بعد از اصلاح صورت احساس خارش دارید؟ از این افتر شیو استفاده کنید!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- اگر پس از اصلاح صورت خشکی پوست شما اسباب خارش پوست صورتتان را فراهم کرده است و موهای زیرپوستی و آکنه امانتان را بریده، شما به یک افتر شیو درجه یک نیاز دارید. اما، نباید فراموش کنید که بسیاری از افتر شیوها نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد بلکه حاوی موادی تحریک‌کننده هستند که بیش از پیش به پوست صورتتان آسیب می‌زنند. در این میان یکی از بهترین افترشیوها می‌تواند افترشیو ژیلت مدل Cool Wave باشد که راهنماتو در ادامه این مقاله به شما معرفی می‌کند.

1. افترشیو ژیلت مدل Cool Wave (قیمت: 450000 تومان)

به گزارش راهنماتو، افترشیو ژیلت مدل Cool Wave یکی از بهترین افترشیوهایی است که با فرمولاسیون منحصربه‌فردش از التهاب یافتن پوست پس از شیو و اصلاح صورت آقایان جلوگیری می‌کند. حجم این محصول 100 میلی‌لیتر بوده و برای پوست‌هایی که حساس هستند به شدت مناسب است. این افتر شیو حاوی عصاره جلبک و گل بابونه است است که ضمن درمان کردن امراض پوستی، به خنک کنندگی، ضدالتهاب بودن، مرطوب کنندگی، نرم کنندگی آن نیز کمک کرده است.

1

چرا افترشیو ژیلت مدل Cool Wave بهترین انتخاب است؟

یکی از دلایلی که افترشیو ژیلت مدل Cool Wave را به شما معرفی می‌کنیم قیمت مناسب آن در برابر خاصیت‌هایی مثل جلوگیری از قرمز شدن صورت است. اما، نباید فراموش کنیم که در این افترشیو، از الکل استفاده نشده است. این مساله باعث می‌شود که این افتر شیو در دسته‌ای از افتر شیوها که به منافذ باز پوست نفوذ کرده و به بافت پوستی آسیب می‌رسانند قرار نگیرد.

اگر افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave محصول مورد نظر شما نیست، می‌توانید روی محصولات زیر حساب باز کنید:

2. بالم افتر شیو نیوآ مدل Sensitive Cool (قیمت: 350000 تومان)

1

حجم 100 میلی‌لیتر، ساخت آلمان، مناسب برای پوست حساس، خنک کننده پوست بعد از اصلاح صورت، ضد خارش، بدون الکل، جلوگیری از سوزش، جلوگیری از التهاب یافتن پوست.

3. افتر شیو سینره مدل HEALER (قیمت: 180000 تومان)

1

حجم 150 میلی‌لیتر، ساخت ایران، ضد التهاب، ضدعفونی کننده پوست، جلوگیری از جوش زدن، جلوگیری از قرمز شدن پوست.

4. لوسیون بعد از اصلاح کلیون مدل Aftershave Lotion (قیمت: 570000 تومان)

1

حجم 100 میلی‌لیتر، ساخت ایتالیا، حاوی ویتامین E، مرطوب کننده و حاوی روغن هامامیلز، جلوگیری از باز شدن منافذ پوست، ضد خارش و التهاب.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها