با این سه مدل کفش طبیعت گردی، دیگه از آسیب دیدن پاهاتون نترسید

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۲ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو، با نزدیک شدن به عید احتمالا یک بار دیگر خاطره‌ای از نوروز سال گذشته را به خاطر می‌آورید که بخاطر آگاهی نداشتن از مدل کفش و موقعیت‌تان، به پاهایتان آسیب بسیاری وارد شده است. برای عید امسال، اما نگران این موضوع نباشید، چون راهنماتو از تجربیات افراد بسیاری استفاده کرده و سه کفش متناسب با هر نوع موقعیت گردشگری (کوهنوردی، طبیعت گردی، پیاده روی و ..) را در این مطلب به شما معرفی کرده است. البته این مدل کفش‌ها یک مقدار بیشتر از کتونی‌هایی که برای استفاده روزمره و شهری داشته اید، هزینه روی دستتان می‌گذارند، پس اگر با یک مقدار هزینه بیشتر مشکل ندارید با راهنماتو همراه بمانید.

کفش طبیعت گردی زنانه هامتو مدل ۶۳۰۵۵۱ B-۴ با قیمت (۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)

به گزارش راهنماتو، هوا رفته رفته گرم و میزان تعرق بدن افزایش می‌یابد، پس به کفشی نیاز دارید که علاوه بر محاظت از پا، آن‌ها را خنک نگه دارد. برای خنک نگه داشتن پا شاید به صندل فکر کنید، اما شما برای گذر از میان سنگ، چوب، خاک، گل و لای و همچنین آسیب نرسیدن به پاهایتان نمی توانید صندل بپوشید، پس بهترین کار پوشیدن کفشی است که هم نقش صندل و هم یک محافظ پا را برایتان ایفا کند. کفش طبیعت گردی زنانه هامتو مدل ۶۳۰۵۵۱ B-۴، بهترین انتخاب برای این موارد است. این کتونی تابستانه و ضدتعریق برای طبیعت گردی و سفر طراحی شده و دارای کفی راحت، مقاوم و انعطاف پذیر است. با این کفش شما می‌توانید براحتی کنار دریا نیز قدم بزنید و نگران خیس شدن پاهایتان نشوید، به این دلیل که برای تنفس پا، جلوگیری از عرق کردن و لیز خوردن پا، قسمت‌های کناری کفش باز می‌باشد که این طراحی علاوه بر تنفس پذیری باعث می‌شود که در مسیر‌های رودخانه آب به سرعت از کفش شما خارج شود. همچنین دارای پد محافظت از پا است که فشار‌های وارده به پا و مفاصل را به حداقل می‌رساند، پس به راحتی می‌توانید به دل طبیعت بزنید و نگران هیچگونه درد و عوارض جانبی نباشید.  

2

کفش طبیعت گردی سالومون مدل ULTRA RAID WH-۱۰۳۰۰۶۰۰۱ با قیمت (۳ میلیون تومان)

اگر به یک کفش پوشیده تر، اما با همان ویژگی ها، یعنی مناسب برای کار‌های روزانه، پیاده روی، کوهنوردی، طبیعت گردی، و گذشتن از امواج ساحل و گل و لای بدون خیس شدن پا‌ها و قدم زدن میان جنگل بدون آسیب رسیدن به رویه کفش نیاز دارید، کفش طبیعت گردی سالومون بهترین گزینه است. این مدل دارای زیره‌های استاندارد، طبی و راحت است که زیره‌ها اکثرا دارای یک لایه لاستیک به عنوان ترمز بوده و از لیزخوردن در برف و باران جلوگیری می‌کند. همچنین دارای کفی راحت و انعطاف پذیر و پد محافظت از پا با قابلیت گردش هوا است که فشار‌های وارده به پا را کاهش و باعث خنک شدن پاهایتان می‌شود. به دلیل مقاوم بودن این کفش در برابر سایش، خیال تان از بابت هزینه‌ای که کرده اید هم راحت باشد، چون با داشتن این مدل، تا چند سال از خریدن مجدد کفش جدید بی نیاز هستید.

3

کفش طبیعت گردی زنانه هامتو مدل ۲۴۰۱۱۹ B-۱ با قیمت (۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان)

به سراغ کفشی مقاوم‌تر از مدل‌های قبلی رفته و می‌خواهیم مدلی را به شما معرفی کنیم که در عین راحتی و بهره گیری از کفی مرغوب، از مقاومت بالایی برخوردار باشد و بتوانید آن را پوشیده و به دل کوه و دشت و صحرا بزنید. کفش طبیعت گردی زنانه هامتو مدل ۲۴۰۱۱۹ B-۱، بسیار کاربردی، سبک، راحت و در عین حال بادوام است و با داشتن ساختاری شیک و چشم نواز برای استفاده روزمره و شهری، طبیعت گردی و ترکینگ و کوهنوردی سبک قابل استفاده است. زیره‌های انحصاری این محصول در برابر سایش، لیزخوردن و ضربات بسیار مقاوم است. همچنین برای محافظت بیشتر از پا در برابر برخورد با سنگ، صخره و … هنگام فعالیت‌های مختلف، در قسمت جلو و پشت کفش از لاستیک ضربه گیر استفاده شده است. قابلیت گردش هوا در این مدل هم قرار دارد، پس نگران ساق‌های بلند این کفش و عرق کردن پاهایتان نباشید.

4

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها