(تصاویر) تیپ و ژست واقعی بوراک اوزچیویت در کنار همسر و فرزندانش

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

روزیاتو نوشت: بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۰۶ مورد توجه فیلمسازان ترکیه ای قرار گرفت که از او دعوت شد تا برای اولین بار در سریال منفی هجده به عنوان بازیگر حضور پیدا کند. آن زمان بوراک ۱۹ ساله بود. اینگونه بود که پای این مدل جذاب به تلویزیون و سینما باز شد.

بوراک اوزچیویت در ۳ دی ۱۳۶۳ که برابر است با ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استامبول ترکیه به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس از رشته عکاسی دانشگاه مرمره استانبول دارد و علاوه بر بازیگری به عنوان مدل نیز شهرت جهانی دارد. عاشق سفر است و غذایش مورد علاقه اش همبرگر است. البته او یک رستوران با نماد و لوگوی سبیل هم دارد.

آغاز فعالیت در بخش مدلینگ

1

آقای بازیگر در ۱۹ سالگی وقتی تنها ۱۹ سال داشت همزمان با تحصیلات دانشگاهی برای مسابقه بهترین مدل ترکیه در سال ۲۰۰۳ اقدام کرد، او قد ۱۸۴ سانتی مرد دارد و از چهره و اندام متناسب نیز برخوردار است. او در این مسابقه به عنوان مدل امیدبخش آینده انتخاب شد. پس از این مسابقه آژانس های معروف مدلینگ به او پیشنهادات بسیاری برای همکاری دادند. سپس در سال ۲۰۰۵ نیز او به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد و مقام دوم جهان را به دست گرفت. همچنین او در این رقابت لقب آقای طلایی را از آن خود کرد.

حضور جلوی دوربین

1

بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۰۶ مورد توجه فیلمسازان ترکیه ای قرار گرفت که از او دعوت شد تا برای اولین بار در سریال منفی هجده به عنوان بازیگر حضور پیدا کند. آن زمان بوراک ۱۹ ساله بود. اینگونه بود که پای این مدل جذاب به تلویزیون و سینما باز شد.

شهرت با بازی در سریال حریم سلطان

1

نام آقای بازیگر در سال ۲۰۱۰ و در سن ۲۶ سالگی با سریال خیانت در نقش یک پلیس جوان بر سر زبان‌ها افتاد. اما اوج شهرت برای او یک سال بعد با سریال حریم سلطان در نقش یک سرباز شجاع به نام بالی خان رقم خورد. او با این سریال در کشورهای مختلف به شهرت رسید و میلیون ها طرفدار پیدا کرد.

رابطه عاشقانه ناموفق

بوراک قبل از ازدواج در سال ۲۰۱۱ وقتی ۲۷ ساله بود با یک مدل ترکیه‌ای به نام جیلان چاپا وارد رابطه شد اما رابطه آن ها دوامی نداشت و پس از مدتی از همدگیر جدا شدند.

ازدواج و همسر بوراک اوزچیویت

1

بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۴ با فحریه اوجن (Fahriye Evcen) بازیگر معروف ترکیه نامزد کرد و در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی با هم ازدواج کردند. ثمره زندگی مشترک این زوج معروف و محبوب ترکیه دو فرزند به نام های کاران و کرم است. کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ و کرم در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ به دنیا آمده است.

ماجرای آشنایی بوراک اوزچیویت با همسرش

1

در سال ۲۰۱۳ بوراک در سریال چکاوک در نقش کامران مقابل دختری به نام فحریه اوجن نقش آفرینی کرد که همین هم بازی بودن باعث شد آن ها رابطه عاشقانه ای را شروع کنند که در نهایت به ازدواج ختم شد.

در مورد بوراک بیشتر بدانید:

1

علاقه بوراک به فوتبال و ماشین: بوراک اوزچیویت از کودکی عاشق فوتبال بود و هر روز فوتبال بازی می کرد. در واقع او طرفدار دو آتیشه فنرباغچه است. همچنین علاقه خاصی به اتومبیل های لوکس و لاکچری دارد. او دوست دارد تا سن پیری یک کلکسیون از ماشین های زیبا داشته باشد.

– زبان انگلیسی: بازیگر معروف ترکیه به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. او به خاطر شغل مدلینگ و همکاری با برندهای اروپایی به صورت اجباری این زبان را فراگرفته است.

– رستوران با نماد سبیل: بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۴ رستورانی به نام بالی بی دونر در استانبول افتتاح کرد که نماد و لوگوی آن طرح سبیل است. جالب است بدانید او این طرح را از مدل سبیل معروفش در حریم سلطان و چکاوک الهام گرفته است.

– عاشق همبرگر: همچنین باید بگوییم بوراک عاشق خوردن همبرگر است و هیچ غذایی را به اندازه همبرگر دوست ندارد. او همچنین مدعی است که یکی از بهترین همبرگرهای دنیا را در غذاخوری او خواهید خورد. بوراک در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: “مطمئن باشید طعم همبرگر مخصوص بوراک تجربه‌ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد.”

– مسافرت: سفر از دیگر علایق خاص اوست. او در مورد سفر به مکان های تاریخی گفته بود: “سفر به مکان‌ های تاریخی را خیلی دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است تماشای اهرام مصر واقعا مرا به حیرت می‌ اندازد و حس می‌ کنم کنار عظمت آنها کم می‌ آورم.”

آثار بوراک اوزچیویت

1

فیلم های سینمایی:

مسلط، ۲۰۱۷

زرافه، ۲۰۱۳

عشق شبیه توست، ۲۰۱۵

برادرمن، ۲۰۱۶

برادر من ۲، ۲۰۱۷

جان فدا، ۲۰۱۸

تلویزیون:

کمتر از ۱۸، ۲۰۰۶

همسر اجباری، ۲۰۰۷

کوره پدر، ۲۰۰۸ الی ۲۰۰۹

خیانت، ۲۰۱۰

رازهای کوچک، ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۱

حریم سلطان، ۲۰۱۱ الی ۲۰۱۳

چکاوک، ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۴

عشق سیاه ۲۰۱۵ الی ۲۰۱۷

موسس عثمان ۲۰۱۹

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها