این کفش‌ها توی بهار تیپت رو محشر می‌کنه!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- خریدن کفش یک سمت ماجرا است، اما سمت دیگر آن چگونگی ست کردن آن با سایر لباس‌ها به خصصوص شلوار است. به هر حال بهتر است بدانیم که در بهار سال جدید بهتر است چه کفش‌هایی بپوشیم و آن‌ها را با چه شلوارهایی ست کنیم. ممکن است شما دوست داشته باشید کمی بلندقدتر به نظر برسید یا کمی شیک‌تر و یا ایده‌آل‌های دیگری داشته باشید. اکثر این ایده‌آل‌های کلی درباره کفش‌های بهاری در این مقاله راهنماتو گردآوری شده‌اند.

1

کفش همرنگ با شلوار

به گزارش راهنماتو، یکی از استایل‌هایی که در بهار سال جدید ترند شده و با انتخاب کفش ارتباطی تنگاتنگ دارد، پوشیدن کفش و شلوار همرنگ است. شاید باورتان نشود ولی چنین هماهنگی‌ای می‌تواند شما را قدبلندتر و کشیده‌تر نشان دهد. برای این منظور می‌توانید به سراغ کفش و شلوار‌های شیری رنگ بروید تا شیک‌تر از پیش به نظر برسید. فراموش نکنید که در این نوع استایل با کفش، مدل کفش تفاوتی ندارد، چه اسپرت چه کلاسیک می‌توانید از این روش استفاده کنید.

1

لوفر مشکی

یکی از کفش‌هایی که در بهار سال جدید بر پای هر فرد خوش‌پوشی می‌بینید، لوفر است. کفش لوفر به شدت جذاب است و آن را می‌توان هم در استایل‌های اسپرت پوشید، هم کلاسیک. اما، اگر لوفر مشکی انتخاب شما باشد، بهتر است آن را با شلوارهای راسته استایل کنید چراکه در نهایت یک معجزه در استایل شما رخ داده و به شدت زیبا به نظر می‌رسید.

1

کتونی سفید

یکی دیگر از کفش‌هایی که در بهار سال جدید طرفداران بسیاری پیدا کرده است، استفاده از کتونی سفید است. بهتر است کتونی سفید را با شلوارهای لی یخی بپوشید چراکه استایل شما را به شدت غنی نشان می‌دهد. مساله مهم‌تر این است که پوشیدن شلوار لی یخی همواره باعث می‌شود که شما لاکچری‌تر به نظر برسید.

1

کفش رنگ نود

یکی از کفش‌هایی که در بهار سال جدید به شدت ترند شده کفش‌های رنگ نود است. نکته جالب درباره کفش‌های نود این است که هرگز از مد نمی‌افتند. این یعنی شما یک جفت کفش برای تمام دوران‌ها خریده‌اید. نکته جذاب بعدی درباره کفش رنگ نود این است که می‌توانید آن را با رنگ‌های متفاوتی استایل کنید. اگر بخواهید بیش از پیش شیک به نظر برسید، بهتر است رنگ کیف و باقی اکسسوری‌ها مثل کمربندتان را نیز با کفشتان ست کنید.

1

لوفر پاپیونی

به جز لوفر مشکی که پیشتر به عنوان کفش‌های ترند بهار 1403 به آن اشاره شد، می‌توانیم از لوفر پاپیونی نیز یاد کنیم که مورد توجه بسیاری از خوش‌پوشان قرار گرفته است. پاپیون یکی از اشکالی است که امسال به آن توجه زیادی شده است و بر روی بسیاری از اکسسوری‌ها می‌توانیم آن را ببینیم. حال، پاپیون می‌تواند روی کفش قرار گرفته و با یک گل سر پاپیونی ست شود.

1

کتونی رانینگ

یک خبر خوب برای اسپرت‌پوش‌ها این است که در بهار سال جدید می‌توانیم کتونی رانینگ را انتخاب کنیم که علاوه بر زیبایی به شدت راحت هستند. بهترین شلواری که می‌توان با کتونی رانینگ ست کرد، شلوارهای مام استایل است. بسته به اینکه کتونی رانینگ شما چه رنگی داشته باشد، شلوار شما می‌تواند رنگ متفاوتی داشته باشد. اما، تجسم یک کتونی رانینگ سفید با یک شلوار جین آبی یخی به شدت زیبا به نظر می‌رسد.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها