آموزش 12 مدل موی ساده و شیک برای وقت هایی که عجله دارید!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو- آماده شدن برای حضور در مهمانی و هر مراسمی می تواند لذت بخش باشد، در صورتی که وقت کافی برای آماده شدن در اختیار داشته باشید. با این حال، مواقعی وجود دارد که فرصت کافی برای آماده شدن نداریم و باید در سریع ترین زمان ممکن آماده رفتن شویم. خبر خوش اینکه شما می توانید با کمترین تلاش و صرف وقت کم، موهایتان را به زیباترین حالت ممکن بیارایید. امروز قصد داریم 12 مدل موی ساده و شیک که در عرض پنج دقیقه آماده می شوند، به شما آموزش دهیم.

1- موهای ساده با گیره های پروانه ای

به گزارش راهنماتو، از گیره های پروانه ای کوچک و زیبا برای تزئین جلوی موهای خود استفاده کنید. با ترکیب گیره های رنگی مورد علاقه تان زیباترین ظاهر را به موهایتان ببخشید.

1


2- موهای پیچ خورده ساده

موهایتان را به کمک یک شانه دندانه درشت به سمت پشت شانه کنید. سپس با یک کش مو از پایین جمع کنید و آنها را به آرامی دور کش مو بپیچید. سپس به کمک یک اسپری مو آنها را ثابت کنید.

1


3- دم اسبی از بالا

این مدل دم اسبی خصوصا بر روی موهای لخت که قسمت پایینی آن دکلره شده باشد، عالی به نظر می رسد. کافی است موها را بخوبی شانه کنید و از بالا ببندید.

1


4- جلو موی جمع

برای تزئین موهایتان با این مدل موی دخترانه و جذاب به دو عدد گیره مو نیاز دارید. کافی است موهای دو قسمت کناری و جلوی صورت را به سمت بالا بکشید، آنها را ببافید و با استفاده از گیره روی موهایتان فیکس کنید.

1


5- بافت طبیعی

اگر موهایتان به طور طبیعی مواج است، کافی است پس از خارج شدن از حمام در حالی که موهایتان هنوز به طور طبیعی خیس است، از یک موس موی مناسب موهای فر استفاده کنید.

1


6- نان فضایی

 مدل موی فضایی یکی از ساده ترین و زیباترین مدل موهای تینیجری است. موهایتان را از فرق وسط باز کنید و قسمت های کناری را به سمت بالا بکشید. مطمئن شوید که هر دو قسمت متقارن هستند. سپس هر دو قسمت را با کش ببندید و موهایتان را به دور کش ها بپیچید. سپس موهایتان را با سنجاق های پروانه ای تزئین کنید.

1


7- نان بچگانه

می توانید مانند کودکان، از بیش از دو نان برای تزئین موهایتان استفاده کنید و سپس آنها را با سنجاق های رنگی و زیبا بیارایید.

1


8- نان شلخته

موهایتان را از بالا ببندید و چند لایه از آن را از کش خارج کنید. سپس این لایه ها را بپیچید تا حالت شلخته پیدا کنند. سپس به کمک یک اسپری مو روی سرتان فیکس کنید.

1


9- نان پیچ خورده

موهایتان را از پشت ببندید و سپس آنها را دور کش بپیچید. اکنون به کمک یک اسپری روی سرتان فیکس کنید.

1


10- پونی میانی

موهایتان را در بالای سرتان جمع کنید. سپس به کمک یک اتوی فر کننده قسمت های پشتی را بافت دارتر نشان دهید.

1


11- دم اسبی حبابی

 دم اسبی حبابی یک مدل موی فوق العاده برای هر موقعیتی است که در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک موهای دخترانه تبدیل شده است. در این مدل مو معمولا موها ابتدا به صورت دم اسبی بسته می شوند و سپس به کمک چند کش مو، قسمت های پایینی را با فاصله یکسان از یکدیگر می بندند و در نهایت هر بخش را با کشیدن کمی باز می کنند. این مدل مو برای مهمانی‌ها، مراسم‌ها و حتی استفاده روزمره مناسب است.

1


12- بستن مو با دستمال سر

راحت ترین راه برای پنهان کردن ریشه موها استفاده از دستمال سر است. پشت موها را به هر شکلی که دوست دارید حالت دهید و سپس از یک دستمال سر یا هد برای تزئین جلوی موهای خود استفاده کنید.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها