بهترین پاوربانک برای سفرهای نوروزی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.9 دقیقه

راهنماتو- پاوربانک یکی از لوازم جانبی ضروری برای افرادی است که عاشق سفر کردن اند. شارژرهای قابل حمل که به عنوان پاور بانک نیز شناخته می شوند، دستگاه های کوچک و قابل حملی هستند که می توانند دستگاه های الکترونیکی شما را در حال حرکت شارژ کنند. شما در هنگام سفر نیاز دارید با عزیزانتان ارتباط برقرار کنید، تصاویر خاطرات زیبای سفر را ثبت کنید و در شرایط اضطراری سفر به یک وسیله ارتباطی با بیرون نیاز دارید. تمام این اهداف به داشتن یک پاور بانک باکیفیت وابسته هستند تا یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم بزنند. با وجود تنوع پاوربانک های موجود در بازار، انتخاب یک پاوربانک سفری خوب می تواند مساله ای چالش برانگیز باشد. امروز قصد داریم چند نمونه از بهترین پاوربانک ها برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم.

محصول پیشنهادی ما: پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت (قیمت: 2,900,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، پاوربانک EB-P5300 سامسونگ یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین پاوربانک های موجود در بازار است. این محصول بدنه فلزی مقاومی دارد و با یک بار شارژ کامل می تواند حدودا 4 بار گوشی شما را شارژ کند. این پاور بانک به دو درگاه USB Type-C مجهز شده است که هم به عنوان ورودی و هم به عنوان خروجی قابل استفاده هستند. یک درگاه ورودی USB Type-A نیز به عنوان ورودی بر روی این محصول تعبیه شده است. حداکثر توان هر کدام از این پورت ها 25 وات است و در صورتی که از همه این پورت ها به صورت همزمان استفاده کنید، باز هم توان 25 وات بین آنها تقسیم خواهد شد.

پاوربانک

این پاور بانک به فناوری شارژ سریع Power Delivery نیز مجهز شده است که موجب می شود دستگاه های شما برق بیشتری را به صورت کنترل شده دریافت و در نتیجه سریع تر شارژ شوند. در واقع به کمک این ویژگی هم می توان از یک درگاه مجهز به فناوری USB PD پاور بانک را شارژ کرد و هم از شارژ آن استفاده نمود. این پاوربانک با انواع گوشی های موبایل، تبلت ها، دوربین های دیجیتال و موزیک پلیرها سازگار است و از دیگر قابلیت های آن می توان به نشانگر LED، کلید روشن و خاموش، قابلیت شارژ همزمان و کابل شارژ USB Type-C اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت برخورداری از ظرفیت بالا، فناوری شارژ سریع و بدنه مقاوم این پاوربانک را به همراهی مناسب برای شارژ کردن دستگاه های شما در سفر تبدیل می کند.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

پاوربانکظرفیتپورت های خروجیPower Deliveryحداکثر توان خروجیدیگر قابلیت هاقیمت
لیتو LP-553000 میلی آمپر 

2 درگاه USB Type-A، یک درگاه USB Type-C

دارد22.5 واتمحافظت از آسیب‌های افت ولتاژ و جریان، نمایشگر LCD1,800,000 تومان
سیلیکون پاور QS152000 میلی آمپر3 درگاه Type-C، MicroUSB ، USB-Aدارد18 واتشارژ همزمان سه دستگاه، محافظت در برابر شارژ معکوس و مقاومت استاتیک1,550,000 تومان
انکر A13632000 میلی آمپر 2 درگاه خروجی USB Type-Aدارد18 واتنشانگر LED، فناوری MultiProtect1,400,000 تومان
شیائومی Redmi PB200LZM2000 میلی آمپر دو پورت خروجی USB_Aندارد18 واتنشانگر LED، محافظت در برابر افزایش شارژ، جریان و ...1,350,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها