‌های اکشن خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌شود. همانطور که در مقاله « 5 فیلم با موضوعیت رابطه پدر-فرزندی مناسب برای روز پدر» اشاره شده است، بهترین گره‌ها در چنین موقعیت‌هایی به‌وجود خواهد آمد. دیدن این فیلم را به تمامی کسانی که می‌‎خواهند این هفته یک فیلم اکشن متفاوت ببینند پیشنهاد می‎کنیم.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها