بهترین ماشین لباسشویی برای مجردها

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که زندگی کردن بدون آن واقعا دشوار است. این وسیله خانگی با برعهده گرفتن وظیفه تکراری شستشوی دستی لباس ها، در کوتاه ترین زمان ممکن لباس هایی تمیز و شسته شده را در اختیار ما قرار می دهد.

به گزارش راهنماتو، ماشین لباسشویی های موجود در بازار ظرفیت های مختلفی دارند که بر حسب کیلوگرم مشخص می شود. منظور از این اعداد وزن لباس های خشکی است که می توانید با خیال راحت در یک چرخه شستشو آنها را بشویید. شما می توانید بر اساس تعداد اعضای خانواده اقدام به خرید ماشین لباسشویی موردنظر خود نمایید. اگر در یک خانواده پرجمعیت زندگی می کنید، یک ماشین لباسشویی حداقل 7 کیلوگرمی مناسب شما خواهد بود. برای خانواده هایی با تعداد اعضای متوسط، باید یک ماشین لباسشویی 5 یا 6 کیلویی خریداری کنید و برای خانواده های یک یا دو نفره، خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت کمتر را به شما توصیه می کنیم. امروز قصد داریم به معرفی بهترین ماشین لباسشویی ها برای مجردها بپردازیم:

محصول پیشنهادی ما: مینی واش آ ا گ مدل DS-AWM38B (قیمت: 10,000,000 تومان)

مینی واش DS-AWM38B آ ا گ یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک 3.8 کیلوگرمی است که وظیفه شستشو، آبکشی و خشک کردن لباس ها را بطور کاملا خودکار انجام می دهند. اولین ویژگی جالب توجه این محصول دارا بودن موتور قدرتمند 220 واتی با سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه است که قادر است تمام مراحل شستشو از آبگیری تا آبکشی و خشک کردن را بدون نیاز به دخالت کاربر و به صورت کاملا اتوماتیک انجام دهد. این مینی واش به یک دیگ تمام استیل مجهز شده است و با دارا بودن سیستم حرفه ای پرزگیر، علاوه بر عمر بالا و استقامت فوق العاده روند شستشو و آبکشی بهتری برای شما به ارمغان می آورد.

ماشین لباسشویی

یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول برخورداری از 10 برنامه متنوع آبکشی و خشک کردن است که امکان شستشوی هر نوع لباسی را فراهم می کند. نمایشگر این وسیله به صورت تمام دیجیتال و تمام لمسی طراحی شده است و شما می توانید برنامه ها و میزان آب دستگاه را توسط آن تنظیم کنید. خشک کن قدرتمند یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول است که به صورت تمام اتوماتیک و بسیار کم صدا عمل می کند. این مینی واش تمام اتوماتیک با دارا بودن موتور قدرتمند و ویژگی های کاربردی یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار برای افراد مجرد است.

 اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

ماشین لباسشویینوعظرفیتسرعت چرخش موتوردیگر قابلیت هاقیمت
سیلورلوکس SLW4500Fتمام اتوماتیک3.5 کیلوگرم1400نمایشگر LED، عیب یاب هوشمند8,000,000 تومان
پاکشوما TLF-62511درب از بالا6.2 کیلوگرم800افزودن لباس، 15 برنامه شستشو7,000,000 تومان
جنرال تکنیک SH-MW3815دو قلو3.8 کیلوگرم1400دو موتور مجزا برای شستشو و خشک کن6,000,000 تومان
فریدولین SWT68دو قلو6.8 کیلوگرم500رله حرارتی،فیلتر پرزگیر، خشک کن دار4,850,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها