5 انیمه جذاب عاشقانه که پایان خوش دارند

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- اکثرا بر این باور هستند که دلیل جذابیت انیمه‌ها برای بسیاری از ما فرم تاثیرگذار و هنر تصویرگری‌ای است که ژاپن عرضه می‌کند. اما، به نظر می‌رسد دلیل اصلی جذابیت انیمه‌های عاشقانه، حضور عشق در معنای عمیق خود است که در بستر انیمه جریان می‌یابد و به ما عرضه می‌شود. به همین خاطر است که اکثر انیمه‌های جذاب با پایانی تراژیک ساخته می‌شوند چراکه تاثیر بیشتری بر ما می‌گذارند (به تراژدی‌های عاشقانه شکسپیر مثل رومئو و ژولیت فکر کنید که هرگز از چشم نمی‌افتند.) با این حال وصال دو عاشق به یکدیگر همواره باب میل ما است. حال راهنماتو 5 انیمه جذاب عاشقانه را برای شما فهرست کرده است که با پایان خوششان دل شما را به دست می‌آورند.

1. انیمه عاشقانه «فاصله عشق ما همیشه ده سانت بوده» با پایانی خوش

1

به گزارش راهنماتو، انیمه عاشقانه «فاصله عشق ما همیشه ده سانت بوده» Our love has always been 10 centimeters apart با ژانر کمدی و درام در سال 2017 منتشر شده است و در IMDB امتیاز 6.9 را از آن خود کرده. داستان عاشقانه این انیمه، رابطه میان هاروکی سریزاوا و میو آیدا را نشان می‌دهد. رابطه‌ای کاملا دوستانه که در مدرسه شکل گرفته است. اما، هرچه بیشتر به لحظه فارغ‌التحصیلی نزدیک می‌شوند، بیشتر عمقِ احساسِ عشق در هاروکی و میو پیدا می‌شود. حالا فرصت آن رسیده که این دو، عشقشان را نسبت به یکدیگر بیان کنند اگرچه تا کنون نیز فاصله عشق آن دو از یکدیگر فقط 10 سانتی متر بوده است. اگر هاروکی و میو قدرت ابراز عشق به یکدیگر را پیدا کنند، انیمه «فاصله عشق ما همیشه ده سانت بوده» به خوشی به پایان خواهد رسید!

2. انیمه عاشقانه «جوسه، ببر و ماهی» با پایانی خوش

1

انیمه عاشقانه «جوسه، ببر و ماهی» Josee, the Tiger and the Fish با کارگردانی کوتارو تامورا در سال 2020 منتشر شده و در IMDB امتیاز 7.6 را از آن خود کرده است. داستان عاشقانه این انیمه از یک تراژدی سخت شکل می‌گیرد و آن فلج بودن جوسه، یک دختر رویاپرداز، است که برای رویاهایش نمی‌جنگد. اما، روزی فرا می‌رسد که جوسه عاشق می‌شود. عاشق پسری کوشا به نام تسنئو که برای دست یافتن به آرزوهایش هرکاری می‌کند. جدای از پایان بندی جذاب انیمه «جوسه، ببر و ماهی» باید به آموزنده بودن این انیمه برای مقابله با چالش‌ها و رشد شخصیت توجه کرد. نکاتی بسیار مهم که با احساسات عاشقانه پیوند خورده و بیش از پیش به دل ما می‌نشینند.

3. انیمه عاشقانه «داستان عشق تاماکو» با پایانی خوش

1

انیمه عاشقانه «داستان عشق تاماکو» Tamako Love Story با ژانر کمدی و درام در سال 2014 منتشر شده و در IMDB امتیاز 7 را از آن خود کرده است. داستان عاشقانه این انیمه مربوط به شخصیتی با نام موچیزو است که قرار است برای دانشگاه به توکیو برود. این انتخاب برای رفتن و تحصیل کردن یا ماندن و در کنار خانواده و تاماکو ماندن، دوراهی سخت قهرمان قصه ما است. موچیزو از کودکی عاشق تاماکو بوده و حال جدایی از او برایش به شدت سخت است. این در حالی است که تاماکو ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش، موچی بفروشد و هیچ برنامه‌ای برای دانشگاه رفتن ندارد. هر لحظه که به رفتن موچیزو نزدیک‌تر می‌شویم، موچیزو به لحظه‌ای که قرار است به تاماکو ابراز عشق کند، نزدیک‌تر می‌شود. در این انیمه ما یاد می‌گیریم که برای ابراز علاقه، شهامت داشته باشیم.

4. انیمه عاشقانه «اِما؛ یک عاشقانه ویکتوریایی» با پایانی خوش

1

انیمه عاشقانه «اِما؛ یک عاشقانه ویکتوریایی» Emma: A Victorian Romance با ژانر درام و تاریخی در سال 2005 تا 2007 به صورت سریال منتشر می‌شده است و در IMDB امتیاز 7.7 را از آن خود کرده. داستان عاشقانه اِما، در دوران ویکتوریا سپری می‌شود. دورانی که بحث طبقه به شدت مطرح بود. اِما دختری خدمتکار است. او در لحظه‌ای جذاب با ویلیام جونز که یک نجیب‌زاده و فردی ثروتمند است روبه‌رو می‌شود. آتش عشقی که بین اِما و ویلیام شعله می‌کشد خاموش شدنی نیست. تفاوت طبقاتی نمی‌تواند جلوی علاقه آن دو را به یکدیگر بگیرد. هرچه داستان جلوتر می‌رود، ما بیشتر مشتاق رسیدن اِما و ویلیامز به یکدیگر می‌شویو این سریال، توقع ما را برطرف خواهد کرد.

5. انیمه عاشقانه «تورادورا!» با پایانی خوش

1

انیمه عاشقانه «تورادورا!» Toradora! با ژانر کمدی در سال 2008 تا 2009 به صورت سریالی منتشر می‌شده است و هر قسمت آن تنها 23 دقیقه است. این انیمه عاشقانه در IMDB امتیاز 8 را از آن خود کرده و مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته. وقتی برای اولین بار ریوجی تاکاسو را می‌بینیم حدس می‌زنیم که حتما یک آدم خلافکار است، اما پشت این چهره ترسناک دلی عاشق پنهان شده است که خوب بلد است مهربانی کند. انیمه «تورادورا!» به زیبایی رابطه میان ریوجی و تایگا را نشان می‌دهد. دو شخصیتی که تصمیماتی مشابه هم می‌گیرند در حالی که هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. حالا تایگا عاشق یوساکو می‌شود، دو شخصیت که به شدت برای شخصیت‌پردازی آن‌ها اغراق شده، اما هر دویشان را باور می‌کنیم. این زمانی است که تایگا از ریوجی می‌خواهد به او کمک کند تا احساسش را به یوساکو بگوید. در لحظاتی که همواره در حال خندیدن هستیم از تک تک شخصیت‌های انیمه «تورادورا!» می‌آموزیم که چگونه باید احساسات منفی را از بین ببریم، آن هم در جامعه‌ای که ممکن است بارها در آن له شده باشیم.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها