ساعت صفر رشیدپور چند شنبه ها پخش میشه؟ + میهمانان

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

نمناک نوشت: رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها با یک برنامه نوروزی بسیار جذاب به قاب تلوزیون بازمیگردد اما این بار مهمان خود را از بین هنرمندان خارجی انتخاب کرده است.

بازگشت متفاوت رضا رشیدپور با برنامه ساعت صفر

در رسانه ملی و نمایش خانگی برنامه هایی چون برمودا، شب خوش، اسکار و... گفتگو محور بوده و در آن هنرمندان ایرانی درمورد زندگیشان صحبت میکنند که برای بسیاری از افراد جذاب اما برای برخی دیگر تکراریست! رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها قرار است با یک برنامه نوروزی برگردد اما این بار سراغِ سلبریتی‌های خارجی رفته است، دلیلِ رفتن رشیدپور به سمتِ این گفت‌وگوها در خارج از کشور به خاطر به کلیشه رفتن گفت‌وگو با سلبریتی‌های ایرانی است، آقای مجری مهمان خود را از بین هنرمندان ترک به‌سبب نزدیکی فرهنگی بین ایران و کشورترکیه انتخاب کرده است.

ساعت صفر رشیدپور چند قسمت دارد؟

قرار است که ساعت صفر 52 قسمتی باشد اما فعلاً 26 قسمت اول آن مورد توافق بوده است.

1

ساعت صفر رشیدپور کی پخش می شود؟

ساعت صفر به صورت هفتگی وهنوز زمان مشخصی برای پخش آن اعلام نشده اما به احتمال قوی این برنامه یا قبل از نوروز یا ایام نوروز پخش می شود. رشیدپور برای پخش این برنامه با چند پلتفرم مذاکره کرده است.

مهمانان برنامه رضا رشیدپور

ابراهیم تاتلیسس، الیاس یالچینتاش، عایشه گل جوشکون و ماهسون قرمیزی‌گول اسامی بعضی از چهره‌هایی هستند که برنامه آنها در ترکیه ضبط شده و به اتمام رسیده‌اند و برخی هم درحال هماهنگی برای انجام هستند.

1

برنامه رضا رشیدپور

برنامه رضا رشیدپور گفت گو محوربوده و قرار است درباره خلیج فارس و موضوعات مختلف در این گفت‌وگوها صحبت شود.گفت‌وگوهای رشید پور و مهمانان خارجی برنامه سرگرم‌کننده و در جریان 60 دقیقه مخاطب احساس خستگی نمی‌کند.«ساعت صفر» چهار استودیو در دبی، استانبول، کیش و تهران دارد که هر چهار استودیو تقریبا دکوری شبیه به هم دارند.

1

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها