اگه پوست گندمی داری امسال این رنگ لباس‌ها رو بخر!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- رنگ پوستت گندمیه؟ پس سال 2024 سالِ شما است؛ چون جذاب‌ترین رنگ‌هایی که در مد و فشن سال 2024 ارائه شده است، اکثرا با رنگ پوست افرادی که پوست گندمی دارند هماهنگ است. در این میان تفاوتی ندارد که شما از چه سبک لباس‌هایی خوشتان بیاید و ترجیح بدهید چه استایل‌هایی داشته باشید. رنگ‌هایی که راهنماتو در این مقاله برای لباس‌هایتان پیشنهاد می‌دهد، مناسب برای هر سبک لباسی است. با ما همراه بمانید تا در سال 2024 خوش‌تیپ‌تر از همیشه ظاهر شوید.

1. لباس رنگ آلبالویی برای پوست گندمی‌ها

1

به گزارش راهنماتو، رنگ آلبالویی، در کنار رنگ اصلی سال 2024 که هلویی است، یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های سال 2024 محسوب می‌شود. از طرفی، افرادی که رنگ پوستشان گندمی است می‌توانند در لباس‌هایی با رنگ آلبالویی ظاهر شوند تا جذابیتی چندبرابری پیدا کنند. از آن‌جایی که رنگ آلبالویی رنگی گرم است، کاملا با رنگ پوست گندمی هماهنگ خواهد شد.

2. لباس رنگ مشکی برای پوست گندمی‌ها

1

لباس رنگ مشکی یکی از لباس‌هایی است که افراد با رنگ پوست گندمی را به شدت خوش استایل می‌کند. این رنگ لباس، لباسی است که هرگز تاریخ انقضا نداشته و مختص به مناسبتی خاص نیست. افرادی که پوست گندمی دارند با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ مشکی می‌توانند بسیار قدرتمند و جسور جلوه کنند. به طور کلی می‌گویند که افراد با رنگ پوست گندمی بهتر است یا روشن‌ترین یا تیره‌ترین رنگ‌ها را بپوشند، چه رنگی بالاتر از مشکی؟

3. لباس رنگ سورمه‌ای برای پوست گندمی‌ها

1

اگر می‌خواهید بدانید افرادی که رنگ پوست گندمی دارند بهتر است همواره چه رنگ لباسی را داخل کمد خود داشته باشند، باید به شما بگوییم که آن رنگ، سورمه‌ای است. وقتی به سراغ خرید لباس سورمه‌ای رفتید، حتما تیره‌ترین سایه را پیدا کنید، آن را کنار مچ دست خود بگیرید، از دیدن نتیجه حیرت‌زده خواهید شد. رنگ سورمه‌ای جزو آن دسته از رنگ‌هایی است که چه برای مناسبت‌های رسمی، چه برای مهمانی‌ها می‌توانیم روی آن حساب باز کنیم، به خصوص اگر پوستمان گندمی باشد.

4. لباس رنگ شیری برای پوست گندمی‌ها

1

همانطور که رنگ سیاه به عنوان تیره‌ترین سایه می‌تواند برای افرادی که رنگ پوست گندمی دارند مناسب باشد، سایه‌های روشن، مثل رنگ شیری نیز می‌تواند رنگ لباس مناسب با چنین رنگ پوستی باشد. پوشیدن لباس‌هایی که شیری رنگ هستند، برای افرادی که رنگ پوست گندمی دارند، باعث می‌شود که رنگ پوستشان بازتر و شاداب‌تر به نظر برسد. یعنی رنگ شیری مستقیما می‌تواند از خطای دید افراد اطراف شما استفاده کرده و پوست شما را روشن‌تر نشان دهند.

5. لباس رنگ صورتی برای پوست گندمی‌ها

1

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی که در سال 2024 افراد با رنگ پوست گندمی، می‌توانند با خیالی آسوده به سراغش بروند، لباس‌های صورتی رنگ است. صورتی با سایه‌های روشن، مثل صورتی پاستلی و صورتی باربی می‌تواند گزینه‌های بسیار خوبی برای کسانی باشد که رنگ پوستشان گندمی است. اگر دوست دارید کمی کم‌سن‌تر از چیزی که هستید نشان دهید، بهتر است حتما روی رنگ صورتی حساب باز کنید.

نکته راهنماتویی؛ افراد با رنگ پوست گندمی بهتر است همواره از لباس‌های رنگ قهوه‌ای دوری کنند چراکه این رنگ تشابه زیادی با رنگ پوست خودشان داشته و تناقض لازمه برای استایل‌های خاص را به همراه نخواهد داشت.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها