خوشبوترین عطرهای بهاری برای آقایان شیک پوش

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو- پایان زمستان و فرا رسیدن بهار، زمان مناسبی برای دگرگونی است. بهار فصلی است که روزهای طولانی، شکوفه های زیبا و گرمای زندگی بخش خورشید را تداعی می کند. یکی از راه های خوش آمد گویی به این فصل زیبا، استفاده از عطرهای بهاری است. عطرهایی که نمایانگر شروع تازه، شکوفه ها و باران بهاری، انرژی و شادی هستند. عطرهای بهاری برای هر سلیقه ای از طرفداران رایحه های گل و گیاه گرفته تا نت های خوش طعم مرکباتی وجود دارند و همه را راضی می کنند. امروز قصد داریم چند نمونه از خوشبوترین عطرهای بهاری مردانه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1- عطر ادکلن کارل لاگرفلد بویس د یوزو، 100 میلی لیتر (قیمت: 2,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر کارل لاگرفلد بویس د یوزو یک عطر خوشبوی مردانه با رایحه معطر ادویه ای است که در سال 2018 توسط برند معتبر فرانسوی کارل لاگرفلد به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا رایحه تند نارنگی ماندارین و زنجبیل به مشام می رسد. پس از مدتی نت‌های میانی جوز و یوزو جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت رایحه ماندگار خزه و پاپیروس به مشام می رسد. این عطر پرطرفدار برای استفاده روزانه و فصل بهار مناسب است.

عطر


2- عطر ادکلن کالوین کلین اترنیتی مردانه ادو پرفیوم، 100 میلی لیتر (قیمت: 3,300,000 تومان)

عطر ادکلن کالوین کلین اترنیتی یک عطر مردانه خاص است که در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر با رایحه معطر و خوراکی خود برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است و از جمله نت های اصلی آن می توان به رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس، سالویا ،ریحان ،شمعدانی ،یاس، گشنیز ،گل برف، مشک ،کهربا، اقاقیای برزیلی و خس خس اشاره کرد. این عطر برای استفاده در قرارهای عاشقانه و دوستانه، مهمانی های رسمی و جلسات اداری مناسب است.

عطر


3- عطر دانهیل آمالفی سیتروس ادو پرفیوم، 100 میلی لیتر (قیمت: 5,500,000 تومان)

عطر دانهیل آمالفی سیتروس یک عطر شاداب و جاودانه است که بر پایه رایحه مرکبات بنا شده است و زیبایی طبیعی ساحل آمالفی در جنوب ایتالیا را به یاد می آورد. رایحه این عطر با ترکیبی از روایح مرکبات ایتالیایی مانند ماندارین، ماندارین سبز، پرتقال تلخ، ترنج و لیمو آمالفی آغاز می شود. در ادامه رایحه رزماری، یاس، هل، بهار نارنج و چای سبز به مشام می رسد و در نهایت روایح ماندگار مشک، عنبر، چوب های جنگلی و خس خس در فضا ماندگار می شود. این عطر مردانه برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است.

عطر


4- عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن کلون، 100 میلی لیتر (قیمت: 8,300,000 تومان)

عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن کلون یک عطر مردانه خنک با رایحه چوبی است که برای فصل بهار و تابستان مناسب است. این عطر در سال 2019 توسط یکی از بهترین برندهای تولید کننده عطر و ادکلن فرانسوی بنام عطر ادکلن جیوانچی جنتلمن کلون روانه بازار شده است و از جمله روایح آن می توان به رایحه برگ درخت نارنج، ترنج، لیمو ترش، خس خس، رزماری، زنبق، مشک و آمبروکسان اشاره کرد.

عطر


5- عطر ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسی مردانه، 200 میلی لیتر (قیمت: 6,500,000 تومان)

عطر ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسییک یک عطر تلخ و شیرین مردانه است که در سال 1994 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. از جمله نت های به کار رفته در این عطر می توان به نت اولیه یوزو، ترنج، لیموترش و ترخون، نت میانی ادویه ای و چوبی جوز و سنبل آبی و نت های پایانی تنباکو، چوب صندل، سدر، خس‌خس و مشک اشاره کرد. این عطر دو ادیشن به نام‌های «لئو د ایسه پور هوم» و «لئو د ایسه پور هوم اینتنس» نیز دارد که در سال 2009 عرضه شدند.

عطر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها