جارو برقی های رباتیک X10 پلاس و W10 شیائومی، یک پاک کننده فوق العاده برای منازل

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- شیائومی به تازگی طیف گسترده ای از دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی را در بازارهای بین المللی عرضه کرده است. این شرکت در کنار تلویزیون های سری Q2 ، مچ بند هوشمند اسمارت بند 7 پرو و نخستین تبلت ردمی پد از دو جاروبرقی رباتیک X10 پلاس و W10 نیز رونمایی کرده است.

جارو برقی ربایتک X10 پلاس شیائومی به یک پایه هوشمند مجهز شده است. این جارو برقی هوشمند قادر است به تنهایی فیلتر را تمیز کند، مخزن آب را دوباره پر کند، پارچه تمیز کننده را مرطوب و در صورت عدم استفاده از جارو آن را خشک کند. همچنین می تواند سطل زباله خود را پاکسازی کند. این اتوماسیون کامل فرآیند تمیز کردن را برای هر خانواده ای ساده می کند. هر نوع سطحی را می توان با استفاده از این جارو برقی همه کاره تمیز کرد.

ابتدا سنسور اولتراسونیک داخلی نوع فرش را تشخیص می دهد. سپس Mop  خود را حرکت داده و با ظرفیت مکش 4000 پاسکال، گرد و غبار را به طور کامل جمع می کند. برای خلاص شدن از شر لکه‌های سخت سطوح، با استفاده از دو پد چرخان، شستشوی تحت فشار را انجام می دهد. کاربران می توانند پس از گذراندن یک روز طولانی در محل کار خود، با استفاده از این تمیزکننده همه منظوره که نظافت کل خانه را در یک مرحله انجام می دهد، از کارهای خسته کننده و وقت گیر خلاص شوند.

جارو برقی رباتیک  X10 پلاس شیائومی

سیستم S-Cross AITM این جارو برقی رباتیک باعث می شود تا از برخورد به اجسام در مسیر حرکت جلوگیری کرده و منزل شما را به طور کامل تمیز کند. این دستگاه برای تشخیص هدف خود به یک لیزر دو خطی و یک دوربین RGB مجهز شده است و قادر است با استفاده از ناوبری LDS و بدون در نظر گرفتن اندازه و پیکربندی محل سکونت کارآمدترین مسیر را برای تمیز کردن انتخاب کند. این جارو برقی گواهینامه TÜV Rheinland را به منظور امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی دریافت کرده است.

 جارو برقی رباتیک W10 اولین سری جاروبرقی چند منظوره مرطوب و خشک این برند است که یک تجربه فوق العاده برای تمیز کردن خانه را به ارمغان می آورد. این سری شامل دو مدل قابل حمل است: Truclean W10 Ultra Wet Dry و Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum . هر دو مدل سه عملکرد جاروبرقی، پاک کردن و تمیز کردن را ارائه می دهند. فناوری تشخیص آلودگی نوآورانه این جاروبرقی ها، باعث می شوند تا جارو برقی بتواند بر اساس میزان گرد و غبار شناسایی شده به طور خودکار قدرت تمیز کردن را تغییر دهد.

جارو برقی رباتیک  W10 شیائومی

هر نوع آلودگی اعم از زباله های مرطوب یا موی حیوانات خانگی با یک دکمه پاک خواهند شد. جارو برقی Truclean W10 Ultra Wet Dry شیائومی به قابلیت پاک کنندگی در دمای بالا (75 درجه سانتی گراد) به منظور بهبود عملکرد پاکسازی نیز مجهز شده است. این جارو برقی دارای یک پایه هوشمند همه کاره می باشد، قادر است خودش فیلتر را تمیز کند، مخزن آب را دوباره پر کند و در صورت عدم استفاده خشک شود.

جارو برقی رباتیک  W10 شیائومی

جاروبرقی چند منظوره مرطوب و خشک Truclean W10 Pro یک پاک کننده فوق العاده برای مکان هایی است که دسترسی به گوشه ها و لبه های آنها دشوار است. به لطف برس غلتکی بدون گره خوردگی مخصوص این دستگاه، فضاهای بیشتری پوشش داده شده و دسته قابل تنظیم 90 درجه آن نیز زیر اکثر مبلمان ها را به خوبی تمیز می کند. سری جاروبرقی چند منظوره Truclean W10 شیائومی با قیمت 599 یورو به فروش می رسد.

جارو برقی رباتیک  W10 شیائومی

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها