با 3 میلیون کدام چای ساز را بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- چای یک نوشیدنی گرم و آرامش بخش است که به دلیل داشتن فواید سلامتی متعدد، طرفداران زیادی در کشور ما دارد. علاقه به این نوشیدنی موجب شده تا علاوه بر سماور و کتری لوازم جدیدی همچون چای ساز و کتری برقی نیز به منظور تهیه یک چای خوش طعم با بازار راه پیدا کنند. لوازمی که می توانند در کوتاهترین زمان و با کمترین دردسر یک قوری چای باکیفیت را در اختیار شما قرار دهند. امروز قصد داریم 5 چای ساز باکیفیت و پرفروش با حداکثر بودجه 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: چای ساز تولیپس مدل TMA-459 GG (قیمت: 3,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، چای ساز TMA-459 GG تولیپس یکی از چای سازهای پرفروش موجود در بازار است که به دلیل دارا بودن توان مصرفی بالا (2000 وات) قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن خوش طعم ترین چای را برای شما آماده کند. این محصول به قابلیت قطع خودکار مجهز شده است و در صورتی که کتری دستگاه بدون آب باشد، ترموستات ایمنی دستگاه فعال شده و مانع از آسیب رسیدن به آن خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این چای ساز، سیستم گرم نگه دار آن است که پس از تشخیص جوش آمدن آب کتری با کمک ترموسوئیچ بخار فعال می شود و به دم آمدن چای کمک می کند. کفی چای ساز دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده و همین مساله موجب شده تا بتوان کتری را از هر جهتی در دست گرفت.

چایساز

صفحه گرم نگه دارنده این چای ساز دارای یک نمایشگر لمسی بوده و امکان کنترل راحت تر دستگاه و تنظیم قابلیت روشن و خاموش و کلیدهای گرم نگهدارنده را در اختیار شما قرار می دهد. کتری و قوری چای ساز هر دو از جنس شیشه مقاوم به حرارت ساخته شده اند و طراحی ارگونومیکی دارند. قوری نیز به یک صافی تفاله گیر از جنس استیل ضد زنگ مجهز شده است. دورتا دور کتری یک نوار LED طراحی شده است که در زمان اتصال دستگاه به برق موجب زیباتر شدن ظاهر چای ساز می شود. ظرفیت کتری برابر با 1.7 لیتر و ظرفیت قوری برابر با 1 لیتر بوده و برای استفاده خانواده های پرجمعیت مناسب است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به محل مخصوص برای نگهداری کابل و المنت از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل چای سازتوان مصرفیگرم نگهدارخاموشی خودکارچرخش 360 درجهدیگر قابلیت هاقیمت
میگل GTS 1901900 واتداردداردداردفیلتر تفاله گیر، نشانگر میزان آب3,350,000 تومان
سوناشی STT-072000 واتداردداردداردفیلتر تفاله گیر، المنت مخفی3,300,000 تومان
اسنوا STM-GS1650WE1800 واتداردداردداردنشانگر آب کتری، فیلتر تفاله گیر3,100,000 تومان
میگل GTS 070 - WP1300 واتداردداردداردنشانگر میزان آب و جوش آوری، فیلتر رسوب گیر3,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها