برای سفر بهاری این وسایل رو حتما بردار!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- «چمدون بستن سخته برات؟! این کارارو انجام بده!»

سفرهای بهاری شروع شده است. طبیعت با اخلاق پر از نوسانش منتظر شماست تا از سرما و گرمای آن لذت ببرید!

به گزارش راهنماتو، اگر برای شما هم سوال است که چطور برای یک سفر بهاری چمدان ببندید راهنماتو اینجاست تا شما را به بهترین سبک راهنمایی کند! این نکات را خوب به خاطر بسپارید!

شال و روسری نازک و ضخیم داشته باش

از آنجا که به هوای بهار اعتمادی نیست بهتر است با داشتن روسری یا شال مناسب هم هوای گرم را برای خودتان دلپذیر کنید و هم در مقابل باد و سرمای احتمالی در امان باشید. پس این دو گزینه را حتما در چمدانتان داشته باشید.

سوییشرت یا هودی گرم بردار

همراه داشتن سوییشرت کمک بسیار زیادی برای محافظت از شما در برابر باد و طوفان یا باران‌های رگباری بهار است. حتی اگر لباس شما نازک باشد سوییشرت و هودی به راحتی می‌تواند برای شما کاربردی باشد. اگر بلوز یا پیراهن گرم به تن داشته باشید در زمانی که هوا کاملا بهاری می‌شود کاری از شما برنمی‌آید و گرما اذیتتان خواهد کرد پس حتما سوییشتر را جایگزین هر نوع لباس گرمی کنید.

تیشرت آستین بلند یادت نره

درست است که بهار قرار است هوا گرمتر بشود اما فراموش نکنید که تنها چند روز با زمستان فاصله دارد! اینکه شما تا چند روز قبل کاپشن بپوشید و به ناگاه تصمیم بگیرید تیشرت نازک آستین کوتاه بر تن کنید چندان عقلانی نیست! پس حتما تیشرت‌های آستین بلند داشته باشید که از سرماخوردگی‌هایی که هدیه فصل بهار است از خود محافظت کنید!

پیراهن با رنگ‌های شاد زیبایی بخش عکس‌های شماست

حیف است در فصل طبیعت و سرسبزی آن لباس‌های زنانه و شاد نداشته باشید. شما قرار است در میان زیبایی‌های بهار بدرخشید و حال بهتری داشته باشید پس انتخاب این پیراهن‌ها برای شما بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. حتی اگر سردتان باشد سوییشرتی که گفته شد به کارتان خواهد آمد.

9

زیرپوش فراموش نشود!

برای آقایان یا خانم‌ها فرقی ندارد. پوشیدن زیرپوش نقش مهمی در خنثی کردن سرماهای احتمالی دارد. بدنتان را به خوبی از بادهای بهاری حفظ می‌کند.

بارانی کلاهدار داشته باش

بارانی‌ها خیلی زیاد گرم نیستند ولی از باد و باران به خوبی شما را دور نگه می‌دارند. کلاه هم که داشته باشند دیگر نورعلی نور می‌شود. هم تیپ زیبایی برای شما خواهند ساخت و هم از باران و باد در امان می‌مانید.

تنوع کفش مهم است

با توجه به اینکه اعتباری به فصل بهار نیست بهتر است هم کفش کتانی داشته باشید که در مقابل باران و سرما ایمن باشید و هم صندل یا کفش‌های خنک و روباز بردارید که در صورت گرم شدن هوا به کارتان بیاید.

شلوار جین یا شلوارک گزینه خوبی است

همه خانم‌ها و آقایان در کمد لباس‌هایشان شلوار جین دارند. آقایان انتخاب دومی هم دارند، همراه داشتن شلوارک جین برای فصل بهار می‌تواند هم استایل خوبی برایشان باشد و هم اینکه از گرما آنها را رها کند.

لایه لایه لباس بپوشید!

وقتی شما چند لایه لباس بپوشید، آن هم در فصل بهار کمک بزرگی به خودتان کرده‌اید. اگر گرم باشد به راحتی می‌توانید آنها را کم کرده و خنکتر بشوید و اگر هم هوا سرد باشد که هیچ مشکلی شما را تهدید نخواهد کرد. ضمن اینکه لایه لایه پوشیدن یکی از زیبایی‌های استایل است و باعث خوش تیپ شدن شما می‌شود!

دامن زیبایی زنانه شماست!

وجود دامن نقش بهار را در ظاهر شما پررنگتر خواهد کرد. حتی اگر سردتان بشود حضور یک جوراب شلوار با رنگ متناسب می‌تواند برای شما مناسب باشد. به فکر عکس‌های بهاریتان هم باشید، حضور دامن رنگی و زیبا در آنها یک نمره مثبت است!

کلاه را از یاد نبرید!

کلاه‌های نقابدار و آفتابگیر هم جذابیت زیادی به استایل شما می‌بخشند و هم در مقابل باد یا آفتاب محافظ خوبی هستند.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها