زندگی مشترک‌تان کسالت‌بار شده؟ این 22 کار هیجان انگیز را انجام دهید

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 8.6 دقیقه

راهنماتو- به دنبال یک شب الهام بخش و خاطره انگیز با همسر خود هستید و می خواهید به رابطه تان تنوع ببخشید؟ می خواهید یکسری سرگرمی های جدید و جذاب به روتین زندگی دونفره تان اضافه کنید و از شر کسالت و یک نواختی زندگیتان راحت شوید اما به هیجان نداشتن آن سرگرمی ها شک دارید؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. خوشبختانه، راه‌های به یاد ماندنی بی‌شماری برای گذراندن وقت تان به عنوان یک زوج وجود دارد، از گردش‌های ماجراجویانه در فضای باز گرفته تا فعالیت‌های ساده و در عین حال عاشقانه که می‌توانید در آسایش و در منزل خود انجام دهید. قرارهای خود را به سطح بالاتری ببرید و روتین ساده زندگی تان را با این لیست مفید از کارهایی که باید با همسرتان انجام دهید تغییر دهید تا ببینید عشق و شور و هیجانتان فقط برای دوران نامزدیتان نبوده است.

یک شب بازی رومیزی داشته باشید

به گزارش راهنماتو، یک بازی رومیزی 2 نفره را انتخاب کنید و از یک شب رقابت دوستانه لذت ببرید. بسیاری از بازی‌های رومیزی ( منچ، مار و پله، شطرنج و تخته) حداقل ۲ نفره هستند، بنابراین شما و همسرتان گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید! حتی می‌توانید یک بازی طراحی‌شده برای زوج‌ها را امتحان کنید، مانند کارت‌های سؤال که به شما کمک می‌کند یکدیگر را بهتر بشناسید.

1

یک قلعه پتویی برپا کنید و فیلم تماشا کنید

دژهای پتویی می توانند شب صمیمی تری برای دیدن فیلم برایتان درست کنند. یک قلعه پتویی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود درست کنید. سپس بالش ها، چراغ مطالعه و پتوهای نرم را اضافه کنید تا فضایی شیرین و رمانتیک ایجاد کنید. به اندازه کافی میان وعده های سینما تهیه کنید تا فیلم های مورد علاقه خود را با هم به اشتراک بگذارید و  بی رویایی بسازید.

غذای مورد علاقه خود را بپزید

به همسر خود یاد بدهید چگونه غذای مورد علاقه ش را بپزد و یا یک غذای جدید پیدا کنید که هر دوی شما بتوانید آن را بپزید. مقداری موسیقی در پس‌زمینه کارتان قرار دهید و  ساعاتی با کیفیت را در آشپزخانه و کنار هم بگذرانید.

2

یک سفر جاده ای خودجوش داشته باشید

کمی تنقلات بچینید، سوار ماشین شوید و ببینید جاده شما را به کجا می برد! هر چقدر که دوست دارید بی هدف بپیچید و به ایستگاه‌های جالبی که در GPS گوشی خود پیدا می‌کنید نگاه کنید. یک روز کامل را با ماشین خود به گشت و گذار بگذرانید و هتلی برای شب پیدا کنید یا قبل از اینکه دیر شود راه بازگشت به خانه را در پیش بگیرید. در هر صورت، احساس خوبی خواهد داشت که بدانید برای مدتی از خانه دور شده اید.

ماساژ دونفره را امتحان کنید

اسپاهای لوکس اغلب برای زوج هایی که می خواهند یک نوازش دو نفره دریافت کنند، بسته هایی ارائه می دهند! فقط اسپاهای موجود در منطقه خود را جستجو کنید و یکی را بیابید که به شما امکان می دهد یک ماساژ کامل یا جزئی بدن را در همان اتاقی که همسرتان دارد رزرو کنید.

اگر ترجیح می دهید بیرون نروید، می توانید به جای اسپاهای لوکس، به یکدیگر ماساژهای عاشقانه بدهید و یا یک آب درمانی کوچک در خانه خود راه بیاندازید.

با هم پیاده روی کنید

اگر شما و دوست پسرتان عاشق فعال بودن هستید، پیاده روی بهترین فعالیت است.  یک مسیر محلی برای بازدید پیدا کنید و مقدار زیادی آب و تنقلات تهیه کنید تا بتوانید وقت خود را به کاوش و لذت بردن از مناظر در طول مسیر اختصاص دهید.

4

به یک پارک پرهیجان  بروید

برای یک سفر یک روزه پرهیجان برنامه ریزی کنید تا همه وسایل پر ریسک و ترن هوایی مورد علاقه خود را با هم سوار شوید. 

55

به یک اتاق فرار بروید

آیا شما و همسرتان از چالش لذت می برید؟ حب یک اتاق فرار با موضوع جذاب پیدا کنید و برای هر دوی تان بلیت رزرو کنید. زمانی که زمانش فرا رسید، در یک اتاق محبوس خواهید شد و باید برای ایجاد یک استراتژی فرار و یافتن همه سرنخ های پنهان با یکدیگر همکاری کنید.

از یک موزه دیدن کنید

چه راهی بهتر از گذراندن آخر هفته در موزه؟ هزاران موزه مختلف وجود دارد که هر موضوعی از نجوم گرفته تا فسیل ها را پوشش می دهند. با همسر خود به هر نمایشگاه نگاه کنید و در مورد پدیده های مختلفی که با آنها روبرو می شوید، صحبت کنید. 

به سراغ چیدن سیب یا توت بروید

با بازدید از باغ یا مزرعه ای که می توانید محصولات شان را خریداری کنید، یک ماجراجویی جدید راه بیندازید. روز را صرف چیدن میوه های تازه از درختان و گرفتن عکس های عاشقانه از مناظر زیبا (و البته از یکدیگر) کنید. برخی از مزرعه‌هایی که شما انتخاب می‌کنید، بسته به زمان سال، جاذبه‌های دیگری مانند نانوایی، رستوران، حیوانات خانگی یا اسب سواری نیز دارند.

برای کلاس آشپزی ثبت نام کنید

با شرکت در یک کلاس، مهارت های آشپزی خود را ارتقا دهید. کلاس های آشپزی همچنین می تواند یک فعالیت پیوند عالی برای شما و همسرتان باشد!. از همه بهتر این است که شما می توانید دانش جدید خود را در خانه با غذاهایی که می توانید با هم درست کنید، آزمایش کنید.

با هم بازی های ویدیویی انجام دهید

آیا شما یا همسرتان عاشق بازی هستید؟ راه‌های زیادی برای تبدیل بازی‌های ویدیویی به فعالیت زوج‌ها وجود دارد، از انجام بازی‌های تعاونی که نیاز به همکاری با یکدیگر دارند تا بازی‌های چند نفره رقابتی. از طرف دیگر، می توانید بازی تک نفره مورد علاقه یکدیگر را بازی کنید و دیگری را از طریق آن راهنمایی کنید.

یک پیک نیک در پارک داشته باشید

پیک نیک یک فعالیت تاریخی کلاسیک است که می تواند یک روز خاطره انگیز را برایتان بسازد. مقداری غذا و تنقلات را بسته بندی کنید و یک مکان دنج برای پیک نیک در پارک محلی خود انتخاب کنید. یک ظهر یا عصر را با هم صرف غذا خوردن و صحبت کنید!

21

یک آواز مشترک بسازید یا بخوانید

با هم یک آهنگ عاشقانه بسازید یا آهنگ مورد علاقه تان را بخوانید. حتی اگر دستگاه ندارید، می‌توانید نسخه‌های بی کلام چند آهنگ را در YouTube در صف قرار دهید و آنها را با هم بخوانید.

از ساحل دیدن کنید

شنا کنید، مطالعه کنید، آفتاب بگیرید و یک روز آفتابی را با هم در ساحل بگذرانید. اگر هر دوی شما اهل ماجراجویی هستید، می توانید یک فعالیت تفریحی ساحلی مانند قایق سواری یا موج سواری انجام دهید. در غیر این صورت، می‌توانید با راه رفتن روی شن‌ها و تهیه غذا از روز ساخلی تان لذذت ببرید.

اسکی روی یخ انجام دهید

 قرارهای اسکیت روی یخ می‌تواند فوق‌العاده رمانتیک باشد. اگر در شهر خود یک پیست اسکیت روی یخ یا دریاچه یخ‌زده دارید، شما و همسرتان می‌توانید این تفریح متفاوت را تجربه کنید. چند اسکیت بخرید یا اجاره کنید و روی یخ بروید! حتما بعد از آن مقداری شکلات داغ بخورید.

اگر شهر شما یک پیست اسکیت روی یخ برای بازدید ندارد، دوچرخه سواری یک جایگزین به همان اندازه سرگرم کننده است!

11

با هم به بولینگ بروید

بولینگ یک ایده آسان برای قرار ملاقات های متنوع و تفریحی هیجان انگیز برای هر زوجی است!. به نزدیک‌ترین خطوط بولینگ بروید و ببینید کدام یک از شما می‌تواند بیشترین ضربه را بزند—و چه کسی می‌تواند برنده بازی باشد.

صبحانه را در رختخواب بخورید

یک صبح تنبلانه را شروع کنید و همسر خود را با صبحانه غافلگیر کنید. همسر شما واقعاً از این سورپرایز قدردانی خواهد کرد و شما می توانید از خوردن یک صبحانه خوشمزه دونفره در رختخواب لذت ببرید. می توانید مقداری پنکیک درست کنید یا برای هر دوی تان املت درست کنی، فرقی ندارد هر چیزی که در حال حاضر دوست دارید را درست کنید!

88

یک اتاق هتل اجاره کنید

اگر هر دو احساس بی قراری می کنید از خانه خارج شوید و در هتل بمانید. بسته به ترجیحات و بودجه خود، می توانید به یک استراحتگاه مجلل بروید یا یک تخت و صبحانه ارزان پیدا کنید. 

از یک کارخانه آبمیوه سازی یا نوشابه سازی دیدن کنید

اگر شما  همسرتان به طور منظم آبمیوه یا نوشابه می نوشید، بازدید از مارخانه سازنده این نشویدنی های شیرین، بریاتان سرگرم کننده می شود. ترجیحا کارخانه‌ای را انتخاب کنید که به شما اجازه دهد یک تور پشت صحنه از این مرکز داشته باشید و به شما اجازه دهد یک یا دو پیمانه را نمونه‌برداری کنید.

در کلاس رقص شرکت کنید

 با هم برای یک کلاس رقص ثبت نام کنید یا، اگر می توانید برای یادگیری آن تلاش کنید، حتی می توانید یک مربی خصوصی برای خود و همسرتان بگیرید. می‌توانید انواع رقص‌های هیجان‌انگیز، از یک سالسا گرفته تا یک تانگوی رمانتیک یا رقص کلاسیک تالار و هر چیز دیگری را یاد بگیرید. رقصیدن نه تنها یک مهارت سرگرم کننده است، بلکه یاد خواهید گرفت که با هم همکاری کنید و با بدن یکدیگر هماهنگ باشید.

22

یک شیرینی و یا بستنی داشته باشید

چه کسی می‌تواند خلاقانه‌ترین بستنی یا شیرینی را درست کند: شما یا همسرتان؟ با تنظیم دسته ای از مواد مختلف، از لقمه های براونی گرفته تا کرم های صمغی و میوه های تازه، این موضوع را به رقابت تبدیل کنید و بستنی مخصوص خود را درست کنید.

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها