بهترین رنگ لباس‌هایی که در فصل بهار باید بپوشیم

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- لازم نیست به خود سخت بگیرید. به طبیعت بروید، به شهر خوب نگاه کنید و چشم‌هایتان را ببندید و ببینید تمام دیده‌هایتان چه رنگی را به شما القا کرده‌اند. این روزها، تیک تاک به ما یادآوری می‌کند که در فصل بهار باید پیرو چه رنگ‌هایی باشیم. اما، تیک تاک یک برنامه تازه جان گرفته است. صنعت مد سال‌ها پیش برای فصل‌های متفاوت، رنگ‌هایی را برای لباس پوشیدن پیشنهاد کرده بود. حال، داستان روانشناسی رنگ‌ها نیز به ماجرا اضافه شده است. به هر رو رنگ‌های پاستلی، سبز نعنایی، رنگ سال یعنی هلویی می‌توانند گزینه‌هایی جذاب باشند. راهنماتو در ادامه به شما خواهد گفت که در فصل بهار سال جدید صنعت مد، روندهای تیک‌تاک و روانشناسی رنگ‌ها چه رنگ لباس‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

1

آبی تخم مرغی

به گزارش راهنماتو، آبی تخم مرغی به رنگی آبی مایل به سبز گفته می‌شود که در فارسی گاهی آن را فیروزه‌ای کدر نیز می‌نامیم. این رنگ لباس با رنگ‌هایی مثل بژ، بنفش و حتی سبز ست می‌شود و یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای لباس‌هایی است که در فصل بهار می‌پوشیم.

1

نارنجی خونی

به تناژ تیره‌ای از رنگ نارنجی که به رنگ قرمز نزدیک‌تر است، رنگ نارنجی خونی می‌گویند. رنگ نارنجی خونی یکی از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توانیم آن را به عنوان رنگ لباس‌های بهارانه انتخاب کنیم. این یک رنگ جسور، پرجنب‌وجوش و برجسته است که می‌توان آن را با جنب‌جوش و پویایی فصل بهار تطبیق داد. رنگ‌هایی که در استایل‌ها با نارنجی خونی ست می‌شوند، مشکی، صورتی و نارنجی کم‌رنگ هستند.

1

اسطوخودوسی

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی که برای لباس‌ها در فصل بهار می‌توانیم در نظر بگیریم، رنگ اسطوخودوسی است که به نوعی خاص از رنگ بنفش، منصوب به گیاه اسطوخودوس گفته می‌شود. بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای رویش اسطوخودوس است. ضمنا این گیاه عطر بسیار خوبی دارد و برای رفع افسردگی مفید است. بنابراین با پوشیدن لباسی به این رنگ می‌توانیم خود را هم‌رنگ فصل بهار کنیم.  لباس‌ها به رنگ اسطوخودوسی را می‌توانیم با لباس‌هایی آبی آسمانی، صورتی و لباس‌های جین ست کنیم.

1

صورتی پاستلی

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای فصل بهار رنگ صورتی پاستلی است. این یک رنگ محبوب بین دختر‌ها نوجوان و تمام کسانی که می‌خواهند کمی متفاوت باشند نیز هست. لباس‌هایی با رنگ صورتی پاستلی را می‌توانیم با رنگ‌هایی مثل سفید، تمام رنگ‌های پاستلی به خصوص آبی و غیره ست کنیم.

1

سبز آبی

رنگ سبزآبی که برخی آن را رنگ کله غازی می‌نامند نیز رنگی است که بسیاری از افراد آن را برای لباس‌های بهارانه‌شان مناسب می‌دانند. دلیل این مساله نیز این است که سبز آبی رنگی کلاسیک نیست به همین دلیل احساسی از نوگرایی به ما القا می‌کند که با حس و حال بهار همخوان است. بعلاوه، این رنگ رنگی نیست که تنها افرادی که سنی بالا دارند یا سن پایین هستند بپوشند، سبز آبی رنگی برای تمام سنین و اکثر سلیقه‌هاست که با رنگ‌هایی مثل مشکی، کرم، بژ و سفید ست می‌شود.

1

سبز نعنایی

به جز رنگ سبزآبی، رنگ سبز نعنایی نیز یک انتخاب ویژه برای افرادی است که می‌خواهند لباس‌های بهارانه‌شان سرزنده و جذاب باشد. این رنگ لباس‌ها با لباس‌هایی که رنگ روشن هستند به راحتی ست می‌شود و استایلی خاص برای شما به همراه خواهد داشت.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

چرا هلیکوپتر 63 برابر «ناامن‌تر» از هواپیما است؟
دانستنی ها

چرا هلیکوپتر 63 برابر «ناامن‌تر» از هواپیما است؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.1 دقیقه
(ویدئو) قرق محل سقوط بالگرد رئیس جمهور توسط تکاوران ارتش
اخبار

(ویدئو) قرق محل سقوط بالگرد رئیس جمهور توسط تکاوران ارتش

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
 (ویدیو) توضیحات سردار رادان درباره شایعه ترورش
اخبار

(ویدیو) توضیحات سردار رادان درباره شایعه ترورش

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه
(ویدئو) پیکر آیت الله رئیسی کی به تهران می آید؟
اخبار

(ویدئو) پیکر آیت الله رئیسی کی به تهران می آید؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
ویژگی‌های یک کیف کار مناسب برای خانم‌های کارمند
راهنمای شیک بودن

ویژگی‌های یک کیف کار مناسب برای خانم‌های کارمند

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.6 دقیقه
 بزرگ‌ترین پرچم ایران به رنگ سیاه درآمد
اخبار

بزرگ‌ترین پرچم ایران به رنگ سیاه درآمد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .7 دقیقه