بهترین کافه رستوران‌های تهران با فضای باز برای ماه اردیبهشت!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- ممکن است یک روز در هفته یا در ماه را گذاشته باشیم برای غذا خوردن داخل رستوران‌های متفاوت شهر تهران! فکر بکری است، فارغ از همه چیز از خودتان تشکر کنید و جایزه، یک غذای خوشمزه رستورانی بخورید! اما، حالا که در فصل بهار هستیم و هوا به شدت دلنشین است، بهتر است رستوران‌هایی از تهران را انتخاب کنیم که با فضایی باز اجازه می‌دهند غذایتان را در کنار هوای مطبوع بهار و گل و گلدان‌های بهاری نوش جان کنید. اگر نمی‌دانید چه رستوران‌هایی در تهران می‌توانند این توقع شما را برطرف کنند با راهنماتو همراه شوید تا بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز برای اردیبهشت ماه را بشناسید.

کافه رستوران چای بار در تهران

1

به گزارش راهنماتو، یکی از جذاب‌ترین کافه رستوران‌ها در تهران با فضای باز که ما را همراه خاطرات گذشته و دوران قاجار هم می‌کند، کافه رستوران چای بار است. این کافه دنج با معماری قاجاری مربوط به دوره‌ای است که ناصرالدین شاه قاجار بر ایران حکومت می‌کرده و برخی عصرها سری به چای بار می‌زده! جدای از این مساله باید گفت که امروزه کافه چای بار فضایی هنری دارد و با انجمن خوشنویسان پیوندش قوی است. گل و گلدان‌ها و فضای سبز چای بار نیز محیط جذابی به وجود آورده تا از هوای بهاری لذت ببریم و با شکوفه‌ها پیوندی دوباره برقرار کنیم. حال باید گفت که تنوع گزینه‌ها در منوی کافه رستوران چای بار زیاد است، یا می‌توانید یک چای قندپهلوی سنتی نوش جان کنید یا یک غذای اصیل ایرانی بنابراین با توجه به بودجه می‌توان یک گزینه را انتخاب کرد و بیشتر از فضا لذت برد!

برای رفتن به کافه رستوران چای بار باید به فرمانیه بروید. این کافه در بلوار اندرزگو خیابان سلیمی شمالی وجود دارد (همون انجمن خوشنویسان خودمونه!)

کافه رستوران طبیعت در تهران

1

حال که تصمیم گرفته‌ایم در فضایی باز و نزدیک به طبیعت با خیالی آسوده غذا میل کنیم، بهتر است کیفیت غذا را هم مد نظر قرار دهیم. کافه رستوران طبیعت یکی از آن باغ رستوران‌هایی است که به کیفیت غذا اهمیت زیادی می‌دهد. اما، در کنار غذایی خوشمزه، باید به طبیعت و باغ اطراف این رستوران توجه کنیم که برای مشتری‌ها با میز و صندلی آماده شده است. بنابراین کافه رستوران طبیعت یکی از بهترین رستوران‌ها است که می‌توانیم در ماه اردیبهشت به آن برویم و کمی انرژی بگیریم. قیمت غذاهای این رستوران نیز طبق مصوبه جدید بوده و نسبت به انتخاب شما متفاوت خواهد بود.

برای رفتن به کافه رستوران طبیعت در تهران باید به منطقه کوهسار در شهران رفته سپس مسیرتان را تا انتهاب خیابان طبیعت ادامه دهید تا این رستوران را در آن‌جا ببینید.

کافه رستوران عمارت رستا در تهران

1

وقتی می‌خواهیم برا صرف غذا در ماه اردیبهشت به سراغ رستوران‌هایی با فضای باز برویم، بهتر است رستورانی را انتخاب کنیم که منظورش از فضای باز یک باغ است. عموما وقتی رستورانی در یک باغ قرار گرفته باشد، احتمالش هست که چند درخت گیلاس با شکوفه‌های بهاری زیبا ما را مهمان کنند. کافه رستوران عمارت رستا نیز چنین حال و هوایی دارد. منوی این کافه رستوران نیز تنوع بسیار زیادی دارد و می‌توان گزینه محبوب را از میان آن‌ها انتخاب کرد.

برای رفتن به کافه رستوران عمارت رستا بهتر است به سمت خیابان باهنر تهران سفر کنید و بعد مسیر خود را به سمت فرهنگسرای امام ادامه دهید.

کافه رستوران گودو در تهران

1

در دل سروصداها و هیاهوی شهر تهران، حوالی میدان ولیعصر کافه رستورانی دنج وجود دارد به نام کافه گودو (راستی بالاخره گودو اومد؟). اگر آن اطراف دانشجوی دانشگاه تهران بوده باشید، حتما با این کافه خاطره دارید. اما، حوض و گلدان‌های زیبای کنار آن با رفتارهای دلگرم‌کننده پرسنل دست به دست هم می‌دهد تا یک عصر دل‌انگیز بهاری در ماه اردیبهشت را تجربه کنیم که هرگز از خاطرمان نخواهد رفت. منوی این کافه رستوران هم دقیقا شبیه به خودش دنج است، اما بسیاری از افراد این کافه را به چیپس و پنیرهای خوشمزه‌اش می‌شناسند. به هر حال بهتر است تا اردیبهشت تمام نشده سری به این کافه زیبا بزنید.

برای رفتن به کافه رستوران گودو باید به خیابان انقلاب تهران سفر کرده و سپس جنب ایران فیلم، آن را بیابید (پلاک 911)

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها