بهترین ماشین ظرفشویی که میشه با 35 میلیون خرید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- ماشین ظرفشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در زندگی های مدرن و امروزی است که علاوه بر شستشوی ظروف مدت زمانی زیادی را در وقت شما صرفه جویی می کند. انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب به عوامل زیادی بستگی دارد؛ تعداد اعضای خانواده، مقدار ظروف، برنامه های شستشو و میزان مصرف انرژی از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه کنید. امروز قصد داریم به معرفی پنج ماشین ظرفشویی برتر بازار با حداکثر بودجه 35 میلیون تومان بپردازیم.

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS (قیمت: 35,400,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی GDW-N4983NS جی پلاس یکی از محصولات باکیفیت این برند معتبر است که ویژه خانواده های پرجمعیت طراحی شده است. اولین ویژگی جالب توجه این محصول وجود 8 برنامه شستشوی اصلی و 2 برنامه تکمیلی است که قادر است به بهترین نحو ظروف را شستشو دهد. این محصول به یک نمایشگر LED مجهز شده است که امکان کنترل دستگاه و انجام تنظیمات مختلف را فراهم می کند. سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول است که به شستشوی هر چه بهتر ظروف کمک می کند. این ماشین لباسشویی به قابلیت self Clean مجهز شده است که شستشو و رسوب زدایی بدنه و بخش های داخلی دستگاه را بدون دخالت انسان انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی هایی که توجه ما را به خود جلب کرد، برخورداری از قابلیت شستشوی نصف ظرفیت (Half Load) است که علاوه ‌برشستن ظروف کم در مدت زمانی محدود موجب صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده می شود.

ماشین

این محصول به قابلیت باز شدن خودکار درب نیز مجهز شده است که به بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف پس از اتمام فرآیند شستشو کمک می کند. از جمله برنامه های کاربردی این محصول می توان به برنامه Hygiene Wash جهت شستشوی با کیفیت و ضد عفونی کردن ظروف، برنامه شستشوی خودکار (Auto Wash)، برنامه شستشوی ظروف بلور، شستشوی سریع، برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه، شستشوی پرقدرت و عملکرد Express جهت کاهش زمان شستشو با حفظ الگوریتم اصلی شستشو اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی به قابلیت شستشوی اقتصادی، انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start و قفل کودک نیز مجهز شده است. میزان صدای تولید شده توسط این محصول کم صدا 44 دسی بل، متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو حدود 11 لیتر، نمودار مصرف انرژی ++ A و تعداد سبدهای آن 3 عدد می باشد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

ماشین ظرفشوییظرفیتتعداد برنامه شستشورده مصرف انرژیقفل کودکدیگر قابلیت هاقیمت
کنوود KDW-314014 نفر7++Aداردشستشوی نصف ظرفیت، شستشوی سریع35,200,000 تومان
بکو dfn28424w15 نفر8++Aداردتایمر، حالت خواب، شستشوی ظروف کثیف34,000,000 تومان
جی پلاس GDW-N4983W15 نفر8 برنامه اصلی + 2 برنامه تکمیلی++Aداردنمایشگر LED، برنامهself Clean، نصف ظرفیت34,000,000 تومان
دوو DDW-346014 نفر6+Aداردنمایشگر LED، شستشوی ظروف کثیف و نصف ظرفیت33,600,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها