کولرگازی عمودی Soft Wind 3HP شیائومی روانه بازار شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- شیائومی به تازگی یک دستگاه تهویه مطبوع عمودی جدید به نام Soft Wind 3HP را روانه بازار کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه از یک سیستم خنک کننده با قدرت 3 اسب بخار بهره می برد و سطح جدیدی از بهره وری انرژی را ارائه می دهد.

این کولرگازی عمودی دارای 1908 حفره کوچک است و می تواند خروجی هوا را به طور مستقل کنترل کند. این دستگاه قادر است حالت های مختلفی مانند دمیدن به سمت بالا، دمیدن به سمت پایین، هوای نرم و خروجی هوای محیطی را ارائه دهد. این کولرگازی به یک کمپرسور اینورتر DC مجهز شده است و به لطف استفاده از شیر انبساط الکترونیکی بسیار کارآمد عمل می کند.

بهره وری انرژی این دستگاه در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مقدار APF آن برابر 4.5 است. این میزان حتی بالاتر از استاندارد ملی راندمان انرژی است. طبق داده های ارائه شده توسط شیائومی، این کولرگازی می تواند در طول سال 560 کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی کند.

به منظور تمیز نگه داشتن تهویه مطبوع، این دستگاه قادر است به خود تمیز شوندگی در دمای بالا  نیز دست یابد. این کولرگازی به فیلترهای ضد باکتری و ضد کپک با مقدار آنتی باکتریال 99 درصد مجهز شده است. دستگاه تهویه مطبوع Soft Wind 3HP  شیائومی اکنون با قیمت 5299 یوان (~765 دلار) به فروش می رسد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها