قدیمی ترین عکس حامد آهنگی روی صحنه ی اجرا قبل از معروف شدن

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

نمناک نوشت: حامد آهنگی مجری و کمدین بسیار محبوب قبل از معروف شدن با تیپی بسیار عجیب و متفاوت روی صحنه حاضر شد.

عکس قدیمی حامد آهنگی قبل از معروف شدن

تماشای عکس های قدیمی چهره ها جالب است بخصوص اگر عکس قدیمی شخص مورد نظر با امروزش متفاوت باشد، مثل حامد آهنگی که تیپ خاصش در یکی از عکسهای قدیمی وی، در نوع خود تاپ و بقول بعضی از کاربران تیپ خفن آن دوران بوده است. حامد آهنگی کمدین معروف، مثل تمام چهره هایی که میشناسیم برای رسیدن به جایگاه فعلی اش، سعی و تلاش بسیاری بخرج داده تا امروز به عنوان مجری تاک شوها و... به این میزان از محبوبیت برسد. در عکسی که در ادامه مشاهده می کنید مشخص نیست او دقیقا در حال خوانندگی است یا اجرا، ولی آنچه پیداست حاکی از آن است که آهنگی از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشته و مشغول فعالیت بوده است.

1

حامد آهنگی در نوجوانی عکس از شروین شیرکوبی

حامد آهنگی مجری و بازیگر محبوب و طنازی است که با اجرای برنامه شب آهنگی و حضو در رئالیتی شو جوکر، مشهورتر شد. آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است و کار هنری خود را از 14 سالگی با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد و از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت.

ازدواج و همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی در سال 1386 و با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آراد متولد سال 1392 است. در ادامه عکس حامد آهنگی همراه همسر و فرزندش را مشاهده خواهید کرد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها