ارزان ترین یخچال و فریزر دوقلو چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- یخچال و فریزرهای دوقلو یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات خانگی موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از فضای زیاد و طراحی زیبا مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند. این وسیله محبوب و کاربردی در اندازه های مختلف و توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود و در بهار 1403 در بازه قیمتی حدود 30 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان قرار دارد. در ادامه با معرفی بهترین یخچال و فریزرهای دو قلوی ارزان قیمت با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: یخچال و فریزر 30 فوت امرسان مدل FN15D-RH15D (قیمت: 33,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، یخچال و فریزر FN15D-RH15D امرسان یکی از پرفروش ترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار است که علیرغم قیمت مقرون به صرفه قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با 350 لیتر گنجایش یخچال و 179 لیتر گنجایش فریزر فضای زیادی را برای خانواده های پرجمعیت فراهم می کند. یخچال از 7 طبقه شیشه مقاوم و نشکن و درب آن از 4 طبقه تشکیل شده است و یک کشو نیز در داخل یخچال قرار دارد. شما می توانید ارتفاع طبقات داخل یخچال را به طور دلخواه تغییر دهید. قابلیت انجماد سریع یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول است که در مدت زمان کوتاه سرمای زیادی را در فریزر ایجاد کرده و در کمترین زمان مواد غذایی را منجمد می کند. این قابلیت از افزایش دمای داخلی فریزر بر اثر ورود مواد گرم‌تر جلوگیری کرده و موجب خنک شدن سریع مواد تازه خریداری شده می شود.

1

هر دو قسمت یخچال و فریزر به پنل تنظیمات با نمایشگر دیجیتال لمسی مجهز شده اند که امکان اعمال تنظیمات مختلف را فراهم می کنند. آبریز بیرونی دیگر قابلیت جذاب این محصول است که دسترسی به آب سرد را بدون نیاز به باز کردن درب یخچال امکان پذیر می کند. توجه داشته باشید که مخزن آبریز باید به صورت دستی پر شود و یک مخزن کوچک به این منظور در داخل یخچال تعبیه شده است. این محصول در رده مصرف انرژی A قرار دارد که با قرار دادن یخچال در وضعیت کاهش مصرف انرژی می‌توان این میزان را به حداقل رساند. این یخچال و فریزر به قابلیت نوفراست نیز مجهز شده است. به این معنا که هیچ گونه برفکی درون یخچال دیده نمی شود و توسط پنل های خنک کننده از بین می روند. میزان صدای این محصول 43 دسی بل بوده و بسیار کم است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قفل کودک، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم گردش هوای اجباری، پایه های چرخ دار و قابل تنظیم، جا لبنیاتی و جا تخم مرغی اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

یخچال و فریزر دو قلوظرفیترتبه انرژینوع آبسرد کنفناوری نوفراستدیگر قابلیت هاقیمت
پارس مدل آوین34 فوتBدستی (مخزن آب)داردنمایشگر، لامپ یخچال32,000,000 تومان
بست BLR200-13 / BLF200-1336 فوتAاتوماتیک متصل به آب شهری داردانجماد سریع، فیلتر ضد بو، گردش هوای چندگانه34,000,000 تومان
دیپوینت D428 فوتAدستی (مخزن آب)داردپنل LED لمسی، قفل کودک، سرمایش سریع44,500,000 تومان
هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R - HFZN337R36 فوتAاتوماتیکدارددو نمایشگر و پنل لمسی، فیلتر تصفیه آب 45,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها