اگه واسه سفرهات به یه کوله پشتی راحت و دخترونه نیاز داری، این 3مورد بهترینند

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو، بوی عید به مشام می رسد، پس کم کم باید وسایل موردنیاز یک سفر دوستانه یا خانودگی را آماده کنید که دقیقه 90 به مشکل برنخورید. مهم ترین وسیله موردنیاز شما اما یک کوله خوب، راحت و در عین حال شیک و دخترونه است تا بتوانید وسایلی که لازمه سفرتان است را در آن بچینید و بدون تحمل بار اضافی عازم سفرتان شوید. البته شاید بخواهید کوله تان چندکاره (مخصوص سفر، پیاده روی و کوهنوردی) باشد که در این صورت خیالتان راحت، چون راهنماتو در این مطلب سعی کرده کوله پشتی های چندمنظوره و راحت را به شما معرفی کند تا بتوانید در چند موقعیت مختلف از آن استفاده کنید.

کوله پشتی دیوتر 30 لیتری مدل APP-146 با قیمت (1 میلیون و 300 هزار تومان)

به گزارش راهنماتو، اولین و بهترین پیشنهاد راهنماتو برای سفرهای دخترانه شما این مدل کوله پشتی است، چرا؟ چون همان مدلی است که برای موقعیت های مختلف می توانید استفاده کنید و تمام نیازهای شما را پاسخ می دهد. علاوه بر ظاهر مناسبش، یه کوله راحت، سبک، با دوام و انعطاف پذیر است که با توزیع مناسب بار و وزن کوله پشتی به بدن فرد و انتقال استاندارد بار از کمر به قسمت ران و پاهای کاربر سبب کاهش فشار وارده ناشی از وزن کوله پشتی به کمر می شود. این ویژگی باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید کوله پشتی با بار و وزن سنگین را به راحتی در مدت زمان و مسافت های طولانی حمل نمایید. همچنین دارای جیب های متعدد و کاربردی است که سبب دسترسی راحتر شما به لوازم مورد نیازتان می شود. ابعاد خارجی این کوله ۴۵x۳۵x۱۵ سانتی‌متر و وزن آن ۹۰۰ گرم است، جنس آن پلی‌استر و همچنین مجهز به کاور عایق باران و قابل شستشو است. تعداد جیب خارجی کوله پشتی دیوتر 7 عدد و تعداد جیب داخلی آن 1عدد است.

1

2

کوله پشتی 35 لیتری برساد مدل +Bb 103 tactical با قیمت (1میلیون و 600 هزار تومان)

اگر به یک کوله منحصر به فرد برای کوهنوردی، کمپینگ، پیاده روی، طبیعت گردی و مسافرت نیاز دارید که بتوانید تمامی وسایل مورد نیاز خود از قبیل وسایل الکترونیکی مثل لپ تاپ و تبلت، وسایل تفریح و سفر، موبایل، هندزفری و پاوربانک، ظرف غذا و مواد خوراکی، لباس و وسایل شخصی و ... را بدون زحمت در آن جای دهید، کوله پشتی 35 لیتری مرساد گزینه کاملا مناسبی است. این مدل کوله شامل یک کیف دوشی و یک کیف کمری است که روی محفظه اصلی نصب شده و قابلیت جدا شدن و استفاده مجزا را دارند. بند‌های پشت و بند کمری نیز قابل جدا شدن هستند و پشت کیف و زیر بند‌ها هم پد تهویه هوا تعبیه شده است. همچنین دارای قفل قفسه سینه و بند کمری با قفل قابل تنظیم برای کاهش فشار از روی شانه‌ها و کمر است که سفری راحت را برای شما فراهم می کند. جنس کوله پشتی برساد، برزنت بامقاوم و دوام بالا و مقاوم در برابر سایش، ضد آب و قابل شست‌وشو است. وزن آن ۱۳۰۰ گرم و درای 5 عدد جیب خارجی و 3 عدد جیب داخلی است.
 

3

2

5

کوله پشتی 30 لیتری چرخ دار دانسون مدل جداشو SBD200 با قیمت ( 2میلیون و 500 هزار تومان)

اگر میخواهید یه کوله پشتی راحت تر داشته باشید تا هر زمان که توانایی حمل آن را نداشتید از چرخ های آن استفاده کنید، کوله پشتی چرخ دار دانسون را در نظر بگیرید. با استفاده از این محصول هر زمان که بخواهید می توانید چرخ ها را به دسته ترولی آن نصب و جدا کنید و به صورت کوله یا یک چمدان کوچک از آن استفاده کنید. دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم و قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف است. چرخ های این محصول هم به صورت چهار چرخ گردان 360 درجه است که چرخ ها با بند برزنتی به زیر کوله و پشت کوله دوخته شده است. همچنین برای اینکه کثیفی چرخ ها به لباس شما نگیرد یک کاور کوچک به پشت کوله دوخت شده که می توانید آن را روی چرخ های سمت عقب کوله قرار دهید. در قسمت پشت کوله مش ضد عرق قرار گرفته که سبب گردش هوا در پشت کوله می شود و بند کوله این محصول دارای فیکسر سینه است که قابل تنظیم می باشد. همچنین پشت بند ایرسل (حباب دار) برای راحتی هر چه بیشتر سفر شما قرار دارد. جنس رویه پارچه نایلون ریز بافت (ساتن) و آستر داخلی پلی استر تشکیل شده و قابل شستشو است. وزن بدون دسته ترولی 1250 گرم و وزن با دسته ترولی 2250 گرم با ابعاد خارجی ۲۰x۳۳x۵۰ سانتی‌متر است. این کوله پشتی مناسب برای سفرهای کوتاه، پیاده روی، سفرهای هوایی، و بین شهری است.

7

8

9

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها