ترسناک‌ترین هیولاهای دنیای گیم که تو کابوس‌هاتون هم تنهاتون نمیزارن

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.5 دقیقه

راهنماتو-همیشه هیولاها بخشی از شکل‌های مختلف هنر بودن، مثل دیوسپیدی که توی شاهنامه داشتیم و خیلی از ماها داستانشو خوندیم. با پیشرفت زندگی و داستان سرایی، هیولاها هم در همین حین دستخوش تغییرات زیادی شدن به طوری که هر کدوم تلاش برای ترسناک جلوه دادن خودشون نسبت به بقیه دارن.

به گزارش راهنماتو، ولی در تنها جایی که هیولاها میتونن واقعا مخاطب رو بترسونن؛ بازی های کامپیوتری هستن. جایی که میتونن گیمر رو تا حد مرگ بترسوننش و و از لحاظ روانی تو شرایط قرار بدنش که واسش آزاردهنده ولی در عین حال هیجان‌انگیز باشه. با راهنماتو همراه باشین تا باهم به بهترین هیولاهایی که تو کابوس‌هاتون هم تنهاتون نمیزارن نگاهی داشته باشیم.

Deathclaws از مجموعه Fallout

با راهنماتو همراه باشین تا باهم به بهترین هیولاهایی که تو کابوس‌هاتون هم تنهاتون نمیزارن نگاهی داشته باشیم.

میدونستین اصن این موجودات ترسناک در Fallout 2 به عنوان همراه یا کامپنینتون میتونستن باشن، ولی به سرعت تونستن به یکی از ترسناک‌ترین هیولاهای مجموعه Fallout تبدیل بشن. یک حرکت اشتباه یا یک خیرگی بی مورد لازمه تا Deathclaw‌ها خیلی راحت ریزریزتون کنن. تازه جای ترسناکش اینه که هر چقدر بازی های جدیدی از سری Fallout میان، Deathclaw‌ها هم آروم‌آروم قوی‌تر میشن. به طوری که ما در Fallout 4 نسخه Mythic از Deathclawهارو داشتیم تا الان قوی‌ترین نمونه موجود از این هیولاست.

Ludwig The Accursed از بازی Bloodborne

worst-monsters-in-gaming-history

Ludwig، The Accursed در بازی Bloodborne میشه گفت باسیه که اگر معنای واقعی دیوانگی رو گوگل کنین، عکسش کنار Vaas براتون میاد چرا که دیالوگ هایی که داره شبیه سربازایی که به دستش کشته شدن و فریادهای کمکی در آخرین لحظات عمرشون کشیدن. بعدهم برای مبارزه با شما به شکلی شکیل و نسبتا آراسته برای نبرد تبدیل میشه و تا از بین نبرتون از مبارزه دست نمیکشه. حتی نگاه به این باس موقع این باس‌فایت میتونه مو به تنتون سیخ کنه.

Cowman از بازی The Forest

worst-monsters-in-gaming-history

Cowman کسیه که تقریباً همه کسایی که بازی The Forest رو بازی می‌کردن رو ترسونده. او می‌تونه با سرعت زیادی به سمت بازیکنا حمله‌ور بشه و اگر اونا مراقب نباشن، راحت با یک ضربه بکششون. تازه در کنار این این هیولا اصطلاحا HP زیادی هم داره و یک تیم برای از بین بردنش لازمه و بازیکنا باید خیلی با هم همکاری داشته باشن تا بتونن از شرش خلاص بشن. به علاوه، نگاه کردن به این هیولا ترسناکه، چون مثل گاو سمتتون میدوئه، اسمش Cowmanئه ولی قیافش شبیه مرغ پوست کندس. با این تفاصیر مطمئنم دلتون نمیخواد که موقع بازی همچین موجودی بهتون حمله کنه.

Xenomorph از بازی Alien Isolation

worst-monsters-in-gaming-history

خیلی خوبه که مدت زیادی یا تقریبا 10 سال از عرضه Alien Isolation میگذره، ولی همچنان میشه گفت که یکی از بهترین هیولاها رو در دنیای بازی‌های ویدیویی داشت: Xenomorph. این هیولا بازیکنا رو مجبور میکرد که برای حفظ جونشون تا میتونن ساکت باشن تا حداقل بتونن صدای اومدن این هیولای ترسناک رو بشنون، چونکه یک حرکت اشتباه لازمه تا دخلتونو بیاره. تازه اینکه Xenomorph راه‌های زیادی برای کشتن بازیکنا داره و هر دفعه یک روش جدیده که باز خودش اون المان غافلگیری زیاد رو با خودش به همراه داره.

Twin Victims از بازی Silent Hill 4: The Room

worst-monsters-in-gaming-history

بازی Silent Hill 4: The Room سطح ترسناک بچه‌های کوچیک رو قشنگ چند درجه بالا میره. Twin Victims دوقلوهایی بزرگ به هم متصل هستن که به نظر میاد که به خاطر پوست کم‌رنگشون مردن. بعد به محضص اینکه شمارو میبینن با اون دستای بزرگ و لباسی عبا مانند بزرگی که تنشونه سمتتون میدوئن. اینکه چشماشون هم بستش تونسته از لحاظ ظاهر ترسناکشون کنه چرا که شما دیگه احساساتی رو پشت اون چشما نمیبینین فقط مرگ و وحشته که به سمتتون با سرعت در حرکته.

Laura از بازی The Evil Within

worst-monsters-in-gaming-history

Laura در بازی The Evil Within یک هیولای ترسناکه که چهار دست و پا سمتتون حمله‌ور میشه و تازه یک جفت دست اضافه هم داره از پشتش بیرون زده. حرکتی که داره نسبتا آرومه ولی میتونه وارد اجساد اطرافش بشه و از طریق اونا جابجا بشه بعد هم که ازشون بیرون میاد مثل یک بمب خون جسد رو منفجر میکنه. او یکی از باس های اصلی بازیه و بازیکنا حتما باید حواسشونو برای مبارزه باهاش جمع کنن چرا که میتونه در چند حرکت شما رو به منوی بازی برگردونه.

Chris Walker از بازی Outlast

worst-monsters-in-gaming-history

Chris Walker از بازی Outlast، یک سرباز سابقه که سابقه حنگ در افغانستان رو داره ولی خب مثل خیلی‌های دیگه بودن در جنگ اصلا بهش نساخته و با گذر زمان، عقلشو از دست داده و شروع کرده به کشتن مردم بی‌گناه. در بازی، او به کامل روانی شده و تبدیل به موجودی خون‌خوار شده. Chris Walker به نوبه از بقیه دشمن‌های موجود در Outlast قدرتمندتره. بعد تازه همه چیز در مورد Chris Walker عجیب به نظر میاد و میشه گفت یکی از وحشتناک‌ترین ظاهر هارو در مجموعه Outlast داره.

Jack Baker از بازی Resident Evil: Biohazard

worst-monsters-in-gaming-history

خداییش بنده خدا از توی دیوار میکوبه میاد تو که شمارو دنبال کنه!! Jack در بازی Resident Evil: Biohazard یک هیولائه که خیلی راحت تونسته حس ناتوان بودن در مقابلش رو به بازیکن القا کنه. بعد اصلاً مشخص نیست که اضن آیا جک قابل کشتن هست یا نه. چون هر بار که جک رو شکست میدین، با شکلی مرگبارتر برمیگرده. جک در کنارش دوست داره که بازیکنارو در فضایی تنگ و تاریک گیر بندازه! برای همین هم اکثر مبارزه‌هایی در بازی باهاش داریم میتونه خیلی ترسناک باشه شاید هم برای عده‌ای تجدید خاطره باشه!!

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها