شارژ اکانت تلگرام پریمیوم بدون ورود به اکانت + تحویل فوری در اوریکس گیم

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۵ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

یکی از بهترین شبکه‏های پیام‏رسان خارجی، پیام رسان تلگرام می‏باشد، که با ارائه خدمات رایگان به کاربران، جزو محبوب‏ترین شبکه‏های اجتماعی می‏باشد. امروزه شرکت تلگرام با ارائه مدرن‏ترین و به روزترین ورژن تلگرام، با نام Telegram Premium انقلابی در دنیای شبکه‏های پیام‏رسان به وجود آورده است. برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام قانونی و اصلی نیاز به یک فروشگاه معتبر دارید تا ضمن حفظ امنیت حساب شما، بتوانید با قیمت پایین‏تر و سرعت بیشتری آن را تهیه نمایید. ما به شما فروشگاه معتبر ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

مزیت‏های خرید پریمیوم تلگرام

 با خرید اکانت پریمیوم تلگرام ، به بخش وسیعی از امکانات تلگرام پریمیوم دسترسی پیدا می‏کنید که برخی از این قابلیت‏ها عبارتند از:

  • نمایش تیک آبی در کنار نام شما و استفاده از پروفایل متحرک به جای یک عکس ساده
  • افزایش دو برابری سرعت و حجم یک فایل
  • امکان تبدیل وویس به متن و حذف تبلیغات اضافه
  • فعال‏سازی قابلیت استوری
  • دسترسی به ایموجی‏های شخصی سازی شده و ....

با خرید تلگرام پریمیوم ارزان و تحویل سریع (کمتر از 5 دقیقه) در فروشگاه اوریکس  گیم همه محدودیت‏‏ها را از سر راه بردارید.

1

نحوه خرید اکانتTelegram  Premium در فروشگاه اوریکس  گیم

 

خرید پریمیوم تلگرام در فر وشگاه اوریکس  گیم به دو صورت انجام می‏گیرد و هر دو شامل گارانتی می‏شود و قابلیت تمدید شدن را دارد.

1- از طریق ورود به اکانت: در این روش با در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب خود، به همکاران ما این اجازه را می‏دهید تا با ورود به اکانت شما و با استفاده از یک شماره مجازی غیر ایرانی، حساب تلگرام پریمیوم شما را بسته به نوع سرویس انتخابی 1 ماهه یا 12 ماهه با قیمت بسیار ارزان شارژ کنند.

2- از طریق گیفت کردن: در این روش شما نیازی به شماره مجازی ندارید و بعد از انتخاب سرویس مورد نظر خود که به صورت 1 ماهه، 3 ماهه و 12 ماهه موجود می‏باشد، تنها با قرار دادن آیدی تلگرام خود، گیفت تلگرام پریمیوم در کمتر از 5 دقیقه برای شما ارسال می‏شود و شما می‏توانید به راحتی تلگرام پریمیوم خود را فعال کنید.

1

چرا فروشگاه اوریکس  گیم معتبر است؟

 

فروشگاه اوریکس  گیم با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات اورجینال و اصلی مجازی و دیجیتالی و با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین فروشگاه برای خرید تلگرام پریمیوم قانونی می‏باشد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها