رازی که تو رو صاحب قلب همسرت میکنه

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

نمناک نوشت: عشق و دلدادگی، گوهری گرانبها در زندگی مشترک است. با به‌کارگیری راهکارهای صحیح، می‌توانید قلب همسرتان را تسخیر کرده و عشقی پایدار و دیوانه وار را تجربه کنید.

راهکاری عالی برای تصاحب و تسخیر قلب همسرت

در اطرافتان احتمالا آقایانی را دیده اید که همواره به همسرشان محبت می کنند و در اصطلاح غلام حلقه به گوش او هستند و همسرشان در اولویت قرار دارد، با اینکه از نظر شما خانمشان زیاد هم جذاب و زیبا نیست! راز موفقیت این خانم ها در چیست؟ این نوع خانم ها چه ویژگی جذابی دارند؟ و...

قبل از ازدواج چشمات رو باز و بعد از ازدواج ببند

یکی از اشتباهاتی که زوجین در زندگی مشترک مرتکب می شوند، این است که در دوران آشنایی چشم روی خطاهای همسرشان می بندند و برخی از مسائل را نادیده می گیرند اما پس از ازدواج همه بدی های همسرشان را می بینند و از او فقط انتقاد می کنند اما بهتر و درست تر این است که بعد از ازدواج تنها نباید بدی های همسر را دید بلکه باید گذشت نمود و خوبی ها را دید.

به حد و مرزها و فضای شخصی احترام بگذار

یک رابطه عاطفی نمی تواند سالم باشد اگر مرزهای مشخص و محکمی در اوایل ایجاد نشده و توسط هر دو شریک مورد احترام قرار نگیرد. مرزهای سالم می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا هویت، افکار و احساسات فردی خود را حفظ کنید.

برای حل مسئله تلاش کن

در زندگی زناشویی مشکلات زیادی اتفاق می افتد،مهارت تصمیم گیری و حل مشکلات یک مهارت مورد نیاز برای درک مشکلات، یافتن راه حل برای آنها و سپس اقدام به حل و رسیدگی به مشکلات است.باید مهارت حل مسئله را در خودتان تقویت کنید و آن را به همسرتان نیز یاد بدهید.

مسئولیت پذیر باش

1

کلید موفقیت در زندگی هر مرد و زن و ایجاد تفاهم بین آنها، مسئولیت پذیر بودن آنهاست. مسئولیت‌پذیری مولفه‌ای ضروری و لازم برای ادامه زندگی مشترک و تحکیم آن به حساب می آید. همسر مسئولیت پذیر و وظیفه شناس، به خانواده نشاط، خرمی، نظم و انضباط می بخشد و با تدبیر و دوراندیشی سیاستهای کلی خانواده را تعیین می کند.

همسرت را حمایت کن

مهم ترین چیزی که برای نشان دادن حمایتتان از همسر می توانید انجام دهید، این است که بدون قید و شرط به او کمک کنید تا به اهدافش برسد، او را در مسیر پیشرفت تشویق نمایید و اگر راهی که می رود، معقول و منطقی است، او را همراهی نمایید.

زبان عشق و محبت را یاد بگیر

عشق و ارتباط ستون های اصلی استحکام و تداوم زندگی مشترک است زیرا هیچ زوجی نمی تواند فراز و فرود های زندگی مشترک را بدون عشق و علاقه به یک دیگر تحمل کند. استفاده از کلمات محبت آمیز، وقت گذاشتن برای همدیگر، لمس و ارتباط فیزیکی، قدردانی و تهیه هدیه و...می تواند زندگی شما را گرم و زیبا سازد.

به نیازهای او توجه کن

مردان در اوج قدرت و اقتدار نیازمند تمجید و قدردانی زنان هستند و دوست دارند از جانب همسرشان مورد تعریف و تمجید قرار گیرند و همسرشان به آنها اهمیت دهد پس غذایی که دوست دارد برایش بپزید،به ظاهرتان همیشه برسید،بگذارید همسرتان کمی با دوستانش خوش بگذراند،به خانواده اش احترام بگذارید،به همسرتان اعتماد کنید،همسرتان را مقایسه نکنید، خودتان دونفره به بیرون از خانه رفته و لحظاتی را خلوت کرده و خوش بگذرانید.

اشتباه خود را بپذیر

در زندگی مشترک اختلافاتی پیش می آید، در دعوا و بحث زن و شوهر معمولا هر دو طرف مقصر هستند، اگر شما همواره در اختلافات خودتان را بی گناه بدانید و شریک زندگیتان را مقصر تمامی اشتباهات بدانید، از چشم او خواهید افتاد پس در زندگی شجاع باشید، اشتباه خود را بپذیرید و در جهت رفع آن تلاش کنید.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها