بهترین و پرامتیازترین انیمه‌ها در بهار 2024

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.3 دقیقه

راهنماتو- خبر خوش برای طرفداران انیمه این است که در فصل بهار 2024 نه تنها دنباله انیمه‌های جذاب روانه انتشار شده است، بلکه انیمه‌های جدید نیز با خطوط روایی و جذابیت‌های بصری سر از خاک بیرون آورده‌اند. برخی از این انیمه‌های جدید به شدت پتانسیل شهرت یافتن را دارند چراکه توقعات انیمه‌بازها را برآورده می‌کنند. این مساله از این رو اتفاق افتاده است که انیمه‌ها در ژانرهایی محبوب ساخته شده‌اند. این در حالی است که طرفداران انیمه باتوجه به سلیقه و نظر شخصی خود می‌توانند جذاب‌ترین انیمه مورد نظر خود را بیابند. اگر نمی‌دانید که از کدام یک از انیمه‌های بهار 2024 شروع کنید، با راهنماتو همراه شوید تا با ویژگی‌های هر یک از این انیمه‌های جدید آشنا شوید.

1

1. انیمه KonoSuba کونوسوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت‌انگیز!

سال انتشار: از 2016 تا کنون

ژانر: ماجراجویانه، کمدی، فانتزی

به گزارش راهنماتو، انیمه KonoSuba کونوسوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت‌انگیز! یکی از جذاب‌ترین انیمه‌ها با دنیایی عجیب است که داستان زندگی کازوما ساتو را روایت می‌کند. وقتی کازوما می‌میرد، در یک جهان فانتزی بیدار می‌شود. جهانی با عناصر ام‌ام‌اوآرپی‌جی. این تناسخ به پیشنهاد هیکی‌کوموری نیت انجام می‌شود. به صورتی که او نزد الهه ای به نام آکوا رفته و به او می‌گوید که بهتر است کازوما را به یک زندگی ماجراجویانه بکشاند تا او به مبارزه با هیولاها مشغول شود. ماجرا از همین لحظات شروع می‌شود و کازوما برای همراهی آکوا آماده می‌شود. این داستان از سال 2016 تا کنون ادامه داشته است و فصل سوم آن در بهار سال 2024 منتشر شده است.

1

2. انیمه Train to the End of the World قطاری به ته دنیا

سال انتشار: اول آپریل 2024

ژانر: آخر الزمانی، پساآخرزمانی، کمدی، درام، هیجان انگیز

انیمه Train to the End of the World قطاری به ته دنیا یکی از جذاب‌ترین انیمه‌ها با خط روایی جدید است. در این انیمه، ژاپنی را می‌بینیم که نسخه‌ای از 7G آن را دگرگون کرده است. وقتی که این سیستم راه‌اندازی شده است، تمامی افرادی که در کشور ژاپن، بالای 18 سال سن داشته‌اند را تبدیل به حیواناتی جدید کرده است (نمایشنامه کرگدن رو خوندید؟ یه چیزی توی اون مایه‌هاست، اما بصری‌تر و جذاب‌تر). اگرچه آن‌ها سعی کرده‌اند که هوشیاری و احساسات انسانی خود را حفظ کنند، اما به نظر می‌رسد که همه چیز روبه فروپاشی است. در این میان، گروهی از دختر‌ها حضور دارند که متوجه تغییر یافتن مردمان شهرشان شده‌اند. پس سوار قطار می‌شوند و به سمت ناشناخته‌هایی می‌روند که رنگ‌وبوی ژانر پساآخرزمانی دارد.

1

3. انیمه Wind Breaker بادشکن

سال انتشار: 5 آپریل 2024

ژانر: اکشن

اگر در سن‌وسال‌های نوجوانی باشیم و به مدرسه برویم، یا حتی مدت زمان طولانی از دوران مدرسه‌مان گذشته باشد و بخواهیم خاطرات شیطنت‌آمیزمان را یادآوری کنیم، می‌توانیم به انیمه‌هایی سربزنیم که رنگ‌وبویی از مدرسه دارند. اما، نه آن رفت‌وآمدهای روزمره. بلکه مدرسه‌ای پرشور و حرارت با دعواهایی که یک هدف پشت آن وجود دارد. انیمه Wind Breaker بادشکن یکی از همین انیمه‌ها است و شخصیت اصلی آن هاروکا ساکورا نام دارد. او آدم ساده‌ای به نظر می‌رسد، اما انگار پشت این سادگی او سیاستی وجود دارد. او شخصیتی عصبی است که آرامش اطرافیانش می‌تواند این همه خشم را به تعادل برساند. هاروکا تنها راه آرامش یافتن را در عصبی و خشن بودن پیدا کرده است. او به دبیرستان بدنام فورین ماکوچی رفته و در آن با باندی به نام بوفورین روبه‌رو می‌شود. اگرچه هاروکا تنهایی را بیشتر دوست دارد، اما به زودی خواهد فهمید که یک دست صدا ندارد.

1

4. انیمه Spice and Wolf: Merchant Meets the Wise Wolf تاجری با گرگ دانا ملاقات می‌کند

سال انتشار: 2024

ژانر: ماجراجویانه، فانتزی، عاشقانه.

یکی از پرامتیازترین انیمه‌ها در بهار 2024 انیمه Spice and Wolf: Merchant Meets the Wise Wolf تاجری با گرگ دانا ملاقات می‌کند است که در IMDB امتیاز 8.3 از 10 را از آن خود کرده است. این امتیاز بسیار بالایی است. اما چرا؟ به نظر می‌رسد استودیو سازنده این انیمه به شدت خطر کرده است! به هر حال اقتباس کردن از یک رمان لایت که در سال 2008 از آن اقتباسی حیرت‌انگیز شده است، به شدت خطرناک است. اما، با منتشر شدن همین قسمت‌های اولیه متوجه می‌شویم که هولو و کرافت لارنس به شدت خوب از عهده کار برآمده‌اند. وقتی این دو را در کنار هم می‌بینیم لذت می‌بریم. در واقع کرافت لارنس تاجری است که زندگیش در سفر گذشته است. آن هم تنها با همراهی اسبش. روزی از روزها به روستایی می‌رسد و در آن با دختری مواجه می‌شود که گوش و دم گرگ‌ها را دارد. این دختر، در نظر دارد که به خانه خود برگردد، پس با این تاجر همسفر می‌شود، ولی مسیر زندگی آن دو از این پس به شدت بالا و پایین خواهد داشت.

1

5. انیمه Kaiju No. 8 نبرد هیولاها

سال انتشار: 13 آپریل 2024

ژانر: فانتزی، علمی، ماجراجویانه

شما از رویاهای بچگی‌تان کدام را به یاد دارید؟ آیا به آن چیزی که در کودکی فکر می‌کردید رسیده‌اید یا در مسیر رسیدن به آن هستید؟ انیمه Kaiju No. 8 نبرد هیولاها داستان زندگی کافکا هیبینو را دنبال می‌کند. اگرچه او وقتی کودک بود آرزوهای دیگری داشت، اما حالا در مسیر رسیدن به آرزوهایش نیست. حال، کافکا در اتفاقی غیرمنتظره گیر می‌افتد. همین اتفاقی نقطه عطفی است که زندگی او را به سمت رویاهایش، یعنی تبدیل به هیولا شدن و جنگیدن با آن‌ها می‌کشاند. این انیمه که اقتباسی از یک مانگا است، میان انیمه‌های منتشر شده در بهار سال 2024 به شدت پرسروصدا و جذاب شده است.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

چهره خاص و جدید بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی
چهره ها

چهره خاص و جدید بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهره متفاوت شیرین نون خ در سریال حکم رشد
چهره ها

چهره متفاوت شیرین نون خ در سریال حکم رشد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.9 دقیقه
تیپ تابستانی ترلان پروانه در یک کافه
چهره ها

تیپ تابستانی ترلان پروانه در یک کافه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
 فال ابجد امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.4 دقیقه
 فال حافظ امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال حافظ امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.5 دقیقه
(ویدئو) طرز پخت یک غذای جدید، فوری و خوشمزه با تخم مرغ و کالباس در خانه
آشپزی

(ویدئو) طرز پخت یک غذای جدید، فوری و خوشمزه با تخم مرغ و کالباس در خانه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه