پرفروش ترین عطرهای جو مالون برای خانم ها و آقایان باسلیقه

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- جو مالون یکی از برندهای تولید کننده عطر و ادکلن انگلیسی است که در سال 1983 تاسیس شد. این برند به نام طراح آن که یک فرد بریتانیایی است، نامگذاری شده است و اکثر عطرهای آن ترکیبی از عصاره گل‌های بهاری و مرکبات است. اگرچه توصیه بهترین عطر جو مالون که برای همه جذاب باشد، تقریبا مساله ای غیرممکن است، اما شناخت پرفروش ترین عطرهای این برند، ما را در انتخاب آسان تر یک عطر مناسب یاری خواهد کرد. در ادامه با معرفی پرفروش ترین عطرهای جو مالون با راهنماتو همراه باشید.

1- عطر جو مالون لایم بسیل اند ماندارین، 100 میلی لیتر(قیمت: 21,200,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر جو مالون لایم بسیل اند ماندارین یک عطر بسیار جذاب و پرطرفدار است که در سال 1999 میلادی به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه، مردانه در دسته عطر های مرکباتی معطر قرار می گیرد و از اسانس های به کار برده شده در آن می توان به رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش سبز، ریحان ، زنبق ، آویشن ، یاس بنفش، نعناع هندی و خس خس اشاره کرد. این عطر طبعی خنک دارد و برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است.

عطر


2- عطر جو مالون پیونی اند بلاش سوید، 100 میلی لیتر (قیمت: 21,000,000 تومان)

عطر جو مالون پیونی اند بلاش سوید یک عطر گل فام زنانه است که رایحه ای خنک و ملایم برای بانوان به ارمغان می آورد. این عطر پرطرفدار در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و برای فصول گرم و معتدل سال مناسب است. از جمله روایح به کار برده شده در این عطر خوشبو می توان به رایحه سیب سرخ ، رز ، میخک صدپر، یاس، گل صدتومانی و جیر اشاره کرد.

عطر


3- عطر ادکلن جو مالون لاندن میموسا اند کاردامام، 100 میلی لیتر (قیمت: 18,500,000 تومان)

عطر ادکلن جو مالون لاندن میموسا اند کاردامام یک عطر مردانه، زنانه جذاب و اغوا کننده است که توسط عطرساز برجسته مری سالمگنه ساخته شده و در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر در دسته بویایی شرقی گلی قرار می گیرد و از اسانس های به کاربرده شده در آن می توان به رایحه هل ، گل ابریشم و دانه تونکا اشاره کرد. این عطر شیرین و ملایم برای استفاده در فصول گرم و معتدل سال مناسب است.

عطر


4- جو مالون وود سیج اند سی سالت، 100 میلی لیتر (قیمت: 21,500,000 تومان)

عطر جو مالون وود سیج اند سی سالت یک عطر زنانه خوشبو و پرطرفدار است که در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر در دسته عطرهای معطر آبزی قرار می گیرد و توسط عطرساز برجسته کریستین ناگل خلق شده است. از جمله اسانس های به کاربرده شده در این عطر می توان به عطر سالویا ، گریپ فروت ، جلبک دریایی، گل ختی و نمک اشاره کرد. این عطر دارای رایحه خنک و طبعی ملایم بوده و برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است.

عطر


5- عطر ولوت رز اند عود کلن اینتنس، 100 میلی لیتر (قیمت: 12,000,000 تومان)

عطر ولوت رز اند عود کلن اینتنس یک عطر مردانه، زنانه پرفروش است که در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر در دسته عطرهای شرقی، گلی قرار می گیرد و از جمله اسانس های به کاربرده شده در آن می توان به رایحه ادویه گل میخک ، رز ، پرالین و عود اشاره کرد.

عطر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها