سریال‌های کره‌ای که نباید با خانواده ببینیم!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- سریال‌های کره‌ای تمامی ژانرها را به هم می‌آمیزند تا یک سریال با احساسات ترکیبی به ما عرضه کنند. حالا باید نگاهی به سریال‌های کره‌ای انداخت که در واقع استیمی هستند اما در حالی که انتظارات ما را از چنین ژانری برطرف می‌کنند، چاشنی‌هایی شیرین‌ و تلخ‌تر نیز به آن می‌افزایند که باعث می‌شود ما به شدت به آن‌ها علاقمند شویم. این چاشنی‌ها می‌توانند صمیمیت، رفاقت، عشق، خانواده، تابوهای اجتماعی و موارد دیگری باشند که هرکدام منجر به آموزنده بودن سریال در جامعه کره جنوبی و حتی سایر جوامع می‌شود. بنابراین در ادامه راهنماتو بهترین سریال‌های کره‌ای را به شما پیشنهاد می‌کند که بهتر است آن‌ها را با خانواده نبینید!

1

5. سریال کره‌ای «زندگی خصوصی او» Her Private Life

سال انتشار: 2019

بازیگران: پارک مین یونگ، پارک سو-یی، کیم جه ووک.

به گزارش راهنماتو، داستان سریال کره‌ای «زندگی خصوصی او» Her Private Life مربوط به یکی از طرفداران خدای پاپ در کره جنوبی، چا شی آن است. همه چیز از آن‌جا شروع می‌شود که سونگ دئوک می به‌عنوان یک متصدی گالری هنری تصمیم می‌گیرد به‌عنوان هدیه تولد، تابلویی گران‌قیمت برای چا شی آن تهیه کند. اما، سر راه او مردی به نام رایان گلد سبز می‌شود و مسیر زندگی هر دو آن‌ها تغییر می‌کند. وقتی سونگ دئوک می و رایان گلد سعی می‌کنند جلوی دیگران حفظ ظاهر کنند، پیوند عمیقی بین آن‌ها شکل می‌گیرد که این سریال را دیدنی می‌کند.

1

4. سریال کره‌ای «دنیای متاهلی» The World Of The Married

سال انتشار: 2020

بازیگران: کیم هی، پارک هه جون و هان سو هی

همانطور که از نام داستان سریال کره‌ای «دنیای متاهلی» The World Of The Married برمی‌آید، این سریال زندگی و دنیای آشفته زوجی متاهل را نشان می‌دهد که گرداب خیانت آن دو را در خود فرو بلعیده. اما، تنها یک سمت ماجرا اندوه است و اشک، سمت دیگر آن انتقام است. انتقامی که مثل مار دور زندگی هر دو آن‌ها می‌پیچد، اما شاید هر دوی آن‌ها روزی به بخشندگی رسیدند. وقتی که ظاهر زندگی دکتر جی سان وو را می‌بینیم، حدس می‌زنیم که در زندگی زناشویی او همه چیز سرجایش قرار دارد. اما، انگار در این دنیا هیچ چیز کامل نیست. روزی فرا می‌رسد که جی سان وو متوجه می‌شود، ته او، همسرش دارد به او خیانت می‌کند. در این سریال کره‌ه‌ای اشتیاق‌هایی که همگی ممنوعه هستند به تصویر کشیده می‌شوند که به شدت آموزنده هستند.

1

3. سریال کره‌ای «با این وجود که می‌دانم» Nevertheless

سال انتشار: 2021

بازیگران: هان سو-هی، سونگ کانگ، چه جونگ-هیوپ، لی یول-اوم، یانگ هه-جی.

سریال کره‌ای «با این وجود که می‌دانم» Nevertheless مربوط به زنی است که تمام احساسات عاشقانه در دلش کشسته شده است و مردی که دوست ندارد به کسی دل ببازد. یکی از عادت‌های پرتکرار رام-کام دقیقا همین است. شخصیت‌هایی که نمی‌توانند از شکست‌ها و زخم‌های خود عبور کنند، اما سر راهشان عشقی پرتی‌وتاب دیده می‌شود. همین مساله شور و حرارت سریال را چندین برابر می‌کند. حالا پارک جئون را داریم که قرار نیست دل به کسی ببازد. او هیچ خیالی برای متعهد بودن در سر نمی‌پروراند. یو نا بی نیست درمورد عشق گذشته‌ای وحشتناک دارد. این سریال یک کیدرامای پرحرارت است که شاید رویاهای یو نا بی را به واقعیت بدل کند!

1

2. سریال کره‌ای «نام من» My Name

سال انتشار: 2021

بازیگران: هان سو هی، پارک هی سون، آن بو هیون، کیم سانگ هو، لی هاک جو

در داستان پرتنش سریال کره‌ای «نام من» My Name که بی اغراق یکی از جنجالی‌ترین کیدراماها در آمیختن ژانرها با هم است، همه چیز از مرگ یک پدر شروع می‌شود. حالا قاتلان باید خواب را در رویای خود ببینند چراکه دختر مردی که کشته‌اند وارد یک باند تبهکار شده تا آن‌ها را نابود کند. اما، این باند دختر را به اداره پلیس می‌فرستند تا همه چیز تب‌وتاب بیشتری پیدا کند. وقتی جی وو با نامی دیگر وارد اداره پلیس می‌شود، پرده از اصراری درباره پدرش برداشته می‌شود که زندگی او را دیگرگون خواهد کرد. این سریال کره‌ای از نظر ژانری کاملا به نوآر و درام جنایی نزدیک است، اما شوری پرحرارت در دل جی وو یا همان های جین و پیل دو وجود دارد که آن دو را مدام به یکدیگر نزدیک می‌کند.

1

1. سریال کره‌ای «بزن به هدف» Hit The Spot

سال انتشار: 2022

بازیگران: سون هو پارک، هی-یئون آن، وونگ چوی، باعه وو-هی

این روزها پادکست گوش کردن یکی از کارهایی است که برخی از افراد به شدت به آن اعتیاد پیدا کرده‌اند. ما از طریق پادکست‌ها می‌توانیم بخش‌هایی از روزمان را که در مترو و اتوبوس هدر می‌روند صرف پادکست گوش کردن کنیم و چیزهای زیادی بیاموزیم. به عنوان مثال، هی جائه و می نا گفت تقریبا هیچ اطلاعاتی درباره مسائل عاشقانه ندارند. اما یکی از کتاب‌فروشی‌ها که به فروشنده جدید نیاز دارند، پر است از پادکست‌ها درباره مسائل عاشقانه. همین مساله نقطه عطفی است برای زندگی می نا و هی جائه تا بیشتر با این مسائل آشنایی پیدا کنند.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها