ایده‌هایی برای طراحی کمد دیواری به سبک مدرن

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو- این روزها کمد دیواری تبدیل به یک جز جداناپذیر از طراحی دکوراسیون داخلی خانه، به خصوص اتاق خواب شده است. ما با استفاده از کمد دیواری، در عین اینکه فضایی برای قرار دادن لباس‌ها و لوازم شخصیمان به شکلی مرتب و منظم داریم، عنصری لوکس و در عین حال مدرن به خانه خود اضافه کرده‌ایم (هرچیزی که در عین کاربردی بودن بتواند فضا را مرتب نگه دارد و کاربردی باشد بدون شک با سبک مدرن پیوند خواهد داشت. بنابراین راهنماتو در این مقاله سعی دارد ترندتری ایده‌ها برای طراحی کمد دیواری به سبک مدرن را به شما معرفی کند.

عناصری برای طراحی کمد دیواری به سبک مدرن

به گزارش راهنماتو، اضافه کردن این عناصر به کمد دیواری که در ادامه به آن پرداخته می‌شود، می‌تواند فضای آن را مدرن‌تر و کاربردی‌تر کند:

1

سیستم نظم‌دهنده کمد دیواری:

یکی از ایده‌هایی که می‌تواند کمد دیواری شما را مدرن، کارآمد و لوکس‌تر کند، اضافه کردن سیستم‌های نظم‌دهنده به کمد دیواری است. تفاوتی ندارد که کمد دیواری کوچک یا بزرگی داشته باشید. اگر از شلف‌های جدا کننده، جالباسی‌های جمع‌شو و لوازم این چنینی استفاده کنید، کمد دیواری مدرنی خواهید داشت. در این میان، شلف‌های شناور ترندترین ایده برای داشتن یک کمد دیواری مدرن است.

1

آینه:

این روزها آینه تبدیل به یک عنصر جذاب در دکوراسیون داخلی منازل شده است، حال بهتر است آینه را به کمد دیواری هم اضافه کنیم. قرار دادن آن در زاویه درست می‌تواند آن را عمیق و نورانی نشان دهد، در حالی که می‌توانید از آن برای دیدن خود و آماده شدن نیز استفاده کنید. در این میان یکی از ترندترین ایده‌های برای کمد دیواری مدرن، استفاده از آینه‌های سه لته است که به جای در بر کمد دیواری نصب می‌شوند.

1

نورپردازی:

شاید در نورپردازی اتاق خواب یا هر جای دیگری که کمددیواری در آن قرار دارد، نورپردازی درستی را پیاده‌سازی کرده باشید، اما برای زیباتر و مدرن‌تر شدن فضا بهتر است بخش داخلی کمد دیواری یا بالا و پایین آن را با نوارهای ال ای دی یا هر نوع وسیله نورپردازی دیگری، بیارایید تا علاوه بر زیباتر شدن آن، داخل کمد دیواری نورانی‌تر باشد.

1

فضای دردار مجزا:

وقتی کمد دیواری سرتاسری خود را نصب کردید، برای نظم بخشیدن به داخل آن و حفظ وسایل شخصی می‌توانید از کشو‌ها و کابینت‌های در دار استفاده کنید. این کار فضای شما را تقسیم‌بندی کرده و جلوه‌ای مدرن‌تر به کمددیواری شما می‌بخشد.

1

میزآرایش:

اگر همه‌ی فضای موجود را کمد دیواری زده‌اید، می‌توانید بخشی از آن را به میز آرایش بدل کنید، یک طاقچه که بالای آن آینه قرار دارد می‌تواند کاربرد یک میزآرایش را برای شما داشته باشد. اگر به طور کلی کمد دیواری مدرن شما در داشته باشد، می‌توانید بخش میز آرایش را دردار نکنید، یا برای مخفی کردن آن یک در کشویی جذاب برای آن تدارک ببینید.

1

فرش و موکت:

اگر می‌خواهید فضای داخل کمد دیواری (به خصوص اگر کمد دیواری بسیار بزرگ در حد کلوزت روم دارید) لطیف و مدرن‌تر به نظر برسد می‌توانید از قالیچه‌های پرزبلند یا موکت استفاده کنید. در این صورت اگر وسیله‌ای روی زمین بیافتد (مثلا یکی از ادکلن‌های شما) کمتر در معرض خطر خواهد بود و لطافت و ظرافت به کمد دیواری شما اضافه شده است.

1

تخته و میله:

برای قرار دادن لباس‌ها و لوازمتان در یک کمد دیواری مدرن، دو گزینه پیش رو دارید، یکی تخته و دیگری میله‌هایی برای آویزان کردن چوب رختی. به نظر می‌رسد اگر از هر دوی آن‌ها استفاده کنید، برای هر نوع لباسی، فضای مناسبی دارید. مثلا روی تخته‌ها می‌توانید کیف و کفش‌هایتان را قرار دهید و به میله لباس‌های اتوکشیده شده‌تان را آویزان کنید.

1

دیوار به دیوار:

اگر اتاق خواب نسبتا کوچکی دارید، باید به شما بگوییم که لازم نیست نگران باشید، کمد دیواری‌ها اتفاقا برای نظم بخشیدن به خانه‌های کوچک ایجاد شده‌اند. اما، یکی از راهکارها برای بزرگ‌تر بودن کمد دیواری‌ها در یک اتاق خواب کوچک و مدرن، کمد دیواری دیوار به دیوار است. در این حالت دو دیوار خالی اتاق خواب محلی برای نصب کمد دیواری می‌شوند که با یک زاویه 90 درجه به یکدیگر وصل شده‌اند. اگر در این حالت نگران تخت خواب خود هستید، باید به شما بگوییم که تخت خواب‌های تاشو گزینه‌ای مناسب هستند که منضم یک کمد دیواری مدرن خواهند شد.

1

دکور:

وقتی کمد دیواری‌ها را نصب کردیم، ممکن است فضاهایی افقی داشته باشیم که بلااستفاده باقی مانده باشند. می‌توانیم با طبقه‌بندی این فضا و نصب یک شیشه به‌عنوان در برای آن یک ویترین جذاب داشته باشیم. ممکن است فکر کنید که قرار است در این ویترین از وسایل دکوری استفاده کنید. فکر بدی نیست! اما اگر به فضای بیشتری احتیاج دارید بهتر است از این فضای ایجاد شده برای قرار دادن کفش‌ها و کیف‌هایتان استفاده کنید تا کمد دیواری مدرن‌تر و کاربردی‌تری داشته باشید.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

پذیرایی شاه و ملكه از دختر گاندی +عکس و جزئیات
تاریخ

پذیرایی شاه و ملكه از دختر گاندی +عکس و جزئیات

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1 دقیقه
 (ویدئو) پای دعوای مادرشوهر و عروس به تلویزیون باز شد!
اخبار

(ویدئو) پای دعوای مادرشوهر و عروس به تلویزیون باز شد!

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
 فال ابجد امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.7 دقیقه
 فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403
فال و طالع بینی

فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.6 دقیقه
(ویدئو) یک روش تازه و ساده برای تیز کردن تیغه چرخ گوشت
استادکار شو

(ویدئو) یک روش تازه و ساده برای تیز کردن تیغه چرخ گوشت

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
(عکس) ژست جالب و تیپ هنری بازیگر زن سریال زخم‌کاری
چهره ها

(عکس) ژست جالب و تیپ هنری بازیگر زن سریال زخم‌کاری

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه