خوشبوترین عطرها برای عروس خانم ها

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو- در روز عروسی همه چیز از آرایش، لباس عروس و داماد گرفته تا گل آرایی سالن و نحوه چیدمان میزها اهمیت پیدا می کند. اما یکی از چیزهایی که اغلب نادیده گرفته می شود، عطر عروس و داماد است. یک عطر مناسب می تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد، استایلتان را تکمیل می کند و این روز خاص را ماندگارتر کند. عطر عروسی نماد داستان عشق شماست که می تواند با یک رایحه رمانتیک، گل فام و یا یک عطر جسورانه تکمیل شود. عطر روز عروسی شما نیز باید مانند سایر جزئیات عروسیتان منحصربه فرد باشد. در ادامه با معرفی خوشبوترین عطرها برای عروس در مراسم عروسی با راهنماتو همراه باشید.

1- عطر کرید لاو این وایت، 75 میلی لیتر (قیمت: 20,700,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، کرید لاو این وایت یک عطرعاشقانه است که با استفاده از ناب ترین و بهترین ترکیبات جهان ساخته شده است. این عطر آمیز‌ه‌ای گل‌فام و باطراوت از زنبق فلورانسی، ‌نرگس فرانسوی و برنج تونکین است که از اسانس های دست چین شده 5 قاره تشکیل شده است و اتحاد و صلح را به ارمغان می آورد. این عطر زنانه، شیک و فریبنده طبعی خنک داشته و برای استفاده در روزهای گرم و معتدل سال مناسب است.

1


2- عطر شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم، 199 میلی لیتر (قیمت: 13,200,000 تومان)

عطر شنل کوکو مادمازل عطری شگفت انگیز از ترکیباتی منحصر به فرد از رایحه گل ها و میوه های دلپذیر با ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی است که توانسته است عنوان بهترین عطر را در مدت 3 سال پیاپی به خود اختصاص دهد. این عطر قطعا یکی از بهترین عطرهای زنانه در جهان است که هواداران بسیاری دارد و نمادی از عشق در روز عروسی است.

1


3- عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم، 150 میلی لیتر (قیمت: 15,400,000 تومان)

دیور میس دیور ادو پرفیوم عطری است که بوی عشق می دهد! این عطر سرشتی گل فام و نیک سرشت دارد و بیش از همه بر نت‌های گل رز تاکید می‌کند؛ نت رز داماسنا و رز سنتیفولیا یا صدپر کشت‌شده در سرزمین گراس فرانسه. از جمله دیگر روایح به کاررفته در این عطر می توان به اسانس لیموترش، نارنگی ماندارین و فلفل صورتی در نت های آغازین و آکوردی هوس‌انگیز در نت‌های پایه با محوریت اقاقیا و نعناع هندی اشاره کرد.

1


4- عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی، 100 میلی لیتر (قیمت: 7,700,000 تومان)

عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی یک عطر گرم و شیرین است که در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر حس وقار، حلاوت و جذابیت خاصی به خانم ها بخشیده و از ترکیبی از روایح گل رز، گل پیاز، نت های چوب، نعناع هندی و وانیل تشکیل شده است و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است و به عنوان یکی از محبوب ترین عطرها برای عروس خانم ها در جشن عروسی به حساب می آید.

1


5- تیفانی اند کو ادو پرفیوم زنانه، 75 میلی لیتر (قیمت: 8,500,000تومان)

عطر زنانه تیفانی اند کو عشق و زیبایی را در یک بطری عطر ارائه می دهد. این عطر با حفظ هویت اصلی عطر اصلی رز گلد، داستان را برای تجربه حسی عمیق‌تر و غنی‌تر تداعی می کند و یک رایحه گلی بسیار خوشبو برای خانم ها ارائه می دهد. از جمله روایح به کار رفته در این عطر می توان به فلفل صورتی، نت های میوه ای و مرکبات، روغن رز ترکی، یاس سامباک، شکوفه پرتقال و زنبق، پاتچولی، شکر، نت های چوبی و نت های دریایی اشاره کرد. این عطر خنک و ملایم برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها