(تصاویر) جذاب ترین مدل موهای کوتاه زنانه ترند بهار 1403

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو- بی شک بهار بهترین فصل خداست. فصلی که پس از روزهای سرد و تاریک زمستان با تابش نور خورشید و شکوفه های زیبایش حس و حال تازگی را برای ما به ارمغان می آورد. تغییر فصل زمان مناسبی برای تغییر ظاهر و استایل است. از کنار گذاشتن ژاکت ها، پوتین ها و شال و کلاه زمستانی گرفته تا تغییر مدل مو، آرایش و مانیکور ناخن، روش های مختلفی برای تغییر ظاهر وجود دارد. اگر به دنبال یک تغییر چشمگیر در ظاهرتان هستید، می توانید با انتخاب یک مدل موی ترند بهاری از خمودگی زمستانی رها شوید. در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل موهای کوتاه ترند بهار 1403 را مشاهده می کنید.

1- پیکسی سرکش

به گزارش راهنماتو، مدل موی پیکسی سرکش مناسب دختران قدرتمند و جسوری است که دوست دارند یک تغییر اساسی در زندگی خود ایجاد کنند. این مدل مو نیاز به مراقبت چندانی ندارد و تا استخوان گونه امتداد دارد. این مدل مو همچنین به صورت شما عمق و بعد می افزاید و ظاهری خیره کننده به موهای بلوند می بخشد.

1


2- پیکسی کوتاه

این مدل موی کوتاه و نمادین هلی بری یک مدل موی جذاب و جسورانه پیکسی است که بر روی موهای ضخیم عالی به نظر می رسد. برای حفظ این مدل مو لازم است هر چهار هفته یک بار به آرایشگاه مراجعه کنید و از یک موس موی مناسب، سشوار و اسپری محافظ حرارت برای حالت دادن به آن استفاده نمایید.

1


3- هیدرو باب

هیدرو باب یک مدل موی کوتاه، صاف یا چند لایه براق و مرطوب است که جلوه ای مرطوب به موها می بخشد و ین امکان را به شما می دهد تا در مدت کوتاهی موهای به هم ریخته خود را احیا کنید. از طرفی می توان از آن به عنوان فرصتی برای ترمیم و آبرسانی به موها نیز استفاده نمود. این یک ترفند عالی برای افرادی است که زمان کافی برای رسیدگی و آبرسانی به موهایشان را ندارند. این مدل مو بر روی انواع موها از موج‌دار گرفته تا صاف، قابل‌ اجراست و علاوه بر خانم ها، آقایان نیز می توانند موهای خود را به این روش حالت دهند.

1


4- رترو باب با چتری

از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را به شکل یک مدل موی باب چتری دار تا فک کوتاه کند. این مدل مو لایه های داخلی نرم و حاشیه دار و لایه های بیرونی تیز دارد. برای حالت دادن آن به یک برس گرد، سشوار و اسپری محافظ حرارت نیاز دارید.

1


5- باب بلانت

مدل موی باب بلانت یکی از مدل موهای باب کوتاه با لبه های تیز و مستقیم است که یک استایل کلاسیک، ساده و جذاب برای شما به ارمغان می آورد. این مدل مو  صورت شما را کشیده تر نشان داده و لبه های تیز آن جذابیت خاصی دارند که توجه بیننده را به سمت چانه جلب می نماید.

1


6- موهای فر طبیعی

در آغوش گرفتن بافت‌های طبیعی یکی از ترندهای برتر این فصل است. یک مدل موی مناسب بر اساس فرم صورت و الگوی موهای فر خود انتخاب کنید. مدلی که زیباترین قسمت های صورت شما را برجسته کند.

1


7- شگی مدرن

مدل موی شگی یک مدل موی مناسب برای بافت دار و پرپشت نشان دادن موها است. این مدل مو با لایه های نرمی که دارد، حالت پر و مواج به موهای شما می بخشد؛ لایه هایی که نسبت به صورت کوتاه تر هستند و ظاهری مدرن تر نسبت به مدل موی شگی معمولی دارند.

1


8- بلوند طلایی

موهای بلوند طلایی دوباره بازگشته اند و در بهار و تابستان امسال ترند خواهند بود. از رنگ های گرم مانند عسلی و کاراملی برای داشتن ظاهری سرزنده، درخشان و شیک در سال جدید استفاده کنید. می توانید برای بعد بخشیدن به موهایتان از تکنیک هایی مانند بالیاژ و آمبره نیز استفاده نمایید. 

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها