ارزان ترین کباب پز آپارتمانی چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- کباب یکی از محبوب ترین غذاها در میان ما ایرانی ها است که برای آماده سازی آن نیاز به تجهیزات خاصی داریم. علاقه به این غذای خوشمزه موجب شده تا با گذر زمان شاهد ارائه تجهیزات مختلف از منقل های ذغالی قدیمی گرفته تا انواع کباب پزهای گازی و تابشی به بازار باشیم. در میان انواع لوازم پخت و پز، کباب پزهای خانگی به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبدیل شده اند که قادرند بهترین کباب ها، مرغ ها، میگوها و انواع مواد غذایی کبابی را برای ما آماده کنند. در ادامه با معرفی بهترین کباب پزهای آپارتمانی ارزان قیمت با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل 45 (قیمت: 2,700,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل 45 یکی از کباب پزهای آپارتمانی پرطرفدار موجود در بازار است که می توان به راحتی در فضای بالکن، حیاط، باغ و ویلا از آن استفاده کرد. این کباب پز به سیستم سوخت رسانی استاندارد مجهز شده است و سوخت آن گاز شهری و گاز مایع است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول وجود سرشعله های چدنی در دو ضخامت متفاوت است که مانع تماس مستقیم شعله با کباب شده و حرارت را به صورت یک‌دست منتقل می کند. لازم به ذکر است که سرشعله های ضخیم طول عمر بیشتری نسبت به چدن سبک دارند. بدنه این محصول از استیل باکیفیت ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا به راحتی نظافت می شود. برنرهای استفاده شده در این کباب‌پز گازی استیل، لعاب کاری شده‌ اند. همین مساله موجب افزایش عمر و جلوگیری از زنگ زدن برنرها خواهد شد.

1

این نوع کباب پز دارای 7 عدد برنر (مشعل) است و از طریق  شیر کنترل می توان حرارت شعله ها را تنظیم کرد. در زیر کباب‌پز یک سینی متحرک از جنس گالوانیزه برای جمع‌آوری اشک کباب تعبیه شده است که می توان با ریختن مقداری آب درون آن به نرم تر شدن کباب، دود نکردن و نظافت آسان تر سینی کمک کرد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به امکان استفاده از سوخت ذغال، امکان افزودن کلاهک هود باربیکیو برای هدایت دود به مسیر دودکش، امکان تغییر ورودی گاز اصلی به صورت چپ یا راست و امکان نصب پایه اشاره کرد. وزن کباب پز 13700 گرم بوده و ابعاد آن 25.6 در 44 در 50 می باشد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل کباب پزنوع سوختوزنتنظیم حرارتجنس بدنهسایر قابلیت هاقیمت
دادلیسان مدل 14 سیخ استاندارد 2023گاز شهری و گاز مایع کپسولی8000 گرمدارداستیلبدون دود، دارای موتور گردان2,300,000 تومان
مه پویا BRB-M84گازشهر،گازمایع و ذغالی7000 گرمداردلعاب دو رونظافت آسان، موتور سیخ گردان2,100,000 تومان
معروف مدل 8 شعله پایه دارگاز شهری و مایع7500 گرمندارداستیل 8 رویه چدنی، پایه ایستاده جدا شونده 2,200,000 تومان
آتش مهر مدل استیل 80گاز شهری، گاز مایع و ذغال23650 گرمدارداستیلسینی چکه گیر، دارای 12 مشعل5,200,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها