هواوی پاکت 2 معرفی شد؛ گوشی تاشو با دوربین اصلی چهارگانه و ارتباط ماهواره‌ای

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۴ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

دیجیاتو نوشت: هواوی امروز از جدیدترین گوشی تاشو صدفی خود با نام Pocket 2 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است. هواوی پاکت 2 اولین گوشی تاشو صدفی جهان دوربین اصلی چهارگانه است و همچنین اولین دستگاه هواوی با لولای قطره‌ای محسوب می‌شود.

مشخصات گوشی تاشو هواوی پاکت 2

هواوی در داخل گوشی تاشو خود از یک پنل LPTO OLED تاشو 6.94 اینچی استفاده کرده و نمایشگر بیرونی دستگاه یک پنل دایره‌ای 1.15 اینچی است. ماژول دوربین‌ها نیز با طراحی متقارن دایره‌ای خود در کنار نمایشگر بیرونی دیده می‌شود. نمایشگر داخلی دستگاه وضوح فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند و پنل دایره‌ای بیرون دارای وضوح 340 در 340 پیکسل است.

غول چینی از چند وقت پیش ارائه اطلاعات درباره چیپست گوشی‌های خود را متوقف کرده است و فقط می‌دانیم که هواوی پاکت 2 احتمالاً دارای چیپست Kirin 9000S است. رم 12 گیگابایتی و سه گزینه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

همچنین نسخه دیگری با نام Pocket 2 Art از این دستگاه وجود دارد که علاوه بر ظاهر شیک‌تر، دارای 16 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایتی است.

دوربین اصلی Pocket 2 یک سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS و دریچه دیافراگم f/1.6 است. دوربین فوق‌عریض آن نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. سایر سنسورهای دستگاه شامل لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی F/2.4 با امکان زوم 3 برابری و یک یک سنسور 2 مگاپیکسلی UV می‌شود.

به گفته هواوی، دوربین UV می‌تواند شدت اشعه ماوراءبنفش را تشخیص دهد و استفاده از ضد آفتاب را در مواقع ضروری به کاربران پیشنهاد دهد.

این گوشی همچنین از قابلیت اتصال ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند. Pocket 2 دارای باتری 4520 میلی‌آمپر‌ساعتی است که نسبت به سایر گوشی‌های تاشو این مجموعه بزرگ‌ترین است. همچنین باتری دستگاه از شارژ بی‌سیم 40 وات و شارژ سیمی 66 وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پشتیبانی از سیستم‌عامل HarmonyOS 4 اشاره کرد.

قیمت گوشی تاشو هواوی

اولین دور فروش این دستگاه از امروز (پنجشنبه 3 اسفندماه) در فروشگاه آنلاین هواوی آغاز شده است. هواوی Pocket 2 در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش و مشکی قابل خرید است و نسخه پایه 256 گیگابایتی آن 7499 یوان (1040 دلار) قیمت دارد. نسخه Pocket 2 Art آن نیز بیش از 1500 دلار قیمت دارد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها