عرضه کولرگازی هوشمند شیائومی1.5HP با قابلیت صرفه جویی در مصرف برق

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- شیائومی به تازگی دستگاه تهویه مطبوع اینورتر 1.5 اسب بخاری با قابلیت های صرفه جویی در مصرف برق و عملکردهای گرمایشی و خود تمیز شوندگی را روانه بازار کرده است.

این دستگاه در مقایسه با سایر کولرهای گازی دیواری کم مصرف، تا 91 کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی می کند. کولر گازی جدید شیائومی به یک کمپرسور اینورتر چرخشی با روتور آهنربای دائمی مجهز شده است. کمپرسور به روتور اجازه می دهد تا به آرامی و بطور کارآمد عمل کند.

این دستگاه حجم هوای گردشی 660 متر مکعب در ساعت و گرمایش و سرمایش سریع با توجه به دمای مشخص شده را ارائه می دهد. کولر گازی اینورتر شیائومی 1.5HP در اتاق هایی با اندازه 16 تا 20 متر مربع به خوبی کار می کند. عملکرد دوگانه دما و رطوبت این کولرگازی، تغییرات دما و رطوبت بهتری را ارائه می دهد. این کولر گازی به مکانیزم تمیزکننده خودکار با استفاده از پره های آلومینیومی هیدروفیل مجهز شده است. این مکانیزم، سبب می شود تا کولرگازی بتواند به طور خودکار آلودگی ها را تمیز کند. یک فیلتر ضد باکتری و ضد کپک نیز عملکرد پاکسازی دستگاه را بهبود می بخشد.

تهویه مطبوع MIJIA 1.5HP را می توان به اکوسیستم خانه هوشمند میجیا متصل کرده و آن را با استفاده از برنامه میجیا و دستیار صوتی هوشمند Xiao کنترل کرد. در صورت مسدود شدن فیلتر کولر گازی برنامه میجیا این موضوع را به کاربر اطلاع می دهد. قیمت اصلی کولرگازی جدید شیائومی 2599 یوان (~ 365 دلار) است و اکنون با قیمت تخفیفی 2,199 یوان (~ 309 دلار) در چین ارائه می شود. این محصول اکنون در پلتفرم های خرده فروشی چینی مانند JD.com موجود است. در خصوص عرضه آن در بازار جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.  

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها